abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47838092
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:59 schreef thaleia het volgende:
Haha prachtig beschreven milagro maar mijn hevige verlangen gaat dan uit naar de persoon (en zijn lichaam) zelf, niet zozeer naar z'n acrobatisch talent
oh bij mij beide dan , hoor, het een hangt samen met het ander wmb, en acrobatisch talent, dat kan al die hand, zijn hand op je rug zijn ..... als ik goed verliefd ben, gék van verlangen , iedere "acrobatische handeling" in m'n geheugen gegrift, een gedachtenflits van 1 seconde is dan al genoeg om iedere concentratie op werk, boek, film te verliezen

en iedereen rijdt ook opeens in dat merk auto, zijn naam duikt ineens overal op, en alles is maar 2 associatiestappen van hem weg....pak melk...borst...sex...HEM!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_47838194
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:07 schreef milagro het volgende:
pak melk...borst...sex...HEM!!!!!!
pi_47838555
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik denk dat ik misschien iets verkeerd geformuleerd heb,

het is juist omdat ik me wél gigantisch fysiek aangetrokken voel tot iemand dat ik het de tijd geef en hem niet onmiddellijk dump omdat het niet van de eerste of tweede keer lukt om de vonken tot in tokyo te laten spatten in bed
ik zei ook als de sex bagger is en blijft, je haakt niet persé af als het een eerste keer (of 2e keer ) niet echt soepel loopt natuurlijk, maar als iemand er echt niets van bakt , blijvend, of het klikt gewoon niet in de bedroom, dan is het na een aantal keren toch echt wel bekoeld, dat gaat vanzelf dan.
en dat zal voor mij net zo gelden, als ik iemand op dat vlak niet weet te behagen, wegens gebrek aan talent in zijn ogen of niet te porren ben voor sex met vla en bruine bonen, dan zal ik, hoe leuk ik verder ook ben , en ik bén me leuk!, ik het ook afleggen op den duur voor een dame die daar wel voor te porren is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:45:33 #229
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47839141
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef thaleia het volgende:
Ik wil toch nog wel even iets minder rellerig op het onderwerp ingaan:
[..]

Mijn laatste echt positieve ervaring, als in echt een jarenlange relatie en geen "binnen drie weken was de liefde alweer over" of "we hebben niets maar we slapen wel soms bij elkaar"-toestanden, is ook alweer een jaar of acht geleden. Daarna was het hier ook bepaald geen halleluja. Ik trok als vanzelf steeds toe naar onbetekenende afstandelijke dingen. Of had gewoon lange periodes helemaal niks, met niemand. Misschien was ik ook wel bang om gekwetst te worden en misschien ben ik het nog steeds. Maar het is NOOIT een bewuste keuze geweest om het uit te weg te gaan. En dat zal het ook nooit worden, want ik vind zoiets een bijzonder domme keuze. Je leeft maar 1x!

Laatst wist iemand me weer eens echt te raken, ik was werkelijk waar echt verliefd En hij ook, zo leek het, maar al snel niet meer, en ik was heel heel HEEL verdrietig. Maar ik zou wel gek zijn als ik het, uit angst voor dat verdriet, uberhaupt geen kans meer geef dat zoiets leuks een volgende keer WEL standhoudt. Dat verdriet is nl ook weer niet het einde van de wereld hoor. Je krabbelt echt wel weer op en het leven gaat door.

Nouja, wat ik eigenlijk maar bedoel te zeggen: als er plots een Staatslot in je brievenbus ligt ben je wel gek als je 't bij voorbaat weggooit voordat de trekking geweest is omdat je in het verleden ook zelden of nooit wat won. Doe met deze slappe oneliner wat je wil
Maar je hebt dus wel positieve ervaringen, of in ieder geval ervaringen, gehad. Dat is toch een levensgroot verschil. En voor wat het laatste betreft heb je wel gelijk, natuurlijk zou ik het dan 'proberen'. Het is alleen zo onrealistisch en gewoon heel moeilijk voorstelbaar.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_47839242
tadaaaa
ben ik weer
waar hebben we t over!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47839306
Het voelt anders als zo'n eeuwigheid geleden dat het bijna geheel uit m'n geheugen weg is

Maar misschien heb je gelijk en is het makkelijker om er open in te staan als je weet dat het allemaal ook mooi kan zijn. Alhoewel ik een vriendin heb van bijna 34 die nog nooit iets heeft gehad, zelfs geen scharrel, en die ziet elke nieuwe dag als de dag waarop ze iemand kan tegenkomen, hoor
pi_47839396
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:45 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar je hebt dus wel positieve ervaringen, of in ieder geval ervaringen, gehad. Dat is toch een levensgroot verschil. En voor wat het laatste betreft heb je wel gelijk, natuurlijk zou ik het dan 'proberen'. Het is alleen zo onrealistisch en gewoon heel moeilijk voorstelbaar.
sorry ik heb niet t hele gesprek gevolgt... kom net binnen vallen

maar zeg je nou dat je het onrealistisch vind en moeilijk voorstelbaar dat je verliefd word en zelfs misschien een relatie krijgt?
dat meen je toch niet
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:58:51 #233
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47839522
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het verschil is dus dat jij ook positieve ervaringen hebt gehad op dit vlak.
't is inmiddels alweer een pagina geleden, maar wil hier toch nog ff deze aanvulling op maken dan:
de positieve ervaringen kwamen pas nádat ik had besloten dat ik niet meer in mijn kasteel wilde zitten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:03:03 #234
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47839665
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:

[..]

sorry ik heb niet t hele gesprek gevolgt... kom net binnen vallen

maar zeg je nou dat je het onrealistisch vind en moeilijk voorstelbaar dat je verliefd word en zelfs misschien een relatie krijgt?
dat meen je toch niet
Denk dat kinderen in somalie het ook onvoorstelbaar vinden dat eten weggegooid wordt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:04:43 #235
88139 JoeyT
pi_47839720
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

't is inmiddels alweer een pagina geleden, maar wil hier toch nog ff deze aanvulling op maken dan:
de positieve ervaringen kwamen pas nádat ik had besloten dat ik niet meer in mijn kasteel wilde zitten.
Ok spreekwoordelijk kasteel, spreekwoordelijke bunker en spreekwoordelijke kast...
pi_47839828
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Denk dat kinderen in somalie het ook onvoorstelbaar vinden dat eten weggegooid wordt.
dat snap ik ook wel
en ik heb plato natuurlijk nooit echt ontmoet
maar ik vind echt dat ik al flink wat mensen hier van die "depresieve" dingen heb horen verklaren...
zo erg kan het toch niet gesteld zijn?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:12:03 #237
88139 JoeyT
pi_47839963
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat snap ik ook wel
en ik heb plato natuurlijk nooit echt ontmoet
maar ik vind echt dat ik al flink wat mensen hier van die "depresieve" dingen heb horen verklaren...
zo erg kan het toch niet gesteld zijn?
Ik denk helemaal niet dat Plato depressief is. Hij is goed opgeleid, heeft een baan, komt over als een prettige persoonlijkheid. Maar kan me ook voorstellen als je op je 27e nog geen vriendin hebt gehad dat je het moeilijk vindt om te geloven dat het nog gebeurd. Wat overigens niet betekent dat ik denk dat hij vrijgezel zal blijven
pi_47840024
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat Plato depressief is. Hij is goed opgeleid, heeft een baan, komt over als een prettige persoonlijkheid. Maar kan me ook voorstellen als je op je 27e nog geen vriendin hebt gehad dat je het moeilijk vindt om te geloven dat het nog gebeurd. Wat overigens niet betekent dat ik denk dat hij vrijgezel zal blijven
depresief stond ook tussen "" omdat ik bedoel dat er erg negatief gedacht word over het geheel en zo
niet depresief als in het leven niet meer zien zitten
ik vind dat er door veel mensen een erg negatieve kijk word neer gezet op het krijgen van een relatie en zo....
pi_47840098
Eerder depressief als in het beu zijn .
Tap tap tap
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:17:33 #240
88139 JoeyT
pi_47840139
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef liefie_ het volgende:

[..]

depresief stond ook tussen "" omdat ik bedoel dat er erg negatief gedacht word over het geheel en zo
niet depresief als in het leven niet meer zien zitten
ik vind dat er door veel mensen een erg negatieve kijk word neer gezet op het krijgen van een relatie en zo....
Hoe zit het met jou Liefie. Je hebt borderline, ik neem dat je afentoe ook twijfelt of je zelf geschikt relatiemateriaal bent?
pi_47840179
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe zit het met jou Liefie. Je hebt borderline, ik neem dat je afentoe ook twijfelt of je zelf geschikt relatiemateriaal bent?
op het moment vind ik mezelf prima relatie materiaal want ik vind mezelf erg leuk vandaag
owja en ik heb geen borderline
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:20:26 #242
88139 JoeyT
pi_47840227
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:

[..]

met mij is het prima
op het moment vind ik mezelf prima relatie materiaal want ik vind mezelf erg leuk vandaag
owja en ik heb geen borderline
Wat had je dan ookal weer?

En ja je vindt jezelf vandaag erg leuk, maar weet ook dat je in een relatie rekening moet houden met een ander. Dus de dagen dat je jezelf niet leuk vindt heb je ook een relatie.
pi_47840345
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat had je dan ookal weer?

En ja je vindt jezelf vandaag erg leuk, maar weet ook dat je in een relatie rekening moet houden met een ander. Dus de dagen dat je jezelf niet leuk vindt heb je ook een relatie.
persoonlijkheidsstoornis NAO
en op de meeste andere dagen van het jaar vind ik mezelf gelukkig ook erg leuk dus dat helpt
pi_47840415
Ik begin mezelf ook steeds leuker te vinden . Ik ben echt heel trots op mezelf.
Tap tap tap
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:27:16 #245
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_47840475
hey.. een SC, maar dan met JoeyT
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_47840577
vraag me af hoe snel sommige gasten wel niet een vriendin kunne krijgen 1 avondje samen wat doen en zon meisje valt er al voor , ach komt vast nog wel een leuke meid voor me.. ben nog maar 21 (positief denken )
pi_47843269
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Dat zeggen wij je al jaren .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47843489
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Stiletto het volgende:
vraag me af hoe snel sommige gasten wel niet een vriendin kunne krijgen 1 avondje samen wat doen en zon meisje valt er al voor , ach komt vast nog wel een leuke meid voor me.. ben nog maar 21 (positief denken )
Zo kom je er wel ja
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:40:03 #249
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47845108
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Stiletto het volgende:
Maak je niet te druk
Internetjosti!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:41:00 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_47849194
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik toch nog iets bereikt.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')