het laatstequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
IK wil het ff snappen nu. Heeft Jaap een huwelijksaanzoek gehad van CORA. En wilde hij de telefoon niet opnemen omdat het hem dan cp kost. Die 2 zijn toch penvrienden ???? Word ik nu gek of draaien die 2 nu door ?????
Nee hoor, Wilgo mag de kindertjes houden..........quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Yollie het volgende:
Natasia wordt steeds heftiger in het uiten van haar gevoelens naar de klusjesman. Daar zit Wilgo dan thuis op andermans kindjes te passen...
Snap het zelf ook nog niet echt helemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
IK wil het ff snappen nu. Heeft Jaap een huwelijksaanzoek gehad van CORA. En wilde hij de telefoon niet opnemen omdat het hem dan cp kost. Die 2 zijn toch penvrienden ???? Word ik nu gek of draaien die 2 nu door ?????
Ze hebben heus al 3 weken een relatie hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilgo mag de kindertjes houden..........
Cora heeft gezegd dat ze wel zou willen trouwen in DGK op de 22e, maar Jaap moet wel een aanzoek doen want daar is ze 'ouderwets' in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
De 3 weken dat Jaap in de kooi zit ????quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben heus al 3 weken een relatie hoor!![]()
Scherp, mijn waarde!quote:
oh wacht...... 3 weken in het vakantiepark en dan de maand die Jaap in de kooi zit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
De 3 weken dat Jaap in de kooi zit ????
Nu alquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand al een nieuwe COS klaarstaan?
de 22e van welke maand of van welk jaar ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cora heeft gezegd dat ze wel zou willen trouwen in DGK op de 22e, maar Jaap moet wel een aanzoek doen want daar is ze 'ouderwets' in.
Na dat filmpje belde zij hem maar hij wilde niet meteen praten, eerst nadenken en hij wilde daarna schrijven ipv bellen ivm de cp'en inderdaad.
asap!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
de 22e van welke maand of van welk jaar ???
Daar was ze niet heel duidelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Bon Ton in die kringen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Scherp, mijn waarde!
C'est le TON qui fait la musique dans le coeur de la Diva!
Ohhh al 7 weken, nou dan mag het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
oh wacht...... 3 weken in het vakantiepark en dan de maand die Jaap in de kooi zit.![]()
stond in updatesquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Cora geeft per videoboodschap aan graag te willen trouwen met Jaap, maar het aanzoek moet van hem komen.
Het trouwen mag in DGK, Cora wil het graag op de 22e van een maand.
Jaap is zichtbaar blij en ontroerd.
Eric vraagt zich af of Jaap en Cora`s gevoelens niet versterkt worden door het gescheiden leven.
Sylvia constateert dat Jaap en Cora nog in het verliefdheidsstadium zitten, omdat ze elkaar nog maar erg kort kennen.
Natasia spreekt ook al wijze woorden: dat je elkaar nog maar 3 weken kent, is toch vrij kort. Nog even wachten is ook een optie.
Deze zomer. Maar ik zie Jaap het niet doen hoor, die zweet nu al, letterlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
a, dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja...![]()
Ik heb ze altijd klaarstaan vanaf pagina 4![]()
Ik wist het welquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja...![]()
Ik heb ze altijd klaarstaan vanaf pagina 4![]()
Ik meen tijdens het teruglezen van de COSsen ergens 22 juni te hebben gelezen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |