DGK-HOOLIGANSquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Joh! Ik dacht dat je nuttige dingen ging doen, zoals je Nederlandse grammatica leren....
Solliciteer even dan weet je het zeker.quote:
Ik dacht dat je sliep!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:39 schreef Ionesco het volgende:
[..]
whehehehe, als je daarover gaat zeiken bewijst maar weer dat je niks beters te doen hebt...
tot ziens!
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet alleen Lieke, ook de andere huishoudsters mogen niet komen. Ik kan wel een reden bedenken. Herma, en nog vele malen meer Palma, zouden DGK-ster gaan spelen. En Palma zou helemaal 'het hoofd' gaan uithangen. Dat wilde de redactie natuurlijk voorkomen.
Dat is een betere mol voor fok, dan iemand op zo een feestjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Solliciteer even dan weet je het zeker.
Voor Talpa Producties B.V. zijn wij per direct op zoek naar fulltime Produktie Stagiaires voor het programma De Gouden Kooi (minimale stage duur is 3 maanden)
bron Talpa
Heb je even een wit wasje gedraaid?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Daar ben ik weer! ff lezen alles
Volgens mij zijn wij het met elkaar eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:40 schreef kybe het volgende:
Solliciteer even dan weet je het zeker.
Voor Talpa Producties B.V. zijn wij per direct op zoek naar fulltime Produktie Stagiaires voor het programma De Gouden Kooi (minimale stage duur is 3 maanden)
bron Talpa
Dat dacht ik ook vandaar dat ik voor de tweede keer postquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is een betere mol voor fok, dan iemand op zo een feestje
Kun je niet slapen van opwindingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Daar ben ik weer! ff lezen alles
Deugnietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:45 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook vandaar dat ik voor de tweede keer post![]()
En dat kan ik dus niet vertellenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had je toen iets op MSN gezegd, wat je toen nog niet mocht vertellen. Wat was dat ?
OK, ik dacht dat het 'tijdelijk verboden' wasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nee het feest is van 21:00 tot ..... waar het maar duurt
[..]
En dat kan ik dus niet vertellen
Er mogen toch ook mensen blijven 'slapen'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub wil morgen niet rellen omdat zaterdag 'de hele nacht' feest is. Eerder hoorde ik Eric aan de telefoon zeggen dat het feest van 21:00 - 01:00 is ........ OK, zal een beetje uitlopen
Wat wordt er dan verstaan onder veel sturen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Mijn man werkt al 20 jaar in de televisiewereld ,hij zegt er wordt niets gescript maar heel veel gestuurd.
Volgens mij was die vraag meer bedoeld om mensen uit de tent te lokken tijdens het telefoontje. Vooral met wie ze dan wel zouden willen slapen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er mogen toch ook mensen blijven 'slapen'
Kijk bv even naar Huub de afgelopen week.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Worden ze in een bepaalde rol gedwongen?
In hoeverre zijn ze dan bijvoorbeeld vrij hun persoonlijke voorkeuren mee te laten spelen?
Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet,wederhelft ligt natuurlijk alweer op een oor.Morgen even navragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan verstaan onder veel sturen?
Bewoners krijgen 'opdrachten' die ze moeten uitvoeren?
Worden ze in een bepaalde rol gedwongen?
In hoeverre zijn ze dan bijvoorbeeld vrij hun persoonlijke voorkeuren mee te laten spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |