abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47819055
Ik heb zwaar. Nooit gedacht dat ik nog eens een jankverhaal hier weg zou zetten, maar goed. Het kriebelt te veel. Ik moet het toch even kwijt.

Ik ben 29. Ik heb een jaar of 5 geleden een tijd samengewoond met een hoer. Figuurlijk dan. Ze heeft me ontzettend veel zelfvertrouwen, maar vooral geld gekost. Ik heb het afgebroken en ging door met m'n leven.
Ik ben 2 jaar vrijgezel geweest en genoten hiervan, hoewel de sex toch wel achterbleef .. tot ik mijn huidige vriendin ontmoette. Het was werkelijk liefde op het eerste gezicht en vanaf het eerste moment hebben we heel veel tijd met elkaar doorgebracht.

Het leek zo mooi... ik kreeg met haar.. had een nieuwe baan.. weer een hele nieuwe stap in mijn leven. Het ging goed tussen ons, ondanks het feit dat ze 70 km bij me vandaan woonde, maar dankzij trein en auto was het eigenlijk best goed te doen.
Na een half jaar gingen we samen op vakantie. Alles goed. Eind 2005, we hadden net een jaar 'verkering' besloten we om te gaan samenwonen. Na veel wikken en wegen besloten we om in haar woonplaats wat te gaan zoeken. Het was voor haar werk praktischer. Ik heb een lease auto, dus het vervoeren was voor mij sowieso makkelijker. Ik moest wel aanzienlijk meer opgeven. Zij bleef dichtbij haar ouders wonen, maar ik ver van mijn vrienden en m'n sport (en ook mijn ouders).

We hebben uiteindelijk in april ons huisje gekocht en na 5 maanden heel intensief elke avond weer klussen zijn we er in september ingegaan.

Gelukkig doen m'n maten niet zo moeilijk of ze me elke week 2 keer zien of eens in de 2 maanden. Thank god for that.

De laatste tijd echter is het juist m'n vriendin die 'moeilijk' begint te doen. Ze vind het rot voor me dat ik zo ver daar vandaan woon en ziet me elke keer opleven als we weer eens een weekend in m'n oude stad zijn. Ik leef niet op, ik zie dat niet zo, ik heb het gewoon keigezellig. Ik heb voor haar gekozen.
Voor haar voelt het anders. Daar komt bij dat we mede voor haar werk daar zijn gaan wonen en ze het op haar werk niet meer naar haar zin heeft. Ze gaat elke dag met tegenzin naar haar werk, maar vanwege oude schulden uit m'n vorige relatie en een wat hogere hypotheek door haar dure smaak kunnen we het ons momenteel niet veroorloven om haar minder te laten werken of zelfs zonder werk te laten zitten.

Ze heeft een goede opleiding, alleen nog niet de ervaring, waardoor de kans dat ze niet direct wat anders vindt, sowieso heel erg groot is.

Al met al zorgt dat ervoor dat ze niet lekker in haar vel zit. Ook ons sexleven blijft wat dat betreft achter. Tijdens de verbouwing hadden we vaak de energie niet om te vrijen. Onze frequentie ging rap terug van elke nacht dat we samen waren (4 of 5 nachten per week) tot 1 keer per week. Dat was normaal, het sloop erin. Toen we eenmaal samenwoonden, ging het toch terug naar 2 of 3 keer per week.

Toen de paniek rond december. Ze werd niet ongesteld. Een week overtijd. Kut, dacht ik .. het zal toch niet. Jippie dacht zij...
Je begrijpt dat ons verschil in inzicht heel wat discussies te weeg heeft gebracht. Heel veel discussies, want na het nieuwjaar, toen bleek dat ze niet zwanger was (tot mijn opluchting overigens), hebben we 2 keer gevreeen.

Waarom ik dit opschrijf? Geen idee. Ik heb het nagelezen en ik hoop dat het uberhaupt duidelijk is voor een buitenstaander. Ik spring een beetje van de hak op de tak Je m'excuse.
Ik weet niet wat ik met dit verhaal wil.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben hartstikke verliefd, krijg nog altijd weer kriebels als ik haar zie en weet zeker dat we zullen gaan ooit.
In het begin stak ik het op de verbouwing die we gedaan hebben, waarvan alle beslommeringen langzaam uit ons systeem gaan. Ik steek het op het gebrek aan vakantie, dat is al bijna 2 jaar geleden (met pasen gaan we een midweekje weg).

Ik wil het weer terug zoals het was. En het ergste van alles is.. mijn vriendin wil dat ook. Ze beseft zich alles. Ze kan haar gebrek aan zin in bv sex niet verklaren, maar verzekerd me keer op keer dat het niet aan mij ligt. Maar ze krijgt de knop niet meer om.
En ik, die normaal gesproken alles geregeld krijg en eigenlijk altijd wel een oplossing heb voor een probleem, weet de knop niet eens meer te vinden.

tips... suggesties.. ideeen?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:02:45 #2
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47819064
Je lijkt in elk geval hier al veel aandacht aan gegeven.
Mijn standaard advies van praat er met haar eens over gaat hier niet op..

Succes, misschien waait het over?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47819256
Is ze wel aan het solliciteren? Daar zou ze goed aan doen, en wellicht een cursus om zichzelf wat beter in de arbeidsmarkt te zetten, of vrijwilligerswerk of andere activiteiten in haar richting te volgen. Mss gaat ze zichzelf daar ook beter door voelen wat weer helpt bij sollicitatiegesprekken en thuis natuurlijk.

Misschien kun jij vaker een lang weekend in je oude stad doorbrengen, terwijl zij in jullie nieuwe stad blijft? Zo kun jij de verloren tijd met je vrienden inhalen, kan zij in de tussentijd met zichzelf aan de slag. Een beetje afstand zorgt er misschien zomaar voor dat jullie elkaar bij thuiskomst weer bespringen. Zo te lezen hebben jullie heel veel tijd met elkaar doorgebracht de laatste jaren, huis kopen, verbouwen, vreemde stad voor jou, en al is jullie relatie daar goed uitgekomen, is het misschien helemaal niet slecht om af en toe wat afstand te creeeren, zodat je elkaar niet voor lief gaat nemen, maar weer eens echt blij bent elkaar te zien, elkaar weer eens echt veel te vertellen hebben.

Geef d'r eens een sexy cadeautje.
some things you lose, and some things you just give away
pi_47819353
Dat zijn een paar goede tips Ms Poes. Dank je wel.

Ze is aan het solliciteren, maar ze mist een beetje de energie om er cursussen bij te doen. Aan ideeen op dat moment ontbreekt het niet, maar ze weet niet goed wat ze wil momenteel. Echt de kant van haar studie op of wellicht iets compleets anders.

Het mij moeten missen is iets waar ze heel veel moeite mee heeft. Ze kan slecht tegen alleen zijn en zeker ver van mij te zijn. Ik ben begin dit jaar een week naar het buitenland gemoeten voor m'n werk en dat ziet ze nog steeds als een van de ergste weken van de laatste jaren. :

Dat van dat sexy kado vind ik een leuk idee. Ik probeer ook om onze midweek te gaan gebruiken om helemaal opnieuw te beginnen, so to say...
pi_47819382
Is het geen optie om terug te keren naar jouw stad en daar een baan voor haar te zoeken? Dus eerst baan zoeken in oude stad, dan huis zoeken, alles op elkaar afstemmen -> huis verkopen -> verhuizen?
pi_47819425
Stress is funest voor je libido. Raadt je vriendin aan te gaan solliciteren (vacaturebank, monsterboard etc etc) maar praat eerst eens goed over in welk gebied ze dit gaat doen, want misschien vindt zij het helemaal geen probleem om tussen jullie huidige woonplaats en jouw oude woonplaats in te gaan zitten bij wijze van compromis.
Ga er samen een weekendje tussenuit, hotelletje, etentje, saunatjeoid. Veel succes ermee, het klinkt alsof jullie wel veel van elkaar houden dus ik denk dat het wel goed komt als je wat meer moeiete an je relatie besteedt.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_47819452
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Is het geen optie om terug te keren naar jouw stad en daar een baan voor haar te zoeken? Dus eerst baan zoeken in oude stad, dan huis zoeken, alles op elkaar afstemmen -> huis verkopen -> verhuizen?
Nee, dat is geen optie.

We hebben het huis gekocht voor 152000, maar hebben er voor ruim 40000 aan verbouwd en geknutseld. Helemaal aan ons aangepast. Buiten het feit dat de huizen in mijn oude stad (relatief) behoorlijk duurder zijn dan waar we nu wonen, zou ik het zonde vinden het om het huis nu met verlies te verkopen. Buiten het feit dat het een heerlijk huis is.

Nee, en weet je, ik mis op zich m'n oude stad wel, maar op de manier dat ik m'n oude portemonee zou missen als ik een nieuwe zou kopen (elke man begrijpt nu wat ik bedoel ).
Tuurlijk mis ik het wekelijks hangen met m'n maten wel, zou raar zijn als dat niet zo is, maar ik begin nu ook langzaam een leven hier in Zeeland op te bouwen. Zeeuwen zijn niet zo erg als je zou denken.
Punt is natuurlijk dan ook nog dat ondanks zij ook goed met mijn vrienden overweg kan, het wel zou betekenen dat zij haar vriendinnen hier moet achterlaten en ook haar ouders.
pi_47819607
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:42 schreef Deetch het volgende:
Stress is funest voor je libido. Raadt je vriendin aan te gaan solliciteren (vacaturebank, monsterboard etc etc) maar praat eerst eens goed over in welk gebied ze dit gaat doen, want misschien vindt zij het helemaal geen probleem om tussen jullie huidige woonplaats en jouw oude woonplaats in te gaan zitten bij wijze van compromis.
Ga er samen een weekendje tussenuit, hotelletje, etentje, saunatjeoid. Veel succes ermee, het klinkt alsof jullie wel veel van elkaar houden dus ik denk dat het wel goed komt als je wat meer moeiete an je relatie besteedt.

Solliciteren is ze mee bezig, maar ja geduld is helaas niet een van haar sterke punten Ik hou de moed er voor ons tweeen maar in.
Zoals ik hierboven ook al zei heeft zij het idee dat ik m'n oude stad mis, maar feitelijk valt dat reuze mee. Het is maar 65 of 70 km... Ik rij voor m'n werk dagelijks 300 km, dus voor het rijden draai ik m'n handen niet om. Onze insteek is ook altijd geweest of in haar plaats, of de mijne. Geen van ons heeft iets met de dorpjes tussen onze plaatsen in.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:59:30 #9
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_47819732
Al met al een vrij normale relatie als ik het zo eens lees. En zoals ik meestal adviseer.... praten... praten en nog eens praten. Jij kan dat wel gezien de openings post.
Probeer tevens te achterhalen waarom de sex op een lager pitje ligt? Buiten het niet zwanger zijn, en het ook niet klaar zijn voor kinderen, afgelezen van jouw reactie daar op, kan het best zijn dat ze toe is aan een extra verzetje... Doe het eens buiten de deur, of op een gekke plek, maak het spannend. met je auto het bos in ofzo....
Of als ze helemaal niet te porren is voor zulke uitspattingen, probeer het dan op een manier waarvan je denkt dat het wel aanslaat bij je vriendin.

Hoe zijn jullie sociale contacten op dit moment? Als je moeilijk contact kan maken met mensen daar kan ik me voorstellen dat je er wat meer moeite mee hebt om daar een vriendenkring op te bouwen.

Maar zo te horen was dit puur een post om ff je gevoel kwijt te kunnen. En zit je niet in een relatie crisis....

Succes iig
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_47820074
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:59 schreef RecomServ het volgende:
Al met al een vrij normale relatie als ik het zo eens lees. En zoals ik meestal adviseer.... praten... praten en nog eens praten. Jij kan dat wel gezien de openings post.
Probeer tevens te achterhalen waarom de sex op een lager pitje ligt? Buiten het niet zwanger zijn, en het ook niet klaar zijn voor kinderen, afgelezen van jouw reactie daar op, kan het best zijn dat ze toe is aan een extra verzetje... Doe het eens buiten de deur, of op een gekke plek, maak het spannend. met je auto het bos in ofzo....
Of als ze helemaal niet te porren is voor zulke uitspattingen, probeer het dan op een manier waarvan je denkt dat het wel aanslaat bij je vriendin.

Hoe zijn jullie sociale contacten op dit moment? Als je moeilijk contact kan maken met mensen daar kan ik me voorstellen dat je er wat meer moeite mee hebt om daar een vriendenkring op te bouwen.

Maar zo te horen was dit puur een post om ff je gevoel kwijt te kunnen. En zit je niet in een relatie crisis....

Succes iig
Dat laatste sowieso. Een crisis is het niet, maar lekker is anders. Ik ga nog steeds elke dag weer zonder enige tegenzin naar huis. Maar het kan zoveel leuker

Praten doen we.. heel veel... misschien wel te veel bedenk ik me soms. Hoewel ik moeite heb om dat te geloven.

De gekke plekken, been there, done that, but she never wanna try again.

We keken een tijdje terug een keer "Beter in bed" (je zapt wel eens ergens langs he ). Daar zat een vrouw in, en die verwoordde precies wat m'n vriendin ook voelde. Ze wilde graag vrijen... zo vaak.. zo veel... alleen ontbrak de zin...
Jammer genoeg nooit het vervolg gezien van dat programma.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:20:48 #11
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_47820186
Jij bent op zoek naar perfectie. Elke relatie is knokken, in sommige periodes harder dan de andere. Nu is zo'n periode. Uiteindelijk, als jullie allebei van goede wil zijn, zullen jullie in rustiger vaarwater komen. Dus hou vol, knok door en denk niet dat je de enige bent. Geen jankverhaal dus, maar gewoon realiteit voor heel veel mensen.
Zwart-wit.
  Boks-Chick vrijdag 30 maart 2007 @ 09:31:38 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_47820417
''Gewoon'' even doorbijten. Je vriendin dan. De arbeidsmarkt trekt gigantisch aan op het moment, dus ondanks haar weinige werkervaring zal het niet lang duren of er zijn banen genoeg te vinden.

Anyways, anyhows, succes en sterkte! Ik vind verder dat je er wel goed mee bezig bent!
lolwut
pi_47821061
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef kayzie het volgende:
Jij bent op zoek naar perfectie. Elke relatie is knokken, in sommige periodes harder dan de andere. Nu is zo'n periode. Uiteindelijk, als jullie allebei van goede wil zijn, zullen jullie in rustiger vaarwater komen. Dus hou vol, knok door en denk niet dat je de enige bent. Geen jankverhaal dus, maar gewoon realiteit voor heel veel mensen.
De periode duurt inmiddels al een half jaar.. en dan ga ik me een beetje zorgen maken.
het is ook niet zo dat ik haar beu ben, ik geloof dat ik dat niet vaak genoeg roepen wil, maar toch...
pi_47821077
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef BrandX het volgende:
''Gewoon'' even doorbijten. Je vriendin dan. De arbeidsmarkt trekt gigantisch aan op het moment, dus ondanks haar weinige werkervaring zal het niet lang duren of er zijn banen genoeg te vinden.

Anyways, anyhows, succes en sterkte! Ik vind verder dat je er wel goed mee bezig bent!
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef BrandX het volgende:

tanx..
pi_47821583
quote:
Ik wil het weer terug zoals het was. En het ergste van alles is.. mijn vriendin wil dat ook. Ze beseft zich alles. Ze kan haar gebrek aan zin in bv sex niet verklaren, maar verzekerd me keer op keer dat het niet aan mij ligt. Maar ze krijgt de knop niet meer om.
En ik, die normaal gesproken alles geregeld krijg en eigenlijk altijd wel een oplossing heb voor een probleem, weet de knop niet eens meer te vinden.
dat... is iets.. dat ik bij mijn vriendin ook niet snap.. het hoeft van haar allemaal niet.. terwijl ik er wel zin in heb...:S

ik weet ook niet wat ik er mee aan moet...

ik hoop er ook nog eens een oplossing voor te vinden...
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:16:06 #16
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_47821670
Zeeuwsedude, een relatie is het eerste jaar het moelijkste. Dus als het een half jaar is, kan je dat verwachten. Logisch toch ook, want op het begin moet je heel veel dingen voor elkaar zien te boksen. Daar zijn jullie hard mee bezig. Dus echt geen reden tot zorgen. Althans, geen overmatige.
Zwart-wit.
pi_47821899
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef furian het volgende:

[..]

dat... is iets.. dat ik bij mijn vriendin ook niet snap.. het hoeft van haar allemaal niet.. terwijl ik er wel zin in heb...:S

ik weet ook niet wat ik er mee aan moet...

ik hoop er ook nog eens een oplossing voor te vinden...
Ik hou me aanbevolen als je wat weet...
Maar het is niet zo dat het van haar allemaal niet zo hoeft.. pas op het moment dat het zo zou gaan gebeuren gaat haar zin ineens over.
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:16 schreef kayzie het volgende:
Zeeuwsedude, een relatie is het eerste jaar het moelijkste. Dus als het een half jaar is, kan je dat verwachten. Logisch toch ook, want op het begin moet je heel veel dingen voor elkaar zien te boksen. Daar zijn jullie hard mee bezig. Dus echt geen reden tot zorgen. Althans, geen overmatige.
Ik moet zeggen dat het eerste jaar juist veruit het makkelijkste was... het makkelijkste jaar wat ik uberhaupt ooit met iemand heb doorgebracht.
Het staat niet superduidelijk in de OP .. dat moet ik toegeven, maar we zijn inmiddels 2,5 jaar bij elkaar..
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:30:43 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47822089
Dit klinkt idd nogal normaal.
Bij stress wil de sex zelden lukken, god I know , maar vaak is het toch wel beter je eraan toe te geven, omdat het je echt beter doet voelen.
Vwb de zwangerschap; meisjes zijn er gewoon eerder aan toe en vinden het niet zo heel grappig als je iets te duidelijk aangeeft dat je maar wat blij bent dat ze niet bevrucht is.
Zeker niet als je aangeeft dat ze de ware is / kan zijn.

Als ik het zelf zo lees, moeten jullie gewoon de energie wat meer naar binnen richten en elkaar weer even vinden.
En vooral ontstressen!
pi_47822256
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:23 schreef zeeuwsedude het volgende:

[..]

Ik hou me aanbevolen als je wat weet...
Maar het is niet zo dat het van haar allemaal niet zo hoeft.. pas op het moment dat het zo zou gaan gebeuren gaat haar zin ineens over.
[..]

Ik moet zeggen dat het eerste jaar juist veruit het makkelijkste was... het makkelijkste jaar wat ik uberhaupt ooit met iemand heb doorgebracht.
Het staat niet superduidelijk in de OP .. dat moet ik toegeven, maar we zijn inmiddels 2,5 jaar bij elkaar..
bij mij is het wel anders....

ze voelt er gewoon niets voor.. het hoeft van haar helemaal niet.. terwijl ik wel graag wil... en het lullige is.. ze maakt er wel altijd grapjes enzo over he.. echt de raarste/domste dingen.. waar ik me op mijn beurt dan weer aan erger...

en heb het haar toen gezecht.. maja hielp niet veel...

ze heeft dus wel altijd grote mond over sex... maar de laatste keer kan ik mij niet eens herrineren dat ik hem erin heb mogen steken.. vorige zaterdag zou het gebeuren.. maar had ze buikpijn.. (heeft ze vaker.. dus geloofde haar) heb ik dus uiteindelijk haar gvingert en gebeft... maar heb mijn eigen trekken niet gehad..

stuur haar nu een smsje.. met hoe ik me daar over voel... (4 smsjes lang )
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:46:15 #20
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47822518
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef furian het volgende:

[..]

bij mij is het wel anders....

ze voelt er gewoon niets voor.. het hoeft van haar helemaal niet.. terwijl ik wel graag wil... en het lullige is.. ze maakt er wel altijd grapjes enzo over he.. echt de raarste/domste dingen.. waar ik me op mijn beurt dan weer aan erger...

en heb het haar toen gezecht.. maja hielp niet veel...

ze heeft dus wel altijd grote mond over sex... maar de laatste keer kan ik mij niet eens herrineren dat ik hem erin heb mogen steken.. vorige zaterdag zou het gebeuren.. maar had ze buikpijn.. (heeft ze vaker.. dus geloofde haar) heb ik dus uiteindelijk haar gvingert en gebeft... maar heb mijn eigen trekken niet gehad..

stuur haar nu een smsje.. met hoe ik me daar over voel... (4 smsjes lang )
wow.. ik ga 1 keer reageren en dan niet meer, want het is niet jouw topic..

Heet jouw vriendin toevallig Heidi?
Serieus.. dat kan niet anders als mijn ex zijn.

2 jaar mee gehad, 8 keer echte sex gehad.... en tientallen keren zij wel en ik niet.. altijd weer.. en maar praten of sex.. maar als puntje bij paaltje kwam.. nou ja.. dat kwam het gewoon niet.

Ze is uiteindelijk vreemd gegaan, omdat ik geen kinderen wilde (waarom denk je zelf kuthoer)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47822685
klinkt idd wel ongeveer hoe het ook bij mij gaat.. maar neej

ze heet niet Heidi...

ik snap ook dat je dan idd geen kinderen wil.. maar dat wil ik wel van haar.. en zij van mij.. majah als ze kinderen van mij wil.... dan zal ze dus ook sex met me moeten hebben...

ze praat zichzelf dus tegen..
pi_47822890
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef SHE het volgende:
Dit klinkt idd nogal normaal.
Bij stress wil de sex zelden lukken, god I know , maar vaak is het toch wel beter je eraan toe te geven, omdat het je echt beter doet voelen.
Vwb de zwangerschap; meisjes zijn er gewoon eerder aan toe en vinden het niet zo heel grappig als je iets te duidelijk aangeeft dat je maar wat blij bent dat ze niet bevrucht is.
Zeker niet als je aangeeft dat ze de ware is / kan zijn.

Als ik het zelf zo lees, moeten jullie gewoon de energie wat meer naar binnen richten en elkaar weer even vinden.
En vooral ontstressen!
Hoi She,

Geloof me, het viel me ook echt niet zwaar om daar over te praten. Eigenlijk weten we van het begin af aan wel hoe we er over denken. Maar dan nog was het zwaar. Ik was ook ontzettend opgelucht. Ik ben daar praktischer in. Ik wil ooit wel kinderne, maar ik wil het ook verantwoord. Ergo ik wil het kunnen betalen. En zij.. zij wil ze gewoon.

Way of nature denk ik.

Maar ontstressen is wel een punt. Vandaar ook het midweekje. De eerste vakantie van ons samen in ruim anderhalf jaar.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:59:01 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47822957
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef furian het volgende:
klinkt idd wel ongeveer hoe het ook bij mij gaat.. maar neej

ze heet niet Heidi...

ik snap ook dat je dan idd geen kinderen wil.. maar dat wil ik wel van haar.. en zij van mij.. majah als ze kinderen van mij wil.... dan zal ze dus ook sex met me moeten hebben...

ze praat zichzelf dus tegen..
Ik herinner me 1 keer een discussie dat we het erover hadden. Dat ze echt per se kinderen wilde van me en ik gewoon riep. Hoe dan in godsnaam. Als ik niet mag neuken met je, hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen. Dat kwam me op een klap te staan.

vrouwen
pi_47823107
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:59 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik herinner me 1 keer een discussie dat we het erover hadden. Dat ze echt per se kinderen wilde van me en ik gewoon riep. Hoe dan in godsnaam. Als ik niet mag neuken met je, hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen. Dat kwam me op een klap te staan.

vrouwen
hahahahahahahaha

jah zoiets lijkt me ook wel toepasselijk :p

maar neej... dat soort mensen moeten oprotten...

haar smsje terug:

he pop, het spijt me oke. ik zal er aan denken en niet meer doen. ik hou ook super veel van jou en zal er geen grapjes meer over maken. kusjes & knuffels je lievtt
pi_47913011
Ff kijken:

de problemen

1)Je vriendin heeft het idee dat jij het niet naar je zin hebt in je nieuwe woonplaats.
-Heeft ze niet gelijk als je zegt dat je in je oude woonplaats daar beregezellig hebt. Heb je het in je nieuwe woonplaats dan niet "beregezellig"?

2)Je vriendin is niet blij met dr baan. Ze durft niet te solliciteren vanwege de dure hypotheek, en gebrek aan ervaring.
-Ze is nu aan het werk dus ze heeft ervaring? Toch? Dus ze kan gewoon gaan solliciteren in mijn ogen. Wat ze ook kan doen is vragen aan de baas of er mogelijkheden binnen het bedrijf zijn om ergens anders te werken of door te groeien. Als de competenties er zijn en ze enthousiast genoeg is, wordt de baas ook wel enthousiast.

3)Je vriendin heeft minder zin in sex dan jij.
-Ja dit kan door de stress komen. En verder is natuurlijk de meeste spanning er natuurlijk wel van af. Ik neem aan dat ze elk plekje van je lijf wel kent. Desalniettemin kan je best nog leven in de brouwerij poken. Maak het weer wat spannender. Zeg ook eens "nee" tegen sex als zij wil. Doe af en toe leuke dingen met dr... Trek dr op uit.. Probeer dingen te doen met dr waar de zorgen van op de achtergrond verdwijnen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47917564
Zolang zij zich nog zorgen maakt over haar werk (en het niet vinden van nieuw werk) en over jou (of je het wel bevalt in de nieuwe stad en niet liever terug wilt) zal ze ook niet echt zin meer hebben in sex.

Ik denk dat je haar nu vooral moet steunen en helpen met het zoeken naar een nieuwe baan. Mogelijk krijgt ze er dan ook meer vertrouwen in. En daarnaast moet je ook haar proberen te overtuigen dat je daar graag bent. Dat je dus niet je eigen stad enorm mist. Pas als je dat samen met haar kan oplossen zal zei zich minder zorgen maken over dingen en zichzelf dus ook meer open stellen voor de fijne dingen in haar leven.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')