er zijn wel vaker babietjes geboren in dierentuinen hoor...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ze hadden haar ook gewoon vast moeten binden. Wat dachten ze dan, dat ze de 'happy, happy' natuur konden nabootsen in een dierentuin?
Precies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef Leven het volgende:
dat kan niet veel goed betekenen nee, dat ze de cameras hebben uitgezet
Nou en of! Ik hoop dat de site van het park morgen met goed nieuws komt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Heel, heel treurig dit, vooral dat contrast met dat zorgzame geaai eerder deze avond
reken er maar niet op..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou en of! Ik hoop dat de site van het park morgen met goed nieuws komt.
Ik vrees het ergste...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou en of! Ik hoop dat de site van het park morgen met goed nieuws komt.
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:
Precies, maar dan binden ze nogal eens de moeder vast, zodat dit niet kan gebeuren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn wel vaker babietjes geboren in dierentuinen hoor...
Waarom? Alsof de verzorgers er iets aan kunnen doen? Het schijnt in het wild ook voor te komen, hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef WebForce het volgende:
Ben benieuwd wie dit nieuws oppikt. Zal slecht zijn voor het dierenpark!
FHet is dus bekend dat dit vaker gebeurd? Fijn dat ze dat risico wilden nemen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Precies, maar dan binden ze nogal eens de moeder vast, zodat dit niet kan gebeuren...
Dit zou wel iets kunnen verklaren dan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Re het volgende:
een olifantje hoort gelijk te gaan staan natuurlijk, als tie dat niet doet dan kan dat paniek veroorzaken bij de moeder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |