Gewoon wakker maken, nix morgen ........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet,wederhelft ligt natuurlijk alweer op een oor.Morgen even navragen.
Dat kan je dus op verschillende manieren interpreteren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk bv even naar Huub de afgelopen week.
Eén smiley:![]()
Hij begrijpt al niet dat ik die "rotzooi"volg laat staan dat ik hem even wakker maak met vragen over DGK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon wakker maken, nix morgen ........
Psies!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon wakker maken, nix morgen ........
Ik heb haar al gevonden op Lexa, dus mocht het nodig zijn....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:01 schreef kissy het volgende:
Hey Pietje Puk, zou jij Lieke dan na het weekend willen troosten??
Ze gooien er wat personeel in, met het doel dat er wat gebeurd....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan verstaan onder veel sturen?
Bewoners krijgen 'opdrachten' die ze moeten uitvoeren?
Worden ze in een bepaalde rol gedwongen?
In hoeverre zijn ze dan bijvoorbeeld vrij hun persoonlijke voorkeuren mee te laten spelen?
Ook ik geloof niet dat Huub 'in opdracht' verliefd moet worden. Idem bij Bart en Lesley. Of dat Amanda 'in opdracht' met Brian moet gaan doppen. Wel denk ik dat Huub bijvoorbeeld gestuurd is rustiger aan te doen met Japio. En ook sommige gevalletjes van 'spontane ruzie' die ineens ontstaat op wel heel toevallige momenten lijken me geregiseerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kan je dus op verschillende manieren interpreteren.
Dat er gestuurd wordt mag duidelijk zijn, maar dat het zover gaat dat de redactie besluit dat Huub en Lieke verliefd moeten worden (dan wel dat zeer geloofwaardig te vertolken) gaat er bij mij dan weer niet in.
Maar dat maakt me wel benieuwd naar de mate van sturing: Tot hoever reikt de vrijheid van de bewoners?
Of moeten we de slogan 'hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven' 100% letterlijk gaan nemen volgens jou?
Iedereen die de streams een tijdje volgt ziet sowieso een bepaalde mate van sturing, er wordt van 'achter' ook redelijk wat gedaan om de bewoners (de een meer dan de ander) psychisch op scherp te zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gooien er wat personeel in, met het doel dat er wat gebeurd....
Er gebeurd wat, ze melken het een beetje uit voor een verhaallijntje....
Er komt een feestje, personeel wordt mag opeens niet komen....
het is het feestje van eric en huub
Er komt een opdracht die ze moeten uitvoeren, maak een selectie...
Ze hadden de keuze uit een meerderheid van (gewillige?) dames en erg weinig homo's....
Het lijkt dus meer een huubfeestje te gaan worden....
Ik zie hier en daar toch wel een beetje sturing![]()
Huub speelt braaf mee en zegt om de haverklap tijdens het selecteren van dames, hoe leg ik dit aan lieke uit, om daarna weer doodleuk met de volgende kandidaat aan de telefoon te gaan 'flirten'.
Ja het kan ook allemaal toeval zijn ja dat kan ook, maar iedereen van het personeel komt denk ik regelrecht uit de bakken van castingbureau's (of uit aanmeldingen van dit of andere programma's) en lopen met zenders door het huis.... hmmm makes you think...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iedereen die de streams een tijdje volgt ziet sowieso een bepaalde mate van sturing, er wordt van 'achter' ook redelijk wat gedaan om de bewoners (de een meer dan de ander) psychisch op scherp te zetten.
Lijkt me op zich ook logisch, anders krijg je al heel snel een ingekakte bende.
Wat betreft het Huubfeestje: Ik dacht gehoord te hebben toen er net sprake was van de feestjes dat dat per keer zou variëren, de ene keer meer op Eric georienteerd, de andere keer meer richting Huub.
Regisseren is sturen ,bij scripten zouden ze ook de tekst en het scriptboek van te voren weten.Voor dat er een ruzie komt,worden de mensen gewoon even opgefokt en erop gewezen dat het wel een discussie moet zijn.Een goed voorbeeld was de stemming voor de vlieglessen die uiteindelijk naar Brian gingen daarna hoorde je Frans of Stijn klagen dat het een veel te softe discussie was geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik geloof niet dat Huub 'in opdracht' verliefd moet worden. Idem bij Bart en Lesley. Of dat Amanda 'in opdracht' met Brian moet gaan doppen. Wel denk ik dat Huub bijvoorbeeld gestuurd is rustiger aan te doen met Japio. En ook sommige gevalletjes van 'spontane ruzie' die ineens ontstaat op wel heel toevallige momenten lijken me geregiseerd.
Denk je niet dat ze niet weten dat het bij hem niet zo moeilijk is, denk je echt dat lieke er niet voor hem ingezet is, denk je dat ze achter nooit die 2 een beetje naar elkaar toe gestuurd hebben (en dan iets subtieler dan zeggen dat ze verliefd moeten wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik geloof niet dat Huub 'in opdracht' verliefd moet worden.
We zijn het met elkaar eens. Ik schreef daarom ook bewust regiseren en niet scripten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Regisseren is sturen ,bij scripten zouden ze ook de tekst en het scriptboek van te voren weten.Voor dat er een ruzie komt,worden de mensen gewoon even opgefokt en erop gewezen dat het wel een discussie moet zijn.Een goed voorbeeld was de stemming voor de vlieglessen die uiteindelijk naar Brian gingen daarna hoorde je Frans of Stijn klagen dat het een veel te softe discussie was geweest.
Vervolgens moest Ban naar de jacuzzi (zij hadden voor Brian gestemd), Bart en Sylvia naar de gameroom.(voor Bart gekozen)In de hoop op pittige nagesprekken,die bleven uit,streamlock op gameroom.Bart en Sylvia werden er toen wel op gewezen dat zij zich wat meer uit moesten spreken.Hoe en wat zij moeten zeggen wordt aan hen zelf overgelaten.
Hey, is je man wakker?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Regisseren is sturen ,bij scripten zouden ze ook de tekst en het scriptboek van te voren weten.Voor dat er een ruzie komt,worden de mensen gewoon even opgefokt en erop gewezen dat het wel een discussie moet zijn.Een goed voorbeeld was de stemming voor de vlieglessen die uiteindelijk naar Brian gingen daarna hoorde je Frans of Stijn klagen dat het een veel te softe discussie was geweest.
Vervolgens moest Ban naar de jacuzzi (zij hadden voor Brian gestemd), Bart en Sylvia naar de gameroom.(voor Bart gekozen)In de hoop op pittige nagesprekken,die bleven uit,streamlock op gameroom.Bart en Sylvia werden er toen wel op gewezen dat zij zich wat meer uit moesten spreken.Hoe en wat zij moeten zeggen wordt aan hen zelf overgelaten.
En Bart - Lesley dan ? En hoe hebben ze dan Amanda naar Brian gestuurd ipv naar Huub.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze niet weten dat het bij hem niet zo moeilijk is, denk je echt dat lieke er niet voor hem ingezet is, denk je dat ze achter nooit die 2 een beetje naar elkaar toe gestuurd hebben (en dan iets subtieler dan zeggen dat ze verliefd moeten worden)
En denk je dat huub niet weet dat er tv gemaakt wordt
Ja,over sommige dingen lachen zij zich rot,die gebeuren zonder sturing.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Bart - Lesley dan ? En hoe hebben ze dan Amanda naar Brian gestuurd ipv naar Huub.
Amanda is een echte Antilliaan loverquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Bart - Lesley dan ? En hoe hebben ze dan Amanda naar Brian gestuurd ipv naar Huub.
Dat de huishouding met zenders loopt is werkelijk het zwakste argument wat ik ooit heb gelezen. Iedereen, van de rij-instructeur tot de piano-leraar, loopt met een zender.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het kan ook allemaal toeval zijn ja dat kan ook, maar iedereen van het personeel komt denk ik regelrecht uit de bakken van castingbureau's (of uit aanmeldingen van dit of andere programma's) en lopen met zenders door het huis.... hmmm makes you think...
Dat heet nou castingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi Henk. Nee, Amanda heeft verteld dat ze pas 1 keer een getint vriendje heeft gehad, een Marokaan. En nog nooit een Antiliaan. Haar ex-vriendin Nena viel op Antiliaanse en Surinaamse jongens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Amanda is een echte Antilliaan lover
Noem het maar het zwakste argument wat je ooit gelezen hebquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat de huishouding met zenders loopt is werkelijk het zwakste argument wat ik ooit heb gelezen. Iedereen, van de rij-instructeur tot de piano-leraar, loopt met een zender.
Over zwakke argumenten gesproken, als dat uitbesteden zo geweldig en goedkoop is waarom werven ze dan ook via tvquote:Dat mensen via een casting-buro komen is volstrekt logisch. Dat noemen ze 'uitbesteden van werving en selektie'. En castingburo's zijn daarvoor nou net bedoeld - die mensen verdienen er hun geld mee. Voor Tien goedkoper dan alles zelf doen. Plus dat opdrachtgevers vaak anoniem willen werven. Het is het bestaanrecht van castingburo's.
Hoi BSOL,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi Henk. Nee, Amanda heeft verteld dat ze pas 1 keer een getint vriendje heeft gehad, een Marokaan. En nog nooit een Antiliaan. Haar ex-vriendin Nena viel op Antiliaanse en Surinaamse jongens.
Anders ga je daar niet werken, die hopen er altijd op om met hun kop op de tv te komen om te kunne zeggen "heb je mij nog gezien "quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
Mijn punt was alleen, dat het vaak mensen zijn die graag op tv willen komen
Het is echt zeker niet lullig bedoelt, maar dat vind ik juist zo kansloos van al de mensen die op het feest op komen zaterdag... Ze willen gewoon op tv komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Anders ga je daar niet werken, die hopen er altijd op om met hun kop op de tv te komen om te kunne zeggen "heb je mij nog gezien "![]()
En ze krijgen allemaal een microfoontje omquote:Op vrijdag 30 maart 2007 04:03 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Het is echt zeker niet lullig bedoelt, maar dat vind ik juist zo kansloos van al de mensen die op het feest op komen zaterdag... Ze willen gewoon op tv komen.
Late reaktie, maar dat vertelde Lieke hem toen ze woensdag overuren aan het draaien was. Alleen kwam er direct na op het scherm niet over tv uitzendingen en spel praten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef STAP01 het volgende:
Huub heeft gehoord over het vliegincident van Brain!!! Yeahoooooooooooooooo!!!!
Er is elke week wel een kutsmoesje waarom de vlieglessen niet doorgaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:53 schreef FSR het volgende:
Mogge... !
Grappig dat Bwian wakker wordt gemaakt voor te vliegen, en 5 min. later gezegt word dat het te mistig is..
IK heb je niet gezien gister bij Lepels.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:44 schreef Kaleddis het volgende:
Is herma zwanger'k hoorde het gesprek op de achtergrond en kon het niet helemaal volgen...
op dit soort momenten ben ik blij dat ik hier (op mijn werk) geen streams kan/mag kijken!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
Natasia is wakker en zingt blijf bij mij, zou ze TON weer hebben gezien ?
Dan kan Jaap weer Cora niet schrijven zeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
Ze mogen vandaag weer niet in het kantoor komen.
Pen en papier werkt ook toch ???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan Jaap weer Cora niet schrijven zeker.
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookMaar dat schijnt Jaap zijn ding niet te zijn vertelde hij gisteren
![]()
Nee, ben er gisterenavond geweest. Zag de auto nog wel staan, maar na een halfuurtje rondfietsen en lopen had ik het wel gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:46 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb je niet gezien gister bij Lepels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |