Ja, daar zit zeker wat in! Ik moet zeggen dat ik ondertussen al heel wat mensen ken, maar allemaal via mijn vriend. 'Eigen' vrienden heb ik dus nog niet echt hier. Alhoewel ik zeker weet dat mocht het uitgaan tussen hem & mij, ik op een groot aantal nog altijd terug kan vallen en er contact mee blijf houden, maarja toch ken ik ze 'via' hem en dat is altijd anders dan je 'eigen' vrienden hebben. Ik heb er ook over zitten denken om ipv bij een sportvereniging, een baan te zoeken waar wat jeugdige mensen werken. Mijn zwemsport heb ik vanwege mijn studie nml helaas al op moeten geven (tijd tekort) maar een baantje op de zaterdag zou best kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef renewing het volgende:
[..]
Als je vrienden van vroeger ver weg wonen, dan spreek en zie je ze inderdaad maar erg weinig. Daarom is het misschien belangrijk om eerst een kennissenkring op te bouwen in de buurt waar je woont, dan volgt daar vanzelf weer een nieuwe vriendenkring uit (of een paar echte!).
Het is inderdaad erg moeilijk om vanuit een breed perspectief te kijken, heb er zelfs soms ook moeite mee. En dat lukt toch niet in 1 keer, maar door bij een vereniging te gaan is iig de eerste stap en niet eens zo'n heel moeilijke stap! En mocht het je niet bevallen, zoek je zo weer wat anders. Het is gewoon dat je meer onder de mensen komt en dan voel je je vanzelf weer een stuk zekerder en zie je de bomen door het bos weer heen.
Eh, ook dat is besproken!! En vooral, omdat ik het misschien niet altijd zelf die dat ik me 'aanstel'? Zou kunnen toch, dat ik een blinde vlek heb? Maarja, hij vind het moeilijk om te praten dus ben benieuwd of hij dat dan ook echt zal gaan aangeven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Netram het volgende:
Wat ik nou cool had gevonden, was als je naast dat sms'je met excuses, waar hij dus zo blij van werd, tegelijk (of vlak daarna...) hem had verteld dat hij het je moet zeggen als hij vindt dat jij je aanstelt (of zo), dan was je nu misschien wat verder geweest. Het lief doen deel heb je nu gedaan, maar het probleem aanpakken nog niet. Maar ja, zoals je al zei, er zal vast nog wel een keer zoiets gebeuren...
Je stelt je niet aan, hij behandelt je onbeschoft en respectloos. Hij kan jou kennelijk wel het gevoel geven dat het jouw schuld is. Wat heeft die man een macht over jou zeg, hij kan je maken en breken..quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Eh, ook dat is besproken!! En vooral, omdat ik het misschien niet altijd zelf die dat ik me 'aanstel'? Zou kunnen toch, dat ik een blinde vlek heb? Maarja, hij vind het moeilijk om te praten dus ben benieuwd of hij dat dan ook echt zal gaan aangeven.
Als je er nu al vrolijk van wordt, dan zou ik morgen al beginnen met het zoeken en informeren naar dingen! Lijkt me erg goed voor je. Laat maar eens weten op me fotoboek waar je voor gekozen hebt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, daar zit zeker wat in! Ik moet zeggen dat ik ondertussen al heel wat mensen ken, maar allemaal via mijn vriend. 'Eigen' vrienden heb ik dus nog niet echt hier. Alhoewel ik zeker weet dat mocht het uitgaan tussen hem & mij, ik op een groot aantal nog altijd terug kan vallen en er contact mee blijf houden, maarja toch ken ik ze 'via' hem en dat is altijd anders dan je 'eigen' vrienden hebben. Ik heb er ook over zitten denken om ipv bij een sportvereniging, een baan te zoeken waar wat jeugdige mensen werken. Mijn zwemsport heb ik vanwege mijn studie nml helaas al op moeten geven (tijd tekort) maar een baantje op de zaterdag zou best kunnenEn anders kan ik ook wel een sport zoeken voor op de zaterdag. Ik moet zeggen, wordt al vrolijk van de gedachten, dus het zou inderdaad goed zijn om het ook eens écht door te zetten!
Hmm..ja, zoals hij handelt is niet erg netjes inderdaad. Maar, misschien heb ik me gewoon echt overtrokken gedragen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je stelt je niet aan, hij behandelt je onbeschoft en respectloos. Hij kan jou kennelijk wel het gevoel geven dat het jouw schuld is. Wat heeft die man een macht over jou zeg, hij kan je maken en breken..
Ok, ik zal je zeker op de hoogte gaan houden!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef renewing het volgende:
[..]
Als je er nu al vrolijk van wordt, dan zou ik morgen al beginnen met het zoeken en informeren naar dingen! Lijkt me erg goed voor je. Laat maar eens weten op me fotoboek waar je voor gekozen hebt!
Het is toch zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hmm..ja, zoals hij handelt is niet erg netjes inderdaad. Maar, misschien heb ik me gewoon echt overtrokken gedragen?
Ja, het is al langer een probleem dat hij niet met me kan praten en dat hij dan zo raar doet. Hij kan gewoon moeilijk met me praten. Echter, via sms lukt het vaak wel. Ik heb hem ook verteld dat hij ook dingen mag gaan opschrijven voortaan, als dat beter gaat. Dan heeft hij niet de directe confrontatie en kan ik het rustig lezen. Eens kijken of dat gaat werken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is toch zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt?
Dan toch
Hij behandelt je al tijden slechter dan een hond.
daar hou ik je aan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ok, ik zal je zeker op de hoogte gaan houden!![]()
Het zou mij ten zeerste verbazen als hij ook maar 1 woord op schreef..quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, het is al langer een probleem dat hij niet met me kan praten en dat hij dan zo raar doet. Hij kan gewoon moeilijk met me praten. Echter, via sms lukt het vaak wel. Ik heb hem ook verteld dat hij ook dingen mag gaan opschrijven voortaan, als dat beter gaat. Dan heeft hij niet de directe confrontatie en kan ik het rustig lezen. Eens kijken of dat gaat werken.
Ik hou hoop, en hoop op het bestequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zou mij ten zeerste verbazen als hij ook maar 1 woord op schreef..
Jij bent steeds de enige die aan jullie relatie werkt..quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef Onlyy het volgende:
Eh, ook dat is besproken!! En vooral, omdat ik het misschien niet altijd zelf die dat ik me 'aanstel'? Zou kunnen toch, dat ik een blinde vlek heb? Maarja, hij vind het moeilijk om te praten dus ben benieuwd of hij dat dan ook echt zal gaan aangeven.
Ik vind niet dat jij je overtrokken hebt gedragen, naar wat ik uit je post kan opmaken, maar misschien ben ik wel een softie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Onlyy het volgende:
Hmm..ja, zoals hij handelt is niet erg netjes inderdaad. Maar, misschien heb ik me gewoon echt overtrokken gedragen?
Dat kan best een instrument zijn ja, maar ik vind toch dat je er uiteindelijk naar toe moet werken dat hij wel gewoon met je kan praten. Je mag ook best eens subtiel zeggen dat je dit niet alleen wilt oplossen; dat hij ook zijn deel moet doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, het is al langer een probleem dat hij niet met me kan praten en dat hij dan zo raar doet. Hij kan gewoon moeilijk met me praten. Echter, via sms lukt het vaak wel. Ik heb hem ook verteld dat hij ook dingen mag gaan opschrijven voortaan, als dat beter gaat. Dan heeft hij niet de directe confrontatie en kan ik het rustig lezen. Eens kijken of dat gaat werken.
Ja, je hebt ook gelijk wanneer je zegt dat het heel ver gaat. Het voelde ook heel kwetsend toen hij er niet op reageerde. Het voelde verschrikkelijk! Maar zoals ik het nu bekijk denk ik, waarom reageerde hij er niet op? Kon hij het niet? Wist hij niet hoe er mee om te gaan? Ik weet het niet. Ik vind het ook allemaal heel moeilijk nu. Voor nu is er weer 'rust' maar ik moet natuurlijk nog maar zien hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij bent steeds de enige die aan jullie relatie werkt..
En hij vindt het wel leuk om jou te kwetsen door je te negeren, zelfs niet eens op te kijken als jij huilt, gaat echt heel ver hoor..
Ik heb het je al eens eerder gezegd, maar als jij geen punt zet hierachter ga je eraan onderdoor.
Nee, snap je dat niet? Wil je oprecht beweren dat hij wel degelijk goed bij zijn hoofd is en jij niet de eigenwaarde van een tosti hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet. Want, ik slik het niet allemaal, stuk voor stuk. Misschien lijkt het doordat ik hier alles neerschrijf, dat ik alles zomaar slik, maar dat is niet juist. Ik heb best een gevoel van eigenwaarde, en denk niet dat daar het probleem ligt.
Precies. Zeur er dan niet over en schik je in je lot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Onlyy het volgende:Los van deze problemen hebben we namelijk ook veel leuke dingen samen.
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar, zoals ik mezelf in het dagelijks leven inschat, heb ik nog wel iéts meer eigenwaarde dan die van een tosti. Mensen noemen me in het algemeen 'niet op het mondje gevallen'. Ik kom best voor mezelf op en praat het ook niet altijd goed voor een ander wanneer diegene een fout maakt. Dat hij fout handelt, is een feit. Het is niet netjes, het hoort niet zo. Gisteren was ik erg verdrietig, verontwaardigd en beduusd, maar later probeer ik te denken, waar komt het vandaan? Waarom reageert hij zo? Misschien ligt het niet aan hem maar doe ikzelf wel iets gruwelijk fout. Vroeger zocht ik vaak de oorzaak van problemen bij anderen, maar heb in de loop van de jaren leren inzien, dat het ook vaak aan jezelf kan liggen. Misschien doe ik in onze relatie wel dingen fout, waardoor hij zo reageert? Ik weet het niet. Misschien had ik niet zo moeten zeuren op het betreffende moment. Niet dat ik excuses voor hem zoek maar voetbal is nou eenmaal bijna het belangrijkste in zijn leven. Ja, die gozers bestaan, helaasquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Argento het volgende:
[..]
Nee, snap je dat niet? Wil je oprecht beweren dat hij wel degelijk goed bij zijn hoofd is en jij niet de eigenwaarde van een tosti hebt?
We hebben het hier over iemand die straal genegeerd wordt (voor een lauwe voetbalwedstrijd notabene) en als reactie niets meer doet dan zichzelf de vraag stellen wat zij misschien fout doet.
Je bent niks beter dan die vrouwen die voortdurend in elkaar worden geslagen maar te lamlendig zijn om zichzelf in bescherming te nemen tegen die mafkees, want "Ja, tussen de momenten dat ie agressief is en me verrot slaat, is ie best lief hoor".
Zul je zeggen, "Ja, maar mijn vriend slaat me niet". Nee, misschien niet, maar hij mishandelt je wel. En pas zodra je dat inziet, kun je jezelf ergens een plezier mee doen. Tot die tijd heb je jezelf aan zijn grillen overgeleverd en verdien je niets beter dan dat. Zo simpel is het en eenvoudiger dan dat zal het ook niet worden.
Ok..maar is hij dan echt fout?? Misschien ik ook wel??quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:43 schreef JoeDank het volgende:
Je bent niet te opdringerig maar te begrijpend. Vaak probeer je het goed te praten door de fout bij jezelf te zoeken of een excuus voor hem te zoeken, althans in mijn ogen. En daar moet je misschien een beetje vanaf gaan stappen. Laat hem jou maar eens begrijpen.
Ja, met jouw eigenwaarde is niks mis en zijn 'social skills' zijn om door een ringetje te halen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar, zoals ik mezelf in het dagelijks leven inschat, heb ik nog wel iéts meer eigenwaarde dan die van een tosti. Mensen noemen me in het algemeen 'niet op het mondje gevallen'. Ik kom best voor mezelf op en praat het ook niet altijd goed voor een ander wanneer diegene een fout maakt. Dat hij fout handelt, is een feit. Het is niet netjes, het hoort niet zo. Gisteren was ik erg verdrietig, verontwaardigd en beduusd, maar later probeer ik te denken, waar komt het vandaan? Waarom reageert hij zo? Misschien ligt het niet aan hem maar doe ikzelf wel iets gruwelijk fout. Vroeger zocht ik vaak de oorzaak van problemen bij anderen, maar heb in de loop van de jaren leren inzien, dat het ook vaak aan jezelf kan liggen. Misschien doe ik in onze relatie wel dingen fout, waardoor hij zo reageert? Ik weet het niet. Misschien had ik niet zo moeten zeuren op het betreffende moment. Niet dat ik excuses voor hem zoek maar voetbal is nou eenmaal bijna het belangrijkste in zijn leven. Ja, die gozer bestaan er, helaas![]()
Omdat het hem niet interesseerde. Het raakt hem niet als de persoon waar hij een relatie mee heeft ongelukkig is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gelijk wanneer je zegt dat het heel ver gaat. Het voelde ook heel kwetsend toen hij er niet op reageerde. Het voelde verschrikkelijk! Maar zoals ik het nu bekijk denk ik, waarom reageerde hij er niet op?
In vorige topics kon je niet eens concreet benoemen wat je belangrijk vindt in een relatie en waar hij wel aan voldoet.quote:Hij heeft zo zijn problemen. Hij kan schijbaar moeilijk met praten en gevoel omgaan, en misschien ben ik wel weer te opdringerig met zulke zaken wat het voor hem nóg moeilijker maakt. Ik weet het niet. Ik vind het moeilijk. Zoals ik in vorige topics ook al schreef, hou ik ook ontzettend veel van hem en wil ik hem niet kwijt. Ik ben niet zozeer bang om alleen te zijn, maar ik zou hem niet willen missen. Los van deze problemen hebben we namelijk ook veel leuke dingen samen.
Belangrijker dan een afspraak met zijn vriendin die hij onmogelijk vergeten kon zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef Onlyy het volgende:
Niet dat ik excuses voor hem zoek maar voetbal is nou eenmaal bijna het belangrijkste in zijn leven. Ja, die gozers bestaan, helaas![]()
Ik wil er juist wél iets aan doen maar weet niet wat het juiste is, omdat ik simpelweg niet weet waar zijn gedrag wegkomt. Misschien, omdat ik 'zeurde' op het verkeerde moment. Misschien niet, en spoort mijn vriend simpelweg gewoon niet. Maar vergeet niet, dat hoe gek het ook mag klinken, ik gewoon ontzettend veel van hem hou. En ja, zoals jij zegt, dan is het gewoon allemaal mijn eigen schuld en moet het vooral lekker doorgaan zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, met jouw eigenwaarde is niks mis en zijn 'social skills' zijn om door een ringetje te halen...
dus je probeert me nu uit te leggen dat er geen probleem is. Prima. Dan kan dit topic op slot en hoef je er ook nooit meer een topic over te openen.
Zoals gezegd: schik je in je lot, of doe er wat aan, maar stop dat gezeur erover. Want ja, als je toch niet van plan bent er iets tegen te doen, dan is klagen per definitie niets meer dan zeuren.
Of, wist hij niet hoe hij ermee om moest gaan..quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat het hem niet interesseerde. Het raakt hem niet als de persoon waar hij een relatie mee heeft ongelukkig is.
[..]
Ja, dat zeggen alle vrouwen die voortdurend mishandeld worden. Daarom noem ik je ook beroepsslachtoffer. Op een zeker moment herken je niet meer dat je slecht behandeld wordt en om het probleem maar niet onder ogen te hoeven zien, ga je excuses voor de werkelijke dader verzinnen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:57 schreef Onlyy het volgende:
ik gewoon ontzettend veel van hem hou.
Dat is de enige consequentie ja. Ik ken die hele gozer niet, maar iets zegt me dat hij niet zal veranderen.quote:En ja, zoals jij zegt, dan is het gewoon allemaal mijn eigen schuld en moet het vooral lekker doorgaan zo.
Staalhard negeren is een zuivere uiting van diepe, diepe minachting, en met iemand die ertoe in staat is minachting voor mij te voelen (ook al is dat op een ander moment anders) ga ik geen relatie onderhouden. Dat kan 1 keer gebeuren, 2 keer gebeuren, maar geen derde keer.quote:Heb je zelf weleens zoiets meegemaakt?
Jij bent niet degene die hier iets aan kan of moet doen, maar hij. En hij vertikt het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:57 schreef Onlyy het volgende:
Ik wil er juist wél iets aan doen maar weet niet wat het juiste is
ja, tot over een maand of twee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Onlyy het volgende:
Ik wil het op dit moment weer even laten bezinken. Komend weekend wordt een lang weekend en ik wil kijken hoe het uitpakt. Na het weekend laat ik wel horen hoe het is gegaan.
Bedankt allemaal.
XXX
Waar hij aan voldoet? Kan wel een aantal dingen noemen hoor. Hij heeft erg leuke en veel humor. Hij heeft veel voor mij over in de zin van; dingen halen, dingen klaarmaken, tijd voor me hebben. Hij is vriendelijk, behulpzaam, lief, en..hoelang nog doorgaan danquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij bent niet degene die hier iets aan kan of moet doen, maar hij. En hij vertikt het.
En weet je nu al welke dingen je belangrijk vindt in een relatie en waar hij wel aan voldoet? Best ernstig als je niet een paar dingen op kunt noemen.
Dat laatste stukje moet je echt vanaf. Vraag je eens af of hij ooit die overweging maakt. Van alles wat ik heb gelezen vind ik dat je absoluut niet fout zit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ok..maar is hij dan echt fout?? Misschien ik ook wel??
ik weet niet wat jij onder lief en behulpzaam verstaat, maar echt hoge eisen kun je niet stellen als de persoon die volgens jou aan die criteria voldoet, dezelfde persoon is als in de OP.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Waar hij aan voldoet? Kan wel een aantal dingen noemen hoor. Hij heeft erg leuke en veel humor. Hij heeft veel voor mij over in de zin van; dingen halen, dingen klaarmaken, tijd voor me hebben. Hij is vriendelijk, behulpzaam, lief, en..hoelang nog doorgaan dan
Ja, ok.. ik probeer het ook. Na zo'n moment probeer ik geen contact met hem te zoeken, omdat HIJ in mijn ogen fout is en niet ik. Echter lukt het me niet om het contact verbroken te houden om te zorgen dat hij de eerste is die weer contact zoekt. Dat ben ik dus die als eerst contact zoekt. Simpelweg omdat ik dan moét weten waarom hij zo reageert en wat hij dan wil. Ik wordt gek als ik op zo'n moment niets van hem hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Dat laatste stukje moet je echt vanaf. Vraag je eens af of hij ooit die overweging maakt. Van alles wat ik heb gelezen vind ik dat je absoluut niet fout zit.
Maar ja, in mijn ogen gedraagt hij zich idioot. Kijk, als dat alleen maar over een voetbalavond ging zat hij toen niet met tranen in zijn ogen en was een zinsnede en antwoord over verder willen gaan er niet geweest.
Ik weet niet hoelang geleden hij die misstap heeft begaan maar ik zou me dan iets anders gedragen tegenover iemand die mij een tweede kans geeft. Sterker nog, hij hoort zich überhaupt anders te gedragen, hoe lief je hem ook vind. Jij bent zijn deurmat niet. Jij doet steeds de moeite en hij niet.
Misschien moet je hem, nogmaals, niet zo proberen te begrijpen als zo'n situatie er is. Laat hem maar eens met begrip komen. Dat kan pijnlijk worden als hij dan niet reageert maar dan weet je wel wat je op dit vlak aan hem hebt, nu en in de toekomst.
Het is moeilijk!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Argento het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij onder lief en behulpzaam verstaat, maar echt hoge eisen kun je niet stellen als de persoon die volgens jou aan die criteria voldoet, dezelfde persoon is als in de OP.
Tjonge, iemand die de ene keer lief en behulpzaam doet en de andere keer diepe minachting toont...
nou goed
jouw vriendje, jouw probleem.
Je word gek van de persoon die hij dan dus niet voor je is. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, ok.. ik probeer het ook. Na zo'n moment probeer ik geen contact met hem te zoeken, omdat HIJ in mijn ogen fout is en niet ik. Echter lukt het me niet om het contact verbroken te houden om te zorgen dat hij de eerste is die weer contact zoekt. Dat ben ik dus die als eerst contact zoekt. Simpelweg omdat ik dan moét weten waarom hij zo reageert en wat hij dan wil. Ik wordt gek als ik op zo'n moment niets van hem hoor.
Ja precies.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Je word gek van de persoon die hij dan dus niet voor je is. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Laat haar dat lekker zelf bepalen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:37 schreef jaoka het volgende:
Ben je een of ander nog niet geregistreerde weekdiersoort?
Ja, sorry hoor, maar na alles wat er gebeurt is (zie vooral ook voorgaande topics), had je het dus al lang uit moeten maken.
Zij vraagt toch hier wat ze moet doen?quote:
Dan kan je, in mijn ogen, twee dingen doen. Of zo doorgaan en hem steeds naar hem terugrennen: Het lijkt erop dat dat niet echt het juiste effect heeftquote:
Toch vind ik zulke opmerkingen wel goed. Het laat ook even de harde kant zien van het spectrum.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Netram het volgende:
En wat heeft zij precies aan 'je had het al lang uit moeten maken'? Wordt ze daar blij van? Wordt het probleem daardoor opgelost? Gaat ze nu denken 'ja, ik ben dom geweest, ik maak het nu uit' en is ze dan gelukkig?
Uitmaken is een optie, de argumenten daarvoor zijn nu ook al wel lang en breed uitgemeten. Ze zegt echter dat ze nog steeds van hem houdt en hem niet kwijt wil, en dan kom jij aanzetten met 'je had het al lang uit moeten maken'. Ik rust mijn koffer![]()
Je bent zijn marionet. Jou negeren is een krachtig wapen. Waarom zou hij daar mee stoppen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, ok.. ik probeer het ook. Na zo'n moment probeer ik geen contact met hem te zoeken, omdat HIJ in mijn ogen fout is en niet ik. Echter lukt het me niet om het contact verbroken te houden om te zorgen dat hij de eerste is die weer contact zoekt. Dat ben ik dus die als eerst contact zoekt. Simpelweg omdat ik dan moét weten waarom hij zo reageert en wat hij dan wil. Ik wordt gek als ik op zo'n moment niets van hem hoor.
Ik denk wel dat deze relatie uit gaat, maar niet dat zij ooit degene gaat zijn die de relatie verbreektquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Netram het volgende:
En wat heeft zij precies aan 'je had het al lang uit moeten maken'? Wordt ze daar blij van? Wordt het probleem daardoor opgelost? Gaat ze nu denken 'ja, ik ben dom geweest, ik maak het nu uit' en is ze dan gelukkig?
Jawel, net zoals meerdere malen jou en mijn opmerkingequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:52 schreef Netram het volgende:
Had ze die nog niet gezien dan?
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat ze op dit moment blij van die opmerking wordt, maar dat ze heel misschien gaat nadenken over wat er al allemaal gebeurd is, zodat ze stappen kan nemen en in de toekomst blij kan zijn. Bij het stellen van vragen als "wat moet ik doen?' krijg je namelijk reacties van mensen die haar vertellen iets te doen. Vreemd hequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef Netram het volgende:
Uitmaken is een optie, de argumenten daarvoor zijn nu ook al wel lang en breed uitgemeten. Ze zegt echter dat ze nog steeds van hem houdt en hem niet kwijt wil, en dan kom jij aanzetten met 'je had het al lang uit moeten maken'. Ik rust mijn koffer![]()
Ja, doei. Een relatie die moeilijk is, is geen goeie relatie en in een relatie die niet goed is, moet je niet willen zitten. Dat zou immers masochistisch zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |