Wat een nonsensquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Mensen die roepen dat ze zo blij zijn single te zijn hebben simpelweg een goed verdedigingsmechanisme dat ze op die gedachte brengt. In werkelijkheid wil niemand single zijn en mensen die roepen van wel liegen.
Maar zou je nu weer single willen zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Ik ben jarenlang single geweest en heb daar absoluut geen problemen mee gehad. Ik heb vollop genoten van mijn vrijheid, gedaan waar ik zin in had, zonder verantwoordelijkheid te hoeven afleggen aan wie dan ook. Ik kijk er ook met een tevreden gevoel op terug.
Wellicht voel jij het zo, maar projecteer dat alsjeblieft niet op alle andere singles.
Wat een onzin. Ik was een vrolijke single die er volop van genoot alleenstaand te zijn na een kloterelatie achter de rug te hebben. God, wat was ik gelukkig als vrijgezel. Ik had ook zeker geen behoefte aan een nieuwe relatie. Nu toch niet meer vrijgezel; je kan een keer verliefd worden hèquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Mensen die roepen dat ze zo blij zijn single te zijn hebben simpelweg een goed verdedigingsmechanisme dat ze op die gedachte brengt. In werkelijkheid wil niemand single zijn en mensen die roepen van wel liegen.
Ja ja ook jouw verdedigingsmechanisme werkt goed. Zo goed zelfs, dat je achter nog gelooft dat je het zelf zo wilde. Maar vertel me eens: Als het zo geweldig was; waarom heb je dan nu wel een relatie? Wat is er precies veranderd dat je opeens wel behoefte aan een partner had?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Ik ben jarenlang single geweest en heb daar absoluut geen problemen mee gehad. Ik heb vollop genoten van mijn vrijheid, gedaan waar ik zin in had, zonder verantwoordelijkheid te hoeven afleggen aan wie dan ook. Ik kijk er ook met een tevreden gevoel op terug.
Wellicht voel jij het zo, maar projecteer dat alsjeblieft niet op alle andere singles.
Inderdaad, ik heb er geen enkel probleem mee, het enige probleem is dat niet iedereen single is en dat het af en toe moeilijk is om afspraken te maken omdat met partner, kind, schoonfamilie etc ook rekening gehouden moet worden. En dat is nog wel eens lastig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Onzin. Je kende op dat moment gewoon niemand of je kwam niemand tegen die geschikt was voor een relatie met jou. Later kwam diegene wel langs en jij schrijft het succes van die relatie nu toe aan het feit "dat je eraan toe was". Volslagen onzin natuurlijk, als je het even logisch bekijkt. Als je die persoon namelijk eerder was tegengekomen had je zeer waarschijnlijk er ook een relatie mee gehad. Was je die persoon later tegengekomen, dan was je langer single geweest, en volgens jou omdat je er zo gelukkig mee was. Dat strookt niet met het feit dat je er in werkelijkheid op dat moment een gelukkige relatie mee had.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik was een vrolijke single die er volop van genoot alleenstaand te zijn na een kloterelatie achter de rug te hebben. God, wat was ik gelukkig als vrijgezel. Ik had ook zeker geen behoefte aan een nieuwe relatie. Nu toch niet meer vrijgezel; je kan een keer verliefd worden hè![]()
Je hebt er geen probleem mee zeg je. Maar zou je niet liever een ontzettend lieve, knappe, zorgzame etc etc kerel / meid hebben waarnaast je elke morgen wakker kon worden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb er geen enkel probleem mee, het enige probleem is dat niet iedereen single is en dat het af en toe moeilijk is om afspraken te maken omdat met partner, kind, schoonfamilie etc ook rekening gehouden moet worden. En dat is nog wel eens lastig.
Ik kan me nu geen leven meer voorstellen zonder Dago, dus dat is een lastige vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zou je nu weer single willen zijn?
Dat is wat A_N dus duidelijk probeert te maken.quote:
Elk mens is anders; dat voorop gesteld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Niemand wil uiteindelijk single zijn en blijven, maar er zijn mensen die prima gelukkig zijn met een fase van 'single zijn'. Ik ben daar ook één van, die vriendin komt vanzelf wel weer. Op dit moment vind ik carriere en een leuke feesttijd belangrijker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat vind ik ook niet zo raar als je ziet wat sommigen onder een relatie verstaan. Het liefst zitten ze samen op de wcpot te schijten. Ik zou daar doodmoe van worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen eigenlijk niet monogaam zijn. Kijk naar het aantal scheidingen.. tegenwoordig iets van 40% van de stelletjes blijft niet tot de dood samen.
Indien er iemand op mijn pad zou komen met een aardig karakter, niet teveel 'issues', zwart haar, leuk gezicht, een lichaam dat "klopt" zal ik de eerste zijn die mijn hart open zet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Kap nou met dat projecteren man.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja ja ook jouw verdedigingsmechanisme werkt goed. Zo goed zelfs, dat je achter nog gelooft dat je het zelf zo wilde. Maar vertel me eens: Als het zo geweldig was; waarom heb je dan nu wel een relatie? Wat is er precies veranderd dat je opeens wel behoefte aan een partner had?
Het is heel simpel: Geen enkel mens in een gelukkige relatie zal wensen dat ie single is. Echter alle singles wensen een gelukkige relatie. Ergo; geen enkele single wil echt single zijn.
En dat vind je lang?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
. We zijn wel van plan om over een paar maanden te gaan samenwonen, maar dat is dan na bijna 1,5 jaar relatie.
Uhm, wat is dat fabeltje toch dat je geen geld meer hebt als je een relatie hebt? We hebben het niet over breezahsletje het bed in kopen met drankjes hoor?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Indien er iemand op mijn pad zou komen met een aardig karakter, niet teveel 'issues', zwart haar, leuk gezicht, een lichaam dat "klopt" zal ik de eerste zijn die mijn hart open zet.
Maarre ik kan je zeggen dat single zijn nog steeds aantrekkelijk isIk verdien goed, heb geen hoge eisen aan mijn woning maar heb wel alle gadgets die ik me kan veroorloven.
Als ik zie hoe de relaties van mijn beste vrienden en vriendinnen in elkaar zitten ben ik gelukkig als single![]()
Dus ik deel jouw mening niet. Wat ik wel zeker weet is dat jouw mening niet voor iedereen zo zal zijn.
En 60% dus wel. Half leeg, half vol...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tegenwoordig iets van 40% van de stelletjes blijft niet tot de dood samen.
Dat kun je 'vinden' maar biologisch / evolutionair gezien is de mens altijd nog een monogame diersoort. Het feit dat jij rond loopt te sletten is niets anders dan gedrag om een partner te zoeken. Als jij dadelijk een enorm lekkere chick aan de haak slaat die ook nog eens erg slim is, kortom helemaal jouw ding, dan laat je die echt niet gaan. Kortom; je wilt wel een relatie, je bent alleen de juiste nog niet tegengekomen. Het feit dat jij wel eens verliefd wordt, geeft aan dat je een relatie wilt. Of ga je me vertellen dat je geen relatie wilt met de meiden waarop je verliefd wordt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Elk mens is anders; dat voorop gesteld.
Je kan dus niet op deze manier stellen dat niemand single wil zijn.
Ik ben heel bewust single. Ben hier dus ook op mijn manier blij mee. Natuurlijk word je wel eens verliefd op heb je een leuke nacht met iemand. Sex enzo willen (de meeste) mensen toch wel.
Ik ben van mening dat mensen eigenlijk niet monogaam zijn. Kijk naar het aantal scheidingen.. tegenwoordig iets van 40% van de stelletjes blijft niet tot de dood samen.
Voor mijn doen wel ja.quote:
Je bent nu gelukkiger dan toen je single was. Waarom zou je ander nu nog in je relatie zitten? Dus je prefereert een relatie. Sim-pel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kap nou met dat projecteren man.. Durf eens te geloven dat niet iedereen smachtend zit te wachten tot die ene perfecte persoon voorbij komt. Dat ik nu een relatie heb, verandert niets aan het feit dat ik als single gelukkig was, héél gelukkig. Ik was ook niet op zoek naar iemand (had geen behoefte
aan een partner), maar ben verliefd geworden en ja, nu ben ik heel gelukkig in mijn relatie. Waarom zou het één het ander moeten uitsluiten?
Neen, ik ben nu niet gelukkiger dan toen ik single was. Ik ben nu óók gelukkig. Ik was gelukkig als single en ik ben gelukkig nu ik een relatie heb. Waarom is dat zo moeilijk te bevatten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je bent nu gelukkiger dan toen je single was. Waarom zou je ander nu nog in je relatie zitten? Dus je prefereert een relatie. Sim-pel.
Waarom ben je dan een relatie aangegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen, ik ben nu niet gelukkiger dan toen ik single was. Ik ben nu óók gelukkig. Ik was gelukkig als single en ik ben gelukkig nu ik een relatie heb. Waarom is dat zo moeilijk te bevatten?
Vertel je dat ook zo tegen je vriend? Mijn vriendin en ik zijn veel gelukkiger nu we samen zijn. Er is echt iets grondig mis met je relatie als dat niet zo isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen, ik ben nu niet gelukkiger dan toen ik single was. Ik ben nu óók gelukkig. Ik was gelukkig als single en ik ben gelukkig nu ik een relatie heb. Waarom is dat zo moeilijk te bevatten?
Belastingen, dubbele inkomsten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een relatie aangegaan![]()
Die relatie heeft blijkbaar toch duidelijk voordelen voor je.
Tuurlijk heeft het voordelen, dat ontken ik ook niet. Het enige wat ik probeer over te brengen is dat ik zowel als single als als single-af gelukkig ben/kan zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Omdat je iemand bent tegengekomen waar je verliefd op bent geworden. Waardoor je zonder relatie ongelukkiger zou zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was gelukkig als vrijgezel en ben nu gelukkig. It's a simpelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vertel je dat ook zo tegen je vriend? Mijn vriendin en ik zijn veel gelukkiger nu we samen zijn. Er is echt iets grondig mis met je relatie als dat niet zo isOf bestaat de toegevoegde waarde van jullie relatie uit het doen van booschappen voor 2 personen en belastingvoordeel?
Ik beweer ook niet dat singles niet gelukkig kunnen zijn. Ik beweer alleen dat ze wel een relatie willen en daarmee ook gelukkiger kunnen zijn. Daarnaast heb ik gezegd dat het onzin is wanneer singles beweren blij te zijn met hun single-zijn en dus geen relatie willen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het voordelen, dat ontken ik ook niet. Het enige wat ik probeer over te brengen is dat ik zowel als single als als single-af gelukkig ben/kan zijn.
Je kan blij zijn met je single status maar toch openstaan voor een relatiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik gezegd dat het onzin is wanneer singles beweren blij te zijn met hun single-zijn en dus geen relatie willen.
Ik heb al veel lange relaties gehad.. de laatste eindigde meer dan 2 jaar geleden en sindsdien niet meer echt verliefd geworden. Misschien dat ik dus niet op zoek ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat kun je 'vinden' maar biologisch / evolutionair gezien is de mens altijd nog een monogame diersoort. Het feit dat jij rond loopt te sletten is niets anders dan gedrag om een partner te zoeken. Als jij dadelijk een enorm lekkere chick aan de haak slaat die ook nog eens erg slim is, kortom helemaal jouw ding, dan laat je die echt niet gaan. Kortom; je wilt wel een relatie, je bent alleen de juiste nog niet tegengekomen. Het feit dat jij wel eens verliefd wordt, geeft aan dat je een relatie wilt. Of ga je me vertellen dat je geen relatie wilt met de meiden waarop je verliefd wordt?
Ook daar worden sommige mensen gelukkiger van.quote:
Truequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook daar worden sommige mensen gelukkiger van.
Dan wil je dus een relatie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan blij zijn met je single status maar toch openstaan voor een relatie
Maar het gaat hier geloof ik over gelukkig - nog gelukkiger.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het voordelen, dat ontken ik ook niet. Het enige wat ik probeer over te brengen is dat ik zowel als single als als single-af gelukkig ben/kan zijn.
Dus als jij je droomvrouw tegenkomt die alles heeft wat jij wenst in een vrouw, jij wordt hopeloos verliefd en zij ook op jou, dan zeg jij "nee dankje ik wil geen relatie"?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb al veel lange relaties gehad.. de laatste eindigde meer dan 2 jaar geleden en sindsdien niet meer echt verliefd geworden. Misschien dat ik dus niet op zoek ben.
Nadat ik mijn laatste serieuze relatie heb verbroken heb ik mezelf beloofd om de eer aan mezelf te houden. Het begint altijd leuk, maar er komen altijd ruzie's. Vrouwen en mannen zijn soms gewoon andere wezens en begrijpen elkaar gewoon niet.
Ik ga niet verkondigen dat ik nooit meer een relatie zal aangaan; dat gebeurt vast nog wel een keer. Maar ga mij niet vertellen dat ik op dit moment eigenlijk wel een relatie wil. Is gewoon niet zo
Mits het een goede relatie is. Cliche: Het moet een aanvulling van je leven zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar het gaat hier geloof ik over gelukkig - nog gelukkiger..
En dat is, denk ik, de reden dat mensen een relatie aangaan, ze worden er gelukkiger van.
"Trouwen" is verzonnen door de mens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
<..>
Daar heb ik mijn twijfels bij, als je morgen de juiste persoon tegen komt lijkt het me sterk dat je die afwijst.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ga niet verkondigen dat ik nooit meer een relatie zal aangaan; dat gebeurt vast nog wel een keer. Maar ga mij niet vertellen dat ik op dit moment eigenlijk wel een relatie wil. Is gewoon niet zo
Das waar. Maar dat is ook maar net hoe hoog je de lat legt he, sommigen zullen dat dubbele inkomen idd al voldoende aanvulling vinden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits het een goede relatie is. Cliche: Het moet een aanvulling van je leven zijn
Ik schijn niet te slagen in over te brengen wat ik nou bedoel, maar goed, ik zal het nog één keer proberen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vertel je dat ook zo tegen je vriend? Mijn vriendin en ik zijn veel gelukkiger nu we samen zijn. Er is echt iets grondig mis met je relatie als dat niet zo isOf bestaat de toegevoegde waarde van jullie relatie uit het doen van booschappen voor 2 personen en belastingvoordeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |