En waarom dan wel niet? Omdat ik voor mijn onderzoekje met de trein naar Italië ben geweest?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:49 schreef JohnDope het volgende:
heej Floor alles leuk en aardig, maar ik wil je niet meer over CO2 horen huilen......
Ik vind het heer-lijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Blijven wachten, ik heb er geen zin an.
Een beetje teveel Pim naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Blijven wachten, ik heb er geen zin an.
Ja daarom, je had dat onderzoek ook perfect via de Computer > (A-Bom + Pen) kunnen doen. Dat had de wereld veel minder CO2 opgeleverd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En waarom dan wel niet? Omdat ik voor mijn onderzoekje met de trein naar Italië ben geweest?
Ik ben anders bezig rechtse users te trollen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een beetje teveel Pim naar mijn smaak.
Excuus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een beetje teveel Pim naar mijn smaak.
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja daarom, je had dat onderzoek ook perfect via de Computer > (A-Bom + Pen) kunnen doen.
1. Dan maak je geld over, zodat ze een scanner kunnen kopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee.
1. Het Aartsgymansium heeft geen scanner.
2. Scanners beschadigen handschriften.
3. Die trein was nou ook weer niet zo vervuilend.
4. Ik moest dingen kunnen zien die je door scanners heen niet kunt zien.
5. Ik heb een lezing gegeven voor een zaal vol studenten.
Het ging mij meer om het "geen zin an" van EWK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben anders bezig rechtse users te trollen.
Dus jij reist nooit ergens heen? Ooit?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
1. dan maak je geld over, zodat ze een scanner kunnen kopen.
2. ik geloof niet dat die scanner die handschriften beschadigt. En mocht dat wel zo zijn, dan laat je hun een iets duurdere scanner kopen op jouw kosten.
3. Scannen is minder vervuilend dan de trein
4. Scanners kunnen meer tonen dan een mens met het blote oog kan zien.
5. dat kan ook via videoconferencing.
Dit is wederom een teken van zwakte. Buiten dat feit, kan iedereen zoiets in elkaar plakken....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[22:56] <ExtraWaskracht> ligt het aan mij als ik JohnDope een idioot vind?
Dat snap ik. Toch loopt dat topic heerlijk uit de hand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het "geen zin an" van EWK.
Ik ben het nu even zat om het voor pol te doen. Als ik weer zin heb of er wat interessants komt dan zie ik het dan wel weer. Hoe zit dat met jou eigenlijk? Ik vond je altijd wel goed te pruimen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ben je trouwens van plan zwart te blijven of is het meer een sabbatical?
Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[22:56] <ExtraWaskracht> ligt het aan mij als ik JohnDope een idioot vind?
Ik reis niet vaak. Maar ik heb ook maling aan die CO2-hoax.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij reist nooit ergens heen? Ooit?
Het staat nota bene in je eigen log, maar dan met de naam wAck, die jij daar hanteert!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is wederom een teken van zwakte. Buiten dat feit, kan iedereen zoiets in elkaar plakken....
Ik zou niet weten waar je het over hebt, maffie :Squote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het staat nota bene in je eigen log, maar dan met de naam wAck, die jij daar hanteert!
Het was ook best leuk om te doen, maar het kost me gewoon te veel tijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben het nu even zat om het voor pol te doen. Als ik weer zin heb of er wat interessants komt dan zie ik het dan wel weer. Hoe zit dat met jou eigenlijk? Ik vond je altijd wel goed te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |