abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47821817
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Elk mens is anders; dat voorop gesteld.
Je kan dus niet op deze manier stellen dat niemand single wil zijn.

Ik ben heel bewust single. Ben hier dus ook op mijn manier blij mee. Natuurlijk word je wel eens verliefd op heb je een leuke nacht met iemand. Sex enzo willen (de meeste) mensen toch wel.

Ik ben van mening dat mensen eigenlijk niet monogaam zijn. Kijk naar het aantal scheidingen.. tegenwoordig iets van 40% van de stelletjes blijft niet tot de dood samen.
Dat kun je 'vinden' maar biologisch / evolutionair gezien is de mens altijd nog een monogame diersoort. Het feit dat jij rond loopt te sletten is niets anders dan gedrag om een partner te zoeken. Als jij dadelijk een enorm lekkere chick aan de haak slaat die ook nog eens erg slim is, kortom helemaal jouw ding, dan laat je die echt niet gaan. Kortom; je wilt wel een relatie, je bent alleen de juiste nog niet tegengekomen. Het feit dat jij wel eens verliefd wordt, geeft aan dat je een relatie wilt. Of ga je me vertellen dat je geen relatie wilt met de meiden waarop je verliefd wordt?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_47821844
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En dat vind je lang?
Voor mijn doen wel ja. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_47821867
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Misstique het volgende:

[..]

Kap nou met dat projecteren man. . Durf eens te geloven dat niet iedereen smachtend zit te wachten tot die ene perfecte persoon voorbij komt. Dat ik nu een relatie heb, verandert niets aan het feit dat ik als single gelukkig was, héél gelukkig. Ik was ook niet op zoek naar iemand (had geen behoefte aan een partner), maar ben verliefd geworden en ja, nu ben ik heel gelukkig in mijn relatie. Waarom zou het één het ander moeten uitsluiten?
Je bent nu gelukkiger dan toen je single was. Waarom zou je ander nu nog in je relatie zitten? Dus je prefereert een relatie. Sim-pel.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_47822107
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je bent nu gelukkiger dan toen je single was. Waarom zou je ander nu nog in je relatie zitten? Dus je prefereert een relatie. Sim-pel.
Neen, ik ben nu niet gelukkiger dan toen ik single was. Ik ben nu óók gelukkig. Ik was gelukkig als single en ik ben gelukkig nu ik een relatie heb. Waarom is dat zo moeilijk te bevatten?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:33:00 #30
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47822154
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Misstique het volgende:

[..]

Neen, ik ben nu niet gelukkiger dan toen ik single was. Ik ben nu óók gelukkig. Ik was gelukkig als single en ik ben gelukkig nu ik een relatie heb. Waarom is dat zo moeilijk te bevatten?
Waarom ben je dan een relatie aangegaan

Die relatie heeft blijkbaar toch duidelijk voordelen voor je.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_47822171
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Misstique het volgende:

[..]

Vertel je dat ook zo tegen je vriend? Mijn vriendin en ik zijn veel gelukkiger nu we samen zijn. Er is echt iets grondig mis met je relatie als dat niet zo is Of bestaat de toegevoegde waarde van jullie relatie uit het doen van booschappen voor 2 personen en belastingvoordeel?
pi_47822189
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef Frezer het volgende:

[..]

Belastingen, dubbele inkomsten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47822211
quote:

[..]

Tuurlijk heeft het voordelen, dat ontken ik ook niet. Het enige wat ik probeer over te brengen is dat ik zowel als single als als single-af gelukkig ben/kan zijn.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:36:13 #34
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47822224
quote:

[..]

Omdat je iemand bent tegengekomen waar je verliefd op bent geworden. Waardoor je zonder relatie ongelukkiger zou zijn

Suffe discussie
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:37:11 #35
88139 JoeyT
pi_47822252
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vertel je dat ook zo tegen je vriend? Mijn vriendin en ik zijn veel gelukkiger nu we samen zijn. Er is echt iets grondig mis met je relatie als dat niet zo is Of bestaat de toegevoegde waarde van jullie relatie uit het doen van booschappen voor 2 personen en belastingvoordeel?
Ik was gelukkig als vrijgezel en ben nu gelukkig. It's a simpel
pi_47822255
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het voordelen, dat ontken ik ook niet. Het enige wat ik probeer over te brengen is dat ik zowel als single als als single-af gelukkig ben/kan zijn.
Ik beweer ook niet dat singles niet gelukkig kunnen zijn. Ik beweer alleen dat ze wel een relatie willen en daarmee ook gelukkiger kunnen zijn. Daarnaast heb ik gezegd dat het onzin is wanneer singles beweren blij te zijn met hun single-zijn en dus geen relatie willen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:38:38 #37
88139 JoeyT
pi_47822295
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Daarnaast heb ik gezegd dat het onzin is wanneer singles beweren blij te zijn met hun single-zijn en dus geen relatie willen.
Je kan blij zijn met je single status maar toch openstaan voor een relatie
pi_47822343
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat kun je 'vinden' maar biologisch / evolutionair gezien is de mens altijd nog een monogame diersoort. Het feit dat jij rond loopt te sletten is niets anders dan gedrag om een partner te zoeken. Als jij dadelijk een enorm lekkere chick aan de haak slaat die ook nog eens erg slim is, kortom helemaal jouw ding, dan laat je die echt niet gaan. Kortom; je wilt wel een relatie, je bent alleen de juiste nog niet tegengekomen. Het feit dat jij wel eens verliefd wordt, geeft aan dat je een relatie wilt. Of ga je me vertellen dat je geen relatie wilt met de meiden waarop je verliefd wordt?
Ik heb al veel lange relaties gehad.. de laatste eindigde meer dan 2 jaar geleden en sindsdien niet meer echt verliefd geworden. Misschien dat ik dus niet op zoek ben.

Nadat ik mijn laatste serieuze relatie heb verbroken heb ik mezelf beloofd om de eer aan mezelf te houden. Het begint altijd leuk, maar er komen altijd ruzie's. Vrouwen en mannen zijn soms gewoon andere wezens en begrijpen elkaar gewoon niet.

Ik ga niet verkondigen dat ik nooit meer een relatie zal aangaan; dat gebeurt vast nog wel een keer. Maar ga mij niet vertellen dat ik op dit moment eigenlijk wel een relatie wil. Is gewoon niet zo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:40:17 #39
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47822353
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Belastingen, dubbele inkomsten.
Ook daar worden sommige mensen gelukkiger van.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_47822415
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ook daar worden sommige mensen gelukkiger van.
True
Maar als een relatie er alleen daarvoor is....
pi_47822417
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je kan blij zijn met je single status maar toch openstaan voor een relatie
Dan wil je dus een relatie.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:42:47 #42
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47822418
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:

[..]

Maar het gaat hier geloof ik over gelukkig - nog gelukkiger. .

En dat is, denk ik, de reden dat mensen een relatie aangaan, ze worden er gelukkiger van.
pi_47822457
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik heb al veel lange relaties gehad.. de laatste eindigde meer dan 2 jaar geleden en sindsdien niet meer echt verliefd geworden. Misschien dat ik dus niet op zoek ben.

Nadat ik mijn laatste serieuze relatie heb verbroken heb ik mezelf beloofd om de eer aan mezelf te houden. Het begint altijd leuk, maar er komen altijd ruzie's. Vrouwen en mannen zijn soms gewoon andere wezens en begrijpen elkaar gewoon niet.

Ik ga niet verkondigen dat ik nooit meer een relatie zal aangaan; dat gebeurt vast nog wel een keer. Maar ga mij niet vertellen dat ik op dit moment eigenlijk wel een relatie wil. Is gewoon niet zo
Dus als jij je droomvrouw tegenkomt die alles heeft wat jij wenst in een vrouw, jij wordt hopeloos verliefd en zij ook op jou, dan zeg jij "nee dankje ik wil geen relatie"?
pi_47822474
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef Frezer het volgende:

[..]

Maar het gaat hier geloof ik over gelukkig - nog gelukkiger. .

En dat is, denk ik, de reden dat mensen een relatie aangaan, ze worden er gelukkiger van.
Mits het een goede relatie is. Cliche: Het moet een aanvulling van je leven zijn
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:45:19 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47822492
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

<..>
Ik ben van mening dat mensen eigenlijk niet monogaam zijn. Kijk naar het aantal scheidingen.. tegenwoordig iets van 40% van de stelletjes blijft niet tot de dood samen.
"Trouwen" is verzonnen door de mens.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47822497
Ik mis het langzaam een beetje, al dat flirten tijdens het uitgaan was wel tof enzo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:46:35 #47
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47822531
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef Roellie80 het volgende:
Daar heb ik mijn twijfels bij, als je morgen de juiste persoon tegen komt lijkt het me sterk dat je die afwijst.
pi_47822580
Het klinkt me allemaal in de oren als mensen die in een rijtjeshuis wonen die zeggen "ik hoef geen vrijstaande villa". Ze willen het wel, maar ze kunnen het niet betalen. Natuurlijk zijn ze blij met hun huidige huis, maar die villa zouden ze toch wel liever willen. Dat ontkennen is in feite hetzelfde verdedigingsmechanisme.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:48:24 #49
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47822584
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mits het een goede relatie is. Cliche: Het moet een aanvulling van je leven zijn
Das waar. Maar dat is ook maar net hoe hoog je de lat legt he, sommigen zullen dat dubbele inkomen idd al voldoende aanvulling vinden.
pi_47822603
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik schijn niet te slagen in over te brengen wat ik nou bedoel, maar goed, ik zal het nog één keer proberen..
Ik ontleen mijn gevoel van geluk niet aan mijn relationele status. Als dat zo zou zijn, had ik wel van een brug kunnen springen, aangezien ik jarenlang single ben geweest. Ik heb het goed gehad als single en toen kwam ik iemand tegen die mn hart sneller deed kloppen en nu ben ik heel gelukkig met hem samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')