Ik kom de volgende keer wel een bankje versjouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:37 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het rokje dat ik vanavond bij het uitgaan wilde dragen ook maar alvast aangetrokken toen de lekkere 23-jarige m'n bankje kwam versjouwen. Je weet nooit waar het nog eens goed voor is![]()
Dat meen ik wel, een relatie staat ongeveer even ver van me af als een landing op Mars.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry ik heb niet t hele gesprek gevolgt... kom net binnen vallen
maar zeg je nou dat je het onrealistisch vind en moeilijk voorstelbaar dat je verliefd word en zelfs misschien een relatie krijgt?
dat meen je toch niet
Precies, op een gegeven moment geloof je er niet meer in en komen dingen als seks of een relatie heel ver van je af te staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat kinderen in somalie het ook onvoorstelbaar vinden dat eten weggegooid wordt.
Nee, ik ben ook niet depressief. Ik ben behoorlijk tevreden over wat ik heb en over wat ik bereikt heb. Op één vlak is er echter nog helemaal niets gebeurd, ooit één keer met een meisje gezoend, dat is alles. Op een gegeven moment verlies je het geloof in een 'betere toekomst' dan wel, althans op dit vlak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat Plato depressief is. Hij is goed opgeleid, heeft een baan, komt over als een prettige persoonlijkheid. Maar kan me ook voorstellen als je op je 27e nog geen vriendin hebt gehad dat je het moeilijk vindt om te geloven dat het nog gebeurd. Wat overigens niet betekent dat ik denk dat hij vrijgezel zal blijven
[edit]weg om redenen van privacy, Plato doe jij ook even?[/edit]quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:02 schreef knep het volgende:
Ik kom de volgende keer wel een bankje versjouwen.
Waarom denk je dat hij homo is?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:05 schreef thaleia het volgende:
Je maakt me nu erg nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:11 schreef thaleia het volgende:
Daarover treed ik liever niet in details![]()
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:20 schreef Skv het volgende:
Ik ben het pertinent oneens met de stelling van dit topic.
Overigens stelde jij gisteren zelf dat je het vreemd vindt als een jongen/man nog noot een vriendin heeft gehad, lijkt me enigszins tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef liefie_ het volgende:
ik vind dat er door veel mensen een erg negatieve kijk word neer gezet op het krijgen van een relatie en zo....
Antwoord is vrij simpel, het interesseert ze niet. Ze verheugen zich er wel op, maar het beheerst niet hun leven en mocht het niets worden, dan vinden ze het ook prima. Zij zien hun single-status niet als een onoverkomelijk iets en als een enorm gemis aan 'relatie'-ervaring zoals de mensen hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Stiletto het volgende:
vraag me af hoe snel sommige gasten wel niet een vriendin kunne krijgen 1 avondje samen wat doen en zon meisje valt er al voor
Over dat laatste, ben eerlijk gezegd niet echt het type voor een scharrel/ casual sex/ one night stand.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:10 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Voor de duidelijkheid. relatie is wat anders dan casual sex/scharrel.
Kunnen alle singles hier ook geen scharrel krijgen?
dat willen ze niet, zeggen ze... want sex moet gepaard (hihi) gaan met liefde of zoiets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:10 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Tenminste, dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef thaleia het volgende:
Hoeft niet. Die stelletjes die lid zijn van Ware Liefde Wacht, die zijn hartstikke maagd
nee hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Overigens stelde jij gisteren zelf dat je het vreemd vindt als een jongen/man nog noot een vriendin heeft gehad, lijkt me enigszins tegenstrijdig.![]()
als een jongen of meisje zijn of haar looks nu niet mee heeft, maar wel steeds 'aast' op hen die dat wel hebben, snap je het dan wel dat het moeilijk kan zijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor
ik snap niet dat het zo moeilijk kan zijn
sorry maar dat gaat er bij mij net zo min in als bij jou het idee dat je wel een meisje krijgt ooit
en met die houding van het is voor mij niet weg gelegt krijg je volgens mij nooit een relatie
Ik vraag me sterk af of de duurzame maagden dit werkelijk zo zwart-wit zien. (Behalve dan voor de duurzame maagden waar Thaleia het over heeft,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
dat willen ze niet, zeggen ze... want sex moet gepaard (hihi) gaan met liefde of zoiets zal het wel zijn.
En andersom natuurlijk. Zelfs lelijke meisjes kijken naar mooie dingen en lopen lelijke jongens voorbij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:07 schreef milagro het volgende:
maar ook zij lopen die dikke meid met puistjes voorbij, om maar eens wat algemeen geaccepteerde uiterlijke minpuntjes te noemen.
Net zoals alle andere zaken, de ene rondt met 2 vingers in de neus een universitaire opleiding af, de ander moet zwoegen om het vmbo te halen. Iedereen heeft zaken waar hij/zij goed of slecht in is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor
De korte versie: Date je eigen kaste.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:07 schreef milagro het volgende:
...
wat een onzin. wij kunnen misschien altijd wel een wanhopige sukkel of een leljke puistenkop in ons bed krijgen, maar welk plezier hebben we daaraan ?? wij willen ook kwaliteit in ons bed hé, en om echt iemand geschikt te vinden, is onze zoektocht even moeilijk als die van de mannenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Als vrouw zijnde heb je het toch wel een stuk makkelijker als het om seks en relaties gaat hoor.
Je vind het als vrouw ws. onzin. Maar dat je het raar vind spreekt mischien al voor zich?
tja, dan heb je weinig mensenkennis ... ik was er ook redelijk laat bij, en het was echt niet zo simpel allemaal ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor
soms kom je een leuk iemand tegen, die sympathiek maar vooral lekker is, ga jij dan wachten tot je verliefde gevoelens hebt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of de duurzame maagden dit werkelijk zo zwart-wit zien. (Behalve dan voor de duurzame maagden waar Thaleia het over heeft,)
Maar voor mezelf moet er wel een bepaalde, meer dan alleen fysieke, aantrekkingskracht ook voor een scharrel zijn. Ik kan me niet voorstellen het bed te delen met iemand waarmee geen fatsoenlijk gesprek te voeren valt. Maar idd, ook uit gescharrel kan meer ontstaan.
Gewoon naar de hoeren gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap dat niet zo, te gaan wachten tot die ene komt, 'je bewaren' voor de ware, op ieder vlak, maar ondertussen zwaar gefrustreerd rondlopen omdat er nog nooit geneukt is.
ze zouden eens moeten weten hoeveel druk er van de pan gaat, op IEDER vlak, na een letterlijke ontlading bewerkstelligd door een andere dan je eigen hand
ja, ik zou gewacht hebben... de gedachte aan sex komt niet eens bij mij op als ik niet verliefd ben op iemand....dan mag die persoon nog zo lekker of sympathiek zijn...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:20 schreef milagro het volgende:
[..]
soms kom je een leuk iemand tegen, die sympathiek maar vooral lekker is, ga jij dan wachten tot je verliefde gevoelens hebt?
ik ben hem al meer dan eens tegen het lijf gelopen, dus jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:28 schreef Frezer het volgende:
Ja, mee eens dus.
Ik mag trouwens ook hopen dat er wel meer dan één ware rondloopt,.
ja, dat wanhopige 'het zal er nooit meer van komen' is een heel belachelijke houding inderdaad, daar geef ik je gelijk in. Kan ik ook moeilijk tegen .quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:28 schreef liefie_ het volgende:
ja ik snap het wel als in ik merk dat het voor sommige mensen echt zo werkt
maar ik denk echt dat het niet zo hoeft te gaan op onze leeftijd
zoals milagro al aan gaf heeft t ook een beetje te maken met je verwachtingen en realiteit en voor sommige mensen (sorry hoor) ook een beetje inzet ipv liggen sippen van ow ik ben zo alleen en ik sterf alleen
kom op iedereen hier is nog redelijk jong... en zo veel mensen blijven echt niet hun hele leven alleen
het lijkt me sterk dat die allemaal hier zitten en het al weten voor ze 30 zijn
Hey jou hier niet verwacht. Eindelijk ben je eens in MIJN topicquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan maar kansloos blauwtjes lopen in de kroeg
die houding is prima, maar ga dan niet zeuren dat je tegen de 30 loopt, maar nog maagd bent.... dat wil ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, ik zou gewacht hebben... de gedachte aan sex komt niet eens bij mij op als ik niet verliefd ben op iemand....dan mag die persoon nog zo lekker of sympathiek zijn...
ik zeg niet dat dit de juiste houding is, maar ik kan er dus wel inkomen dat sommige mensen wachten.
Bovendien moet je ook wel en sympathiek en lekker iemand tegenkomen die het met jou wil doen hé...
Ik heb niet altijd de tijd om te stoppen en me voor te stellen, dat kan ook nog eens het geval zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben hem al meer dan eens tegen het lijf gelopen, dus ja
dat hij soms meteen doorloopt of soms na verloop van tijd zijn details
Was hier al eerder.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey jou hier niet verwacht. Eindelijk ben je eens in MIJN topic
Jouw singlezijn ligt dus aan de gehaastheid van de samenleving in het algemeen en van jou in het bijzonder?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd de tijd om te stoppen en me voor te stellen, dat kan ook nog eens het geval zijn.![]()
JOUW topic? Hoe single ben jij inmiddels?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef JoeyT het volgende:
Hey jou hier niet verwacht. Eindelijk ben je eens in MIJN topic
je hoeft je niet eens voor te stellen, hoor, als je lekker bent, word je ws toch aangesproken met god (aaah oooooooooooh ja ja oh mijn goddddddddddddddddddddd, ja ja ja , aaaaaaah)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd de tijd om te stoppen en me voor te stellen, dat kan ook nog eens het geval zijn.![]()
What's in a name, als de heer in kwestie een centimetertje of 20 puur genot in zijn broek heeft?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:47 schreef milagro het volgende:
je hoeft je niet eens voor te stellen, hoor, als je lekker bent, word je ws toch aangesproken met god (aaah oooooooooooh ja ja oh mijn goddddddddddddddddddddd, ja ja ja , aaaaaaah)
Hey als MIJN KLeinie niet zo'n leuk topic had gemaakt was deze reeks niet heropent he.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
JOUW topic? Hoe single ben jij inmiddels?
Gelukkig. Sommige dingen moeten gewoon blijven zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef JoeyT het volgende:
Hey als MIJN KLeinie niet zo'n leuk topic had gemaakt was deze reeks niet heropent he.
En ik ben nog steeds even single als in de reeks van 2 jaar geleden![]()
Ik heb het nooit geprobeerd, heb er geen behoefte aan, vind dat nog enger dan een relatie denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:10 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Probeer je sowieso wel eens iets? Ik noem een Q. Waarom gaan jullie niet een keer uit? Je bent toch een leuk meisje, dus ik denk dat t vrijgezel zijn meer aan je instelling ligt dan aan iets anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, heb er geen behoefte aan, vind dat nog enger dan een relatie denk ik.
en wat als die Q haar gewoon niets zegtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:59 schreef JoeyT het volgende:
Probeer je sowieso wel eens iets? Ik noem een Q. Waarom gaan jullie niet een keer uit? Je bent toch een leuk meisje, dus ik denk dat t vrijgezel zijn meer aan je instelling ligt dan aan iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |