Tsjaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef Ionesco het volgende:
JEROEN! JEROENJEROENJEROENJEROENJEROENJEROENJEROENJEROENJEROENJEROENJEROEN
sorry, ik kon het niet latenquote:
Pas anders je post even aan ofzo... De hele layout is naar de kloten.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pas anders je post even aan ofzo... De hele layout is naar de kloten.
is gebeurdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pas anders je post even aan ofzo... De hele layout is naar de kloten.
Is het weer achter de rug... Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Stream 3 en 4 kunnen overigens weer uit zo te zien![]()
Als je wilt kun je het ook zo uitleggen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:58 schreef PC eend het volgende:
Huub wou nog even weten of zijn populariteit echt aan het dalen is, om vervolgens te zeggen dat hij niet teveel info mag krijgen![]()
'We'?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
Jeroen wel effe doorgeven dat we absoluut niet willen dat rat die 100 punten krijgt.
We willen toch rellen hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
'We'?![]()
Jeroen moet nu minstens in een wit latex pakje komen om een beetje op te vallen.![]()
Gefeliciteerd, je bent door !!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jongens daar ben ik weer! ff aan de tel nu met iemand
Zo'n latex pakkie met blote billen zeker ...... Ik heb je door APKquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
'We'?![]()
Jeroen moet nu minstens in een wit latex pakje komen om een beetje op te vallen.![]()
je klinkt wel lekkerr, wel als een echte student, maar vooruitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jongens daar ben ik weer! ff aan de tel nu met iemand
Ik heb zijn fotoboek bekeken, lekker ventje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo'n latex pakkie met blote billen zeker ...... Ik heb je door APK
ik moet zeggen dat IEDEREEN waarvan ik het gesprek heb gehoord (ik geef direct toe dak niet alle heb gehoord) allemaal zeggen dat ze huub en eric het leukst vinden en bijna allemaal dat jaap de ergste is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de mensen eerlijk en gaat het straks idd een wild feest worden of zeggen ze alles om maar te worden uitgenodigd?
Of gewoon zwaar moe (hij sliep al, zei hij net)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Die vogel aan de telefoon nu is volgens mij stoned of dronken.![]()
Amanda weet na genoeg drank niet eens meer dat ze in het spel zitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:04 schreef Suikeroom het volgende:
Huub en Eric gebuiken zelfs de feestjes om Brian gek te krijgen..maar ja Brian en Amanda hebben beloofd om niet met andere te zoenen![]()
Logisch toch, zij maken de eindselectie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:06 schreef Ionesco het volgende:
ik moet zeggen dat IEDEREEN waarvan ik het gesprek heb gehoord (ik geef direct toe dak niet alle heb gehoord) allemaal zeggen dat ze huub en eric het leukst vinden en bijna allemaal dat jaap de ergste is.
Zeker logisch, maar ik gaf gewoon antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Logisch toch, zij maken de eindselectie.
En dan (als ze al op komen dagen) als een debiel in een hoekie staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:06 schreef Ionesco het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat IEDEREEN waarvan ik het gesprek heb gehoord (ik geef direct toe dak niet alle heb gehoord) allemaal zeggen dat ze huub en eric het leukst vinden en bijna allemaal dat jaap de ergste is.
Kan echt niet zo zijn dat IEDEREEN dat vind.
dus ja, ik denk dat mensen vanalles zeggen om uitgenodigd te worden.
Zo praten deftige Minerva corps ballenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of gewoon zwaar moe (hij sliep al, zei hij net)
Daar zit ook wat in ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:08 schreef Ionesco het volgende:
Zeker logisch, maar ik gaf gewoon antwoord op de vraag.
donequote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Redactie zet dat geluid eens op tijd aan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cool Hoop dat je veel plezier hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ok klaar! maar zo slapen!
Echt gaaf dat ik dr in kom, heeft iemand mn gesprek ?
Gaby?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
Fok en NoLife zijn dus aanwezig, niemand van v-o-l?![]()
Hopen op HiDiHoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ok klaar! maar zo slapen!
Echt gaaf dat ik dr in kom, heeft iemand mn gesprek ?
Dat zou leuk zijn.quote:
Maar..ik ben helemaal geen studentquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
je klinkt wel lekkerr, wel als een echte student, maar vooruit
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Eric niest
Huub, lachend: "Je niest ook echt als een nicht"
Huub had je toen iets op MSN gezegd, wat je toen nog niet mocht vertellen. Wat was dat ?quote:
Jeroen, wil je de groeten doen aan Sylvia van mij!quote:
En wil je van mij zeggen dat ze een saaie trut is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:20 schreef STAP01 het volgende:
Jeroen, wil je de groeten doen aan Sylvia van mij!
Ja, eric baalt er stevig van, weinig homo'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn.
Het gaat een beetje een Huub fanclubavondje worden.
Nou! Jij bent ook niet aardig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
En wil je van mij zeggen dat ze een saaie trut is?![]()
Je zou bv een feest kunnen gevenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat heb je nou aan 1 dag, geen flikker!"
Helemaal mee eens
En van mij dat ze zich ontpopt als een enorme jaloerse zweefteef.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
En wil je van mij zeggen dat ze een saaie trut is?![]()
Beter nu meteen zaterdag dan over 1-2 maanden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Zaterdag gaat wel de absolute test worden voor de Huub/Lieke relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |