Ik kwam hem tegen in de lokale boekhandelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
Waar heb je die vandaan SotT? (Pad dus)
Een tof plaatje voor de OP kan altijd hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef D.Rose het volgende:
He, een deel 2
Ik zag 'm nog niet en was al een plaatje voor een de OP aan het knutselen
anyway, on-topic:
Ben nu met Lisey's story bezig, maar die valt tegen
Tof? Nouja, beter dan niets dacht ikquote:Op zondag 1 april 2007 00:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een tof plaatje voor de OP kan altijd hoor!
Mijn laatste King aanschaf ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:28 schreef Evil_Jur het volgende:
The Cell was wel tof...
Die wil een mod vast wel in de OP zetten.quote:Op zondag 1 april 2007 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tof? Nouja, beter dan niets dacht ik
[afbeelding]
Zal ik dat een maand later eens doen danquote:Op zondag 1 april 2007 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Die wil een mod vast wel in de OP zetten.
Gisteren weer een foutje ontdektquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef D.Rose het volgende:
Ben nu met Lisey's story bezig, maar die valt tegen
Waar vond je die fout?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gisteren weer een foutje ontdekt
er stond 'Paul' waar 'Scott' had moeten staan
Dat vind ik nog ietsje erger dan de vele typfouten
Whehe, graagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik dat een maand later eens doen dan![]()
Blz. 339quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef hummus het volgende:
[..]
Waar vond je die fout?
Ik vond Lisey's story mooi trouwens, zo anders dan ik van King gewend ben.
The librarypolice is een boek wat je minimaal 2 keer moet lezen om te waarderenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef Jerruh het volgende:
overigens vond ik the langoliers erg vet om te lezen, maar het andere boek dat er in stond vond ik minder.
Waarom zenden ze de miniserie van The Stand niet een keer uit, die is echt leuk. Ook gezien het feit dat dat toch een favoriet is van velen (het boek, dus).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |