quote:Op zondag 25 maart 2007 04:30 schreef Lamon het volgende:
Tering, wat ben jij toch gefrustreerd. Echt niet normaal meer.
Nog nooit een normale post van je kunnen ontdekken..
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Verzuurd is zacht uitgedrukt.
Wat zou zo'n type de samenleving nou kosten, de gedeformeerde keyboardheld die zich geregeld zo opwindt dat zijn geestelijke gezondheid en hart er wel onder te lijden moeten hebben?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:58 schreef maartena het volgende:
Volgens mij is "Nederland de kop in drukken" nog de enige reden waarom je op FOK! blijft.....
Humor heeft onze held ook:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef LENUS het volgende:
Inderdaad, ik word ook een beetje zat van die emigranten die mee willen discussieren over ons land.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:15 schreef StefanP het volgende:
Ik hoop het nietIk kan ook slecht tegen negativisme, maar je doet er nu eenmaal vrij weinig aan hoe het er in dit land aan toe gaat. Als je meer wil verdienen, beter weer en meer ruimte wil, dan zul je dat toch echt buiten Nederland moeten zoeken!
De user is nog een stukje extremer als de anderen die zijn ge-emigreerd, maar het valt me op dat bijna iedere die naar de states gaat zo reageert, ook irl terwijl mensen die naar Canada, Zuid-Amerika of Australie gaan eens stuk milder danwel minder dogmatisc hzijn. Waarom is me niet helemaal duidelijkquote:
Het lullige is dat die rukker mensen flamed, maaar zelf niet te bereiken is. Je blijft je fobo dus schoonmaken terwijl je 'm zelfs geen pm kan sturen. Hem een ban toewensen lijkt me een goede eerste stapquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef PeuRac het volgende:kunnen we ergens een petitie tekenen om StephanP volledig te laten verdwijnen?
psst een ban-verzoek kan je zelf een ban opleverenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het lullige is dat die rukker mensen flamed, maaar zelf niet te bereiken is. Je blijft je fobo dus schoonmaken terwijl je 'm zelfs geen pm kan sturen. xxxxxx lijkt me een goede eerste stap![]()
Klopt, maar hij is wel heel erg extreem. Dit soort reacties geven geen blijk van veel verstand of relativeringsvermogen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:06 schreef Posdnous het volgende:
En tegen hun Amerikaanse vriendjes zitten ze te zeuren dat in Nederland alles zo geweldig is, zo gaat dat, is een beetje menselijk.
mensen die na jaren opeens uit hun geboortestad naar een andere verhuizen zijn opeens ook veel positiever over hun oude stad, terwijl het ze daarvoor niets deed.
Zo'n uitgeprocedeerde NL'se crimineel, tenminste zo klinkt het..quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:09 schreef postmortum het volgende:
Wie is StefanP ?
Zeker, maar ik vind het verschil tussen emigranten die naar de states emigreren en de rest frappant.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:11 schreef qwerty_x het volgende:
Blijkbaar heb je het nog niet helemaal door: geëmigreerde Nederlanders zijn bijna net gewone mensen, ze komen in alle soorten en maten....
die heb twee jappe bakkequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:09 schreef postmortum het volgende:
Wie is StefanP ?
ik denk een gepakte drugskoerier die celmaatje is met Bubbaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo'n uitgeprocedeerde NL'se crimineel, tenminste zo klinkt het..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo'n uitgeprocedeerde NL'se crimineel, tenminste zo klinkt het..
Hij patst wel altijd met z'n gepimpte Supradie nooit rijdtquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk een gepakte drugskoerier die celmaatje is met Bubba![]()
Als het een Amerikaanse bak is het logisch hij probeert te schakelen in een automaatquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij patst wel altijd met z'n gepimpte Supradie nooit rijdt![]()
Geef eens wat meer voorbeelden van een aantal verschillende users dan? Anders is je klacht wel heel erg op één persoon gericht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef Autoreply het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/46960
[..]
Zeker, maar ik vind het verschil tussen emigranten die naar de states emigreren en de rest frappant.
het zijn ook altijde de buitenlanders die hier komen rellenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef eens wat meer voorbeelden van een aantal verschillende users dan? Anders is je klacht wel heel erg op één persoon gericht.
En waarom je niet op Fok zou kunnen en/of mogen posten omdat je niet in Nederland woont is me nooit duidelijk geworden maar goed.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
het zijn ook altijde de buitenlanders PUNT
... en hier heb je het namenlijstje:quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Geef eens wat meer voorbeelden van een aantal verschillende users dan? Anders is je klacht wel heel erg op één persoon gericht.
En waarom je niet op Fok zou kunnen en/of mogen posten omdat je niet in Nederland woont is me nooit duidelijk geworden maar goed.
ik woon in limburgquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
... en hier heb je het namenlijstje:
Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 16)
Ja die had ik zelf ook wel kunnen vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
... en hier heb je het namenlijstje:
Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 16)
dat weet ik, geachte mede-allochtoonquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die had ik zelf ook wel kunnen vinden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat weet ik, geachte mede-allochtoon
het lijstje was meer bedoeld voor de TS !
Ik ga wel 's wat POL-topics doorspitten. Ik heb niets tegen mensen in het buitenland, integendeel, maar het verband "in de states wonend" en "altijd en overal op NL'se dingen kankeren" was vrij sterk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die had ik zelf ook wel kunnen vinden.
't Gaat mij over de personen die zich continu negatief uitlaten over Nederland, want dat is wat TS bedoelt neem ik aan. En volgens hem zijn het er héél veel.
Je zult er vast wel een of twee kunnen uitpikken, echter doet je OP heel anders vermoeden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga wel 's wat POL-topics doorspitten. Ik heb niets tegen mensen in het buitenland, integendeel, maar het verband "in de states wonend" en "altijd en overal op NL'se dingen kankeren" was vrij sterk.
Fanmailquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef Autoreply het volgende:
Ik ken irl twee mensen die naar de states zijn ge-emigreerd waarvan er een semi-onvrijwillig terug is gekeerd. (Vrouw wilde niet meer) Tevens nog een zooi van die mensen die ook die kant op zijn gegaan en hier reageren.
Nou valt het mij op dat vrijwel al deze mensen; een uitzondering daargelaten, extreem negatief over Nederland is.
Op zich niet onlogisch, anders emigreer je natuurlijk niet, maar het vreemde is dat dit op nederlandse fora en tegen nederlanders continu en luidkeels moet worden ge-uit. Als het je hier niet bevalt donder je toch gewoon lekker op en ga je in die geweldige USA klagen over die kuthollanders
Blijkbaar ben ik niet de enige user die deze overtuiging heef dat users als ons aller StefanP bijvoorbeeld eerder zielig als respectabel zijn:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Humor heeft onze held ook:
[..]
![]()
Algehele klacht, Zeikende mensen die ge-emigreerd zijn en de totaal verzuurde StefanP in het bijzonder![]()
![]()
![]()
Zou het misschien komen omdat die allemaal uit eigen hand weten dat het beter kan dan in de semi-communistische heilstaat der Nederlanden? Meer fanmail is altijd welkom dus klaag je een slag in de rondte over deze rapacious capitalist right-wing pig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef Autoreply het volgende:
Nou valt het mij op dat vrijwel al deze mensen; een uitzondering daargelaten, extreem negatief over Nederland is.
Oeh, ik zal na m'n werk eens zo'n prutsding instellen. Flame maar raak.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het lullige is dat die rukker mensen flamed, maaar zelf niet te bereiken is. Je blijft je fobo dus schoonmaken terwijl je 'm zelfs geen pm kan sturen. Hem een ban toewensen lijkt me een goede eerste stap![]()
Als je meer dan drie baardharen hebt, ben je stoerder dan de TS!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:11 schreef S-Two het volgende:
StefenP is gewoon een kutuser. Punt.
geil,mag ik het aanranden?quote:
Dat mag niet, dat is strafbaar.quote:
Holaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:11 schreef qwerty_x het volgende:
Blijkbaar heb je het nog niet helemaal door: geëmigreerde Nederlanders zijn bijna net gewone mensen, ze komen in alle soorten en maten....
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef Autoreply het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 05:09 schreef csar het volgende:
[..]
Wat kan dat boeien? Waarschijnlijk zat StefanP op dat ogenblik niet lekker in z'n vel en dan deugde er plots niets meer aan z'n oude vaderland. Allemaal negatieve energie. Geen idee of de Amerika emigranten hier op Fok nog zo actief zijn, maar vroegah hadden oa StefanP en bijv. Maartena fantastische fotoreportages. Was altijd interessant om te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |