abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46055584
Oke..het hoge woord is gezegd..met zijn soms 'rare' dingen kreeg ik het steeds moeilijker. De trouwe Fok!ers die met mijn berichten hebben meegelezen, weten wel een beetje wat er speelt. Het was voor mij nu genoeg. zijn 'vage' gedrag en eigenlijk zoveel dingen die er speelden. Al heeft het 2 kanten, want ik ben ook zo gelukkig met hem!!!!

Gisteren heb ik hem dus verteld dat ik 'op het randje stond' om het uit te maken en dat 1 duw genoeg zou zijn om over die rand te gaan. Zijn reactie was alles behalve datgene wat ik had verwacht. Hij keek strak langs me heen naar de tv..alsof ik lucht was. Toen ik vroeg om een reactie zei hij 'Ik ga naar huis'. Ik kon mijn oren niet geloven. Maar voordat ik wat kon zeggen stond hij op en liep weg, deed de deur achter zich dicht en was vertrokken, zonder een woord te zeggen. Toen ik hem een halfuur daarna belde nam hij wel op, maar zei niets. Toen ik vroeg of hij boos was zei hij dat inderdaad te zijn.. dat begreep ik niet en dus vroeg ik waarom hij boos was, 'Ik ga slapen' zei hij. Toen ik zei dat ik graag wou weten waarom hij dan boos op MIJ was zei hij nog een keer dat hij ging slapen, en hing op.
Pfffff wat heb ik beroerd geslapen zeg vanacht.

Ik heb met mijn moeder gesproken en ze heeft nog nooit met een slecht woord over hem gesproken, maar nu kwam alles los. Ze zou graag zien dat ik alleen verder ging, en me ging richten op mijn zware studie. Dat vond ze belangrijker..en mijn 'ware', die kwam ik vanzelf tegen zei ze.

Het probleem wat al een tijdje speelde was, dat hij heel moeilijk kan praten over dingen. Maar nadat hij was vreemdgegaan had ik juist zo'n behoefte om eens een goed gesprek te hebben. Helaas, dat kwam niet. Nooit. Vaak als we bij vrienden zijn is hij heel lief voor me, maar zodra we met zijn 2en zijn, slaat het soms om en soms kwetst hij me zo met zijn opmerkingen Dat was voor mij gewoon de druppel. En wanneer ik eens trachtte om een gesprek aan te gaan, ontweek hij al mijn blikken, mijn aanrakingen, alsof ik niet bestond(besta). Alles, om maar niet te hoeven praten.

Vandaag belden ineens mijn opa& oma op. Het gaat niet zo goed met mijn opa (hij mankeert veel maar is er gelukkig nog), '' toevallig'' vroeg hij hoe het tussen mij en mijn vriend ging. Ik zei dat het niet zo goed ging en hij zei..veel praten met elkaar meisje, dat is het belangrijkste in een relatie. En toen moest ik helemaal huilen. Want dat was nou precies datgene, wat er al die tijd ontbrak Daarbij, kan ik het er nu niet ook nog bij hebben, dat ik mijn liefste en enigste opa binnekort misschien ga verliezen.

En het vervelendste van alles is, dat hij nu boos op MIJ is (omdat ik wil praten en dat vind hij vervelend, zei hij letterlijk) en hij suggereerde ook nog eens dat het leek alsof ik een oogje zou hebben op een ander (menigeen heeft vast het topic 'als de vriend van je viend aanhalig is' gelezen.. ik heb totaaaaal geen behoefte aan een ander dus hoe haalt hij het is zijn hoofd om zoiets te denken )
En toch, lukt het hem, om mij mezelf schuldig te laten voelen. Het voelt alsof IK fout ben geweest. Alsof ik gek wordt.

Maarja, het is nog niet definitief uit, maar zal niet lang meer duren, vrees ik (al lijk ik GEK dat ik daar nu nog zo over denk ) Hij wist nog niet of hij vanavond langs zou komen..en dat doet me zo'n pijn, want hoe gek het ook klink, ik zou niets liever willen dan hem vasthouden!

Nee, ik hoef geen medelijden..maar, ik ben het even kwijt, dat lucht al op.
pi_46056020
dumpen die gast
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:52:08 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_46056132
die gast is jou niet waard
pi_46056295
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Daniel1976 het volgende:
die gast is jou niet waard
helemaal mee eens
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_46057043
ik vind t eg rot voor je...ksnap je gevoel heel goed...ben daar ook geweest...maar hoe moeilijk t ook is...hier ga je niet gelukkig mee worden...je kan mensen nou eenmaal niet veranderen...en praten is en blijft echt super belangrijk!!! veel sterkte!!!
pi_46057164
Hmm, klinkt wel hard, en weet dat het heel moeilijk is, maar als hij echt niet wil praten, en der zelf ook niet over begint, lijkt me het einde verhaal. Lees zonet je probleem, en herken mij der in met mijn ex-vriendin. Ik ben zelf ook iemand die wel veel van praten hou in dit soort gevallen. Tis altijd moeilijk, maar lucht wel op. Maar als die persoon niet wil praten, heb je alleen je zelf der maar mee. En uit ervaring weet ik dat alleen jij daar aan onderdoor gaat, en hij niet.

Misschien moet je hem voor de keuze stellen, of der over praten, of maak het uit. Het klinkt wel moeilijk, maar als hij niet wil praten, is hij jou niet waard, en past hij in mijn ogen gezien ook niet echt goed bij jou,,,
pi_46058876
Dan toch.. is hij vanavond bij me geweest.
Ik begrijp het niet.. ik begrijp hem niet. Hij zag er moe uit. Hij was stil. Een mak lammetje. Meer dan een brom kwam er niet uit. Toen ik voor de gein mijn 'spierballen'(arm) liet zien omdat ik daar nu zo mee train (deed ik om de spanning beetje te breken), moest hij zo lief lachen.

Hij is maar even geweest. Ging daarna weer weg. Hij was zo stil, zo zacht, zo..anders. Zelfs toen hij toeterde bij het wegrijden..normaal altijd 2 enthousiaste toeters..nu 1 zachte..misschien stom dat ik erop let..maar het viel gewoon op.

Ik heb het nog niet uitgemaakt. Hij ook niet. Hij zei dat hij van me hield. Zijn oogjes zagen rood.. ik weet niet..wat ik er nu van moet denken. Hij leek.. gebroken..

Ik zei hem dat ik niet wist wat te zeggen..maar hier antwoorde hij niet op. Ik heb geen ideeee wat er nu door hem heengaat.
pi_46058936
Denk ook eens aan jezelf...
Je hebt het alleen maar over hoe hij eruit zag, wat er misschien in hem omgaat, maar HALLO!!! Jij bent er ook hoor en jij telt ook mee.
pi_46059656
Hij smste net..dat hij hoopt dat alles weer goed zal komen tussen ons..
Ik wordt GEK in mijn hoofd!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:35:42 #10
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46060325
Sounds very familiar..
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:51:15 #11
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_46060890
jij bent hem niet waard
  woensdag 7 februari 2007 @ 00:13:36 #12
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_46061579
Hmm... Hij is al eens vreemdgegaan en hij wil niet met je praten.

Hoe lief ie ook kan lachen, ik denk dat je voor jezelf toch eens moet afvragen wat jij wil en daarbij wel eerlijk tegen jezelf zijn.

Ik denk dat je met een persoon als hij niets opschiet. Uitmaken is natuurlijk nooit leuk en de angst om weer alleen te zijn en weer in het vrijgezellenleven te moeten duiken, is geen reden om bij elkaar te blijven.
  woensdag 7 februari 2007 @ 00:29:20 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46061989
En nu werpt ie jou voor de voeten dat die vriend van hem te aanhalig naar jou is?
Wat een eikel.

Dit is niets en zal nooit iets gaan worden, ben ik bang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 februari 2007 @ 00:31:59 #14
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_46062048
Ik herken wel een aantal punten die je noemt, maar ik was destijds als je vriend. Ik wilde (en kon) ook niet praten over de problemen die tussen mij en m'n ex speelde. Als gevolg van dit niet willen (kunnen) praten heb ik zowel haar als mezelf heel veel pijn gedaan. Ondanks het feit dat we erg van elkaar hielden was het doorzetten van de relatie niet mogelijk, dit was iets dat we samen inzagen en zijn dan ook redelijk vriendschappelijk uit elkaar gegaan.
Sindsdien ben ik veranderd, ben ik gaan inzien dat communiceren in een relatie onontbeerlijk is.

Ik zou je adviseren ieder een eigen weg te gaan, laat elkaar los. Hij is m.i. nog niet in staat een dergelijke relatie te onderhouden en je moet voor jezelf zorgen, het kan niet zo zijn dat je lijdt onder de relatie die je hebt. Hij zal op een gegeven moeten moment inzien dat de houding die hij nu aanneemt niet werkt, en als dat gebeurt, als hij is verandert, als hij ook weet te cmmuniceren en hij zou inderdaad de ware voor jou zijn, dan komen jullie elkaar over een aantal jaar tegen en klikt het weer. En anders kom je op een gegeven moment, vaak als je er helemaal niet mee bezig bent, die ene, speciale jongen tegen waar het echt bij klopt. Maar nu moet je voor jezelf kiezen en hem laten gaan.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en wijsheid in je besluit.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  woensdag 7 februari 2007 @ 00:34:59 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46062125
Ik denk eerlijk gezegd dat deze relatie een grote kans van falen heeft tenzij er heel hard wordt gewerkt aan de communicatie.

Elke keer dat dingen onuitgesproken blijven, stapelen ze zich op. Nu kun je misschien nog er over heen kijken, maar tenzij hij serieus met je gaat praten, wordt het nooit minder.

Dus is hij een persoon die zich dermate kan veranderen dat hij goed met je kan communiceren? Zo ja, dan moet hij er maar aan werken. Dit mag je best als eis stellen. Blijkbaar heb je toch nog best gevoelens voor hem, dus je zou er iets moois van kunnen maken... ALS hij meewerkt. Het kan niet zo zijn dat hij telkens boos wordt en weggaat. Dit wil je niet, en het moet afgelopen zijn, punt.

Hij heeft vast zijn problemen, goed, het leven is niet altijd makkelijk, maar dit kan echt niet. En als je hem nog een kans wil geven, moet je hem dit echt duidelijk maken. Zo van: ja ouwe, ik geef veel om jou, jij veel om mij, maar als je nooit je mond opentrekt en altijd wegloopt als het moeilijk wordt, dan gaat het NOOIT werken. Hij wil best, jij wil best, maar wat je allebei wil moet wel KUNNEN bestaan.

Aan de andere kant, misschien reageert hij slecht op een bepaalde communicatiestijl van jou. Ik weet zelf dat mijn vriendin de gewoonte heeft om op een super irritante manier over bepaalde dingen te klagen waar ik helemaal ziek van word, en wat altijd leidt tot ruzies of sjagrijnig gedrag van mijn kant. Terwijl ik heel anders reageer als ze het probleem formuleert als iets waarbij je aan dezelfde kant staat, waarbij je samen moet knokken i.p.v. tegen elkaar.

Kort en goed, als je het nog een kans wil geven moet je heel goed je eisen en grenzen aangeven. En je moet er ook consequenties aan verbinden wanneer die eisen niet gehaald worden. Dan moet je helaas maar concluderen dat jullie niet voor elkaar gemaakt zijn, en dat je elkaar nooit gelukkig kan maken. Maar blijkbaar heb je toch nog gevoel, dus een serieuze poging kan het nog wel waard zijn. Er is nu een crisissituatie, dat beseft hij ook, en dat kan ook een goede ingang zijn voor een goed gesprek en belangrijke inzichten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Vis een optie? woensdag 7 februari 2007 @ 01:23:52 #16
70532 loveli
N
pi_46063008
Wilde je dat hij zich aan je voeten wierp en smeekte het niet uit te maken? Doet het pijn dat hij niet voldoet aan je verwachtingen (en dat gedurende de hele relatie)?

Stel jezelf de vraag of je bang bent om hem te verliezen of dat je bang bent alleen te zijn. Als dat laatste het geval is, is je relatie zo goed als over. Wil je hem niet kwijt, dan is het misschien de moeite waard voor hem te vechten.

Hoe jullie nu met elkaar omgaan is niet de sleutel tot succes in een relatie. Jij hebt verwachtingen waaraan hij niet voldoet en als hij weer niet doet wat jij graag had gezien, doet dat pijn. Hij kan geen gedachten lezen, dus maak duidelijk wat je van hem verwacht. Hij zal ook wat moeten doen, namelijk praten.
Hij moet niet op je hart gaan staan, jij moet ervoor zorgen dat je je hart niet voor zijn voeten gooit zodat hij er onvermijdelijk een keer op trapt. Je mag best kwetsbaar zijn, maar ga niet voor een schietschijf staan.

Soylent zegt ook een hoop rake dingen. Succes met alles op een rijtje zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 07-02-2007 11:52:19 ]
crap in = crap out
pi_46064783
Ik wens je suc6 maar ik zal geen geld inzetten op de goede afloop.
Volgens mij kun je - Ai, ik dacht dat ik dit soort teksten nooit zou gebruiken - het beste de raad van je moeder opvolgen.

In een relatie heb je nu eenmaal communicatie nodig naast respect en vertrouwen.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_46064811
Doet die vriend nog steeds zo aanhalig, of heeft hij die vriend verteld dat jij dat niet op prijs stelt?
Lambo of Rekt
pi_46065517
Ik zou zeggen dumpen, dit heeft geen zin, hij gaat vreemd en wil niet praten en legt de schuld bij jou neer, meid je bent veel beter af zonder hem.
Haters gonna hate.
pi_46065601
quote:
[b]Op woensdag 7 februari 2007 00:34 schreef
Aan de andere kant, misschien reageert hij slecht op een bepaalde communicatiestijl van jou. Ik weet zelf dat mijn vriendin de gewoonte heeft om op een super irritante manier over bepaalde dingen te klagen waar ik helemaal ziek van word, en wat altijd leidt tot ruzies of sjagrijnig gedrag van mijn kant. Terwijl ik heel anders reageer als ze het probleem formuleert als iets waarbij je aan dezelfde kant staat, waarbij je samen moet knokken i.p.v. tegen elkaar.
Daar heb ik ook weleens aan gedacht..maar ik probeer altijd rekening te houden in zulke situaties met wat ik tegen hem zeg en de manier waarop. Mijn stem zal ik nooit verheffen in zo'n soort gesprek..en ben volgensmij altijd heel voorzichtig ..zijn familie heeft ook weleens tegen mij gezegd, dat het een moeilijke prater is..zelfs tegenover hén. Hij heeft in het verleden ook het een en ander meegemaakt (ziektes in familie etc.). Dit maakt het voor mij ook moeilijk om te geloven dat hij ooit zou kunnen veranderen in dit opzicht En jah.. inhoeverre moet je iemand wilen veranderen..zucht.. ik weet het niet
pi_46065626
Ik denk dat ik ga proberen om hem losser te laten. Ik denk dat ik meer mijn eigen dingen ga doen..en hem minder vaak ga zien dan ik voorheen deed. Ik kán er op de een of andere manier niet zomaar een punt achter zetten. Maar er zullen dingen moeten gaan veranderen. Moeilijk zeg
pi_46066801
Die gast is inderdaad een sukkel. Toen hij vreemd was gegaan had je hem al de deur moeten wijzen. Maar nu kan ook.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46090461
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 08:56 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Daar heb ik ook weleens aan gedacht..maar ik probeer altijd rekening te houden in zulke situaties met wat ik tegen hem zeg en de manier waarop. Mijn stem zal ik nooit verheffen in zo'n soort gesprek..en ben volgensmij altijd heel voorzichtig ..zijn familie heeft ook weleens tegen mij gezegd, dat het een moeilijke prater is..zelfs tegenover hén. Hij heeft in het verleden ook het een en ander meegemaakt (ziektes in familie etc.). Dit maakt het voor mij ook moeilijk om te geloven dat hij ooit zou kunnen veranderen in dit opzicht En jah.. inhoeverre moet je iemand wilen veranderen..zucht.. ik weet het niet
Je bent toch niet zn maatschappelijk werker, of wel dan? Wat zoek je nou? Een vriend of een patient? Hij is het laatste namelijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46090626
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:04 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Die gast is inderdaad een sukkel. Toen hij vreemd was gegaan had je hem al de deur moeten wijzen. Maar nu kan ook.

Vreemdgaan = oprotten . Onbegrijpelijk dat niet iedereen er zo over denkt.
pi_46090711
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Vreemdgaan = oprotten . Onbegrijpelijk dat niet iedereen er zo over denkt.
Newbe.
In de praktijk is het niet altijd zo zwart/wit.

Pas als je er mee te maken krijgt weet je of je je voornemens uit kunt voeren denk ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')