ik moet zeggen dat IEDEREEN waarvan ik het gesprek heb gehoord (ik geef direct toe dak niet alle heb gehoord) allemaal zeggen dat ze huub en eric het leukst vinden en bijna allemaal dat jaap de ergste is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de mensen eerlijk en gaat het straks idd een wild feest worden of zeggen ze alles om maar te worden uitgenodigd?
Of gewoon zwaar moe (hij sliep al, zei hij net)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Die vogel aan de telefoon nu is volgens mij stoned of dronken.![]()
Amanda weet na genoeg drank niet eens meer dat ze in het spel zitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:04 schreef Suikeroom het volgende:
Huub en Eric gebuiken zelfs de feestjes om Brian gek te krijgen..maar ja Brian en Amanda hebben beloofd om niet met andere te zoenen![]()
Logisch toch, zij maken de eindselectie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:06 schreef Ionesco het volgende:
ik moet zeggen dat IEDEREEN waarvan ik het gesprek heb gehoord (ik geef direct toe dak niet alle heb gehoord) allemaal zeggen dat ze huub en eric het leukst vinden en bijna allemaal dat jaap de ergste is.
Zeker logisch, maar ik gaf gewoon antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Logisch toch, zij maken de eindselectie.
En dan (als ze al op komen dagen) als een debiel in een hoekie staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:06 schreef Ionesco het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat IEDEREEN waarvan ik het gesprek heb gehoord (ik geef direct toe dak niet alle heb gehoord) allemaal zeggen dat ze huub en eric het leukst vinden en bijna allemaal dat jaap de ergste is.
Kan echt niet zo zijn dat IEDEREEN dat vind.
dus ja, ik denk dat mensen vanalles zeggen om uitgenodigd te worden.
Zo praten deftige Minerva corps ballenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of gewoon zwaar moe (hij sliep al, zei hij net)
Daar zit ook wat in ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:08 schreef Ionesco het volgende:
Zeker logisch, maar ik gaf gewoon antwoord op de vraag.
donequote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Redactie zet dat geluid eens op tijd aan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cool Hoop dat je veel plezier hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ok klaar! maar zo slapen!
Echt gaaf dat ik dr in kom, heeft iemand mn gesprek ?
Gaby?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
Fok en NoLife zijn dus aanwezig, niemand van v-o-l?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |