Het is echt zeker niet lullig bedoelt, maar dat vind ik juist zo kansloos van al de mensen die op het feest op komen zaterdag... Ze willen gewoon op tv komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Anders ga je daar niet werken, die hopen er altijd op om met hun kop op de tv te komen om te kunne zeggen "heb je mij nog gezien "![]()
En ze krijgen allemaal een microfoontje omquote:Op vrijdag 30 maart 2007 04:03 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Het is echt zeker niet lullig bedoelt, maar dat vind ik juist zo kansloos van al de mensen die op het feest op komen zaterdag... Ze willen gewoon op tv komen.
Late reaktie, maar dat vertelde Lieke hem toen ze woensdag overuren aan het draaien was. Alleen kwam er direct na op het scherm niet over tv uitzendingen en spel praten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef STAP01 het volgende:
Huub heeft gehoord over het vliegincident van Brain!!! Yeahoooooooooooooooo!!!!
Er is elke week wel een kutsmoesje waarom de vlieglessen niet doorgaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:53 schreef FSR het volgende:
Mogge... !
Grappig dat Bwian wakker wordt gemaakt voor te vliegen, en 5 min. later gezegt word dat het te mistig is..
IK heb je niet gezien gister bij Lepels.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:44 schreef Kaleddis het volgende:
Is herma zwanger'k hoorde het gesprek op de achtergrond en kon het niet helemaal volgen...
op dit soort momenten ben ik blij dat ik hier (op mijn werk) geen streams kan/mag kijken!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
Natasia is wakker en zingt blijf bij mij, zou ze TON weer hebben gezien ?
Dan kan Jaap weer Cora niet schrijven zeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
Ze mogen vandaag weer niet in het kantoor komen.
Pen en papier werkt ook toch ???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan Jaap weer Cora niet schrijven zeker.
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookMaar dat schijnt Jaap zijn ding niet te zijn vertelde hij gisteren
![]()
Nee, ben er gisterenavond geweest. Zag de auto nog wel staan, maar na een halfuurtje rondfietsen en lopen had ik het wel gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:46 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb je niet gezien gister bij Lepels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |