Even de kooi in wandelen en wegdragen zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:09 schreef Shellinssa het volgende:
GVD.. wat gebeurd daar wel niet.. Dit is toch niet gewoon meer.. Waarom doen ze niks?!
En wij mensen maar uitkijken of we de baby niet teveel schudden.quote:
quote:
Inderdaad, maar het lijkt mij steeds vooral de grootste, de moeder van Indra?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:10 schreef Shira het volgende:
ze zijn boos... kooi te klein, geen mogelijkheid om kleintje eruit te halen voor de verzorgers...![]()
Laat ze dan zo snel mogelijk ingrijpen... ook al is dat niet makkelijk natuurlijk met een stel boze olifantenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Dit is niet okay. Olifanten zijn normaal zorgzaam en helpen ene kleintje zo snel mogelijk samen met slurfen overeind. Dit is echt niet normaal
Het ziet er echt verschrikkelijk uit inderdaad...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef nokwanda het volgende:
heb de beelden ook uitgeschakeld hier. Ga hier niet naar kijken
Hier ziet hij er ook al aardig dood uit hoorquote:
Hij heeft bewogen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier ziet hij er ook al aardig dood uit hoorHeeft ie nog bewogen??
Ja ik zag het wel bewegen (uit zichzelf jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier ziet hij er ook al aardig dood uit hoorHeeft ie nog bewogen??
Ohquote:
Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Twee cams op zwart nu!
er zijn wel vaker babietjes geboren in dierentuinen hoor...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ze hadden haar ook gewoon vast moeten binden. Wat dachten ze dan, dat ze de 'happy, happy' natuur konden nabootsen in een dierentuin?
Precies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef Leven het volgende:
dat kan niet veel goed betekenen nee, dat ze de cameras hebben uitgezet
Nou en of! Ik hoop dat de site van het park morgen met goed nieuws komt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Heel, heel treurig dit, vooral dat contrast met dat zorgzame geaai eerder deze avond
reken er maar niet op..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou en of! Ik hoop dat de site van het park morgen met goed nieuws komt.
Ik vrees het ergste...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou en of! Ik hoop dat de site van het park morgen met goed nieuws komt.
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:
Precies, maar dan binden ze nogal eens de moeder vast, zodat dit niet kan gebeuren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn wel vaker babietjes geboren in dierentuinen hoor...
Waarom? Alsof de verzorgers er iets aan kunnen doen? Het schijnt in het wild ook voor te komen, hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef WebForce het volgende:
Ben benieuwd wie dit nieuws oppikt. Zal slecht zijn voor het dierenpark!
FHet is dus bekend dat dit vaker gebeurd? Fijn dat ze dat risico wilden nemen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Precies, maar dan binden ze nogal eens de moeder vast, zodat dit niet kan gebeuren...
Dit zou wel iets kunnen verklaren dan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Re het volgende:
een olifantje hoort gelijk te gaan staan natuurlijk, als tie dat niet doet dan kan dat paniek veroorzaken bij de moeder...
Na 2 uur moet het kunnen lopen, niet gelijk dus...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Is het fout dus?
Als het beestje niet opstond, schoppen ze hem dood....
Heeft ie tijd gehad om op te staan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Re het volgende:
een olifantje hoort gelijk te gaan staan natuurlijk, als tie dat niet doet dan kan dat paniek veroorzaken bij de moeder...
Ja, vantevoren nog alles filmen enzo...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef Lotjeb het volgende:
Wat moet het verschrikkelijk zijn voor die verzorger... zo machteloos!
of ze proberen hem te activeren... het kan nog zo zijn dat het erg ruw lijkt maar olifanten kunnen heel zacht trappen en duwenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Is het fout dus?
Als het beestje niet opstond, schoppen ze hem dood....
weet ik niet, zo van wat ik gezien heb zag het er al niet helemaal top uit de baby, maar het zijn brakke streams...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heeft ie tijd gehad om op te staan?
Nou, het zag er idd erg vriendelijk uit...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef Re het volgende:
[..]
of ze proberen hem te activeren... het kan nog zo zijn dat het erg ruw lijkt maar olifanten kunnen heel zacht trappen en duwen
Van de site van Dierenpark Emmen, Sja deze heeft geeneens tijd gehad om op te staan volgens mij (beeld was zwart bij mij toen het kalf was bevallen)quote:Het kalf staat eerst wankel op de poten. Maar na een paar uur kan het al lopen.
Was ook mijn gedachte. Maar het zag er toch wel erg ruw uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef Re het volgende:
[..]
of ze proberen hem te activeren... het kan nog zo zijn dat het erg ruw lijkt maar olifanten kunnen heel zacht trappen en duwen
het feit dat dit eerst een hele leuke opzet was om het live te volgen, want een geboorte is toch speciaal. Maar dat die olifant daarna keihard gepwned wordt waar niemand op gerekend had doet mij gniffelenquote:
Zo sadquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef Shira het volgende:
nee, hij heeft geen tijd gehad, hij viel op de grond, oma en mama draaiden zich om en gingen in de aanval![]()
Waarschijnlijk hoopten ze dat oma de moeder tegen zou houden bij een aanval, maar die deed lekker mee, begrijp ik?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
FHet is dus bekend dat dit vaker gebeurd? Fijn dat ze dat risico wilden nemen dan![]()
Ze duwen snel een gezond kalf het hok in.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:29 schreef nebelung het volgende:
Er staat nu een knuffelolifantenbeestje in beeld met 'nog even geduld aub'.
Zou het???
Bij mij niet maar hij ververst hier ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef nebelung het volgende:
Of stond dat er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |