Hahahaa, omdat die voetbal HAAT. En die heeft het duidelijk gemaakt (in het verleden) dat het daar gewoon niet op tv komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Nosh het volgende:
[..].
Rest alleen de vraag nog waarom het voetbal niet aankan bij zijn zus, maar goed. Details.
Sommige dingen moet je van elkaar accepteren. Voetbal gaat bij hem nu eenmaal voor alles, en daar heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:33 schreef Argento het volgende:
[..]
zelfs de kwalificatie ´dom´ schiet dan al te kort.
en dat je ten faveure van voetbal wordt weggezet als een hinderlijk obstakel dat misschien wel weggaat als je het negeert, tja...
het is maar goed dat je geen eisen stelt aan een relatie.
Precies. Slotjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Nosh het volgende:
[..].
Rest alleen de vraag nog waarom het voetbal niet aankan bij zijn zus, maar goed. Details.
Nee, dat zou niet dom zijn, want nu komen jullie problemen pas weer ter sprake bij de volgende aanvaring, dan zijn jullie wel boos, en kunnen jullie er wederom niet normaal over praten. Hij moet ook niet alleen zijn gevoelens over dit ene incident op paier zetten, maar over jullie hele relatie, over waarom hij het zo moeilijk vindt om te praten over dingen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik wil het laten rusten, we hebben het gisteren afgesloten. Het zou toch dom zijn om nu alles weer op te rakelen? Ik heb hem gezegd dat hij in het vervolg ook dingen mag opschrijven, omdat het hem beter afgaat. Ik wil jou idee dus wel uitvoeren, niet nu maar de volgende keer.
Nou, wat een reden om te gaan huilen zeg. Sorry hoor, maar het lijkt me stug dat dat de enige reden is, anders vind ik hem of een huilebalk of zeer manipulatief.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef Onlyy het volgende:
[..] Hij had zich (hem kennende) inderdaad verheugd op de voetbal en nu viel zijn (in gedachten) gezellige avond, in duigen.
Hij huilde niet, hij had tranen in zijn ogen. Ik huilde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nou, wat een reden om te gaan huilen zeg. Sorry hoor, maar het lijkt me stug dat dat de enige reden is, anders vind ik hem of een huilebalk of zeer manipulatief.
Hij heeft jouw avond ook verpest door zich niet aan de afspraak te houden waar je hem zelfs nog aan herinnerd hebt, dus zo zielig is het niet voor hem![]()
Ja, ik zou het hem opzich wel voor kunnen leggen om eens zijn gevoelens op papier te zetten mbt onze hele relatie en waarom hij het moeilijk vind om te praten inderdaad! Als het moment er voor is, zal ik hem dat eens vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:57 schreef As_33 het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet dom zijn, want nu komen jullie problemen pas weer ter sprake bij de volgende aanvaring, dan zijn jullie wel boos, en kunnen jullie er wederom niet normaal over praten. Hij moet ook niet alleen zijn gevoelens over dit ene incident op paier zetten, maar over jullie hele relatie, over waarom hij het zo moeilijk vindt om te praten over dingen.
Grappigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijk prettranen omdat ie je weer zover kreeg dat jij alle schuld op je nam.
Nee, dat kan ik ook nog steeds niet echt. Maar zoals ik eerder schreef zegt hij dat ik hem maar ' gewoon' moet vertrouwen. Maar zo makkelijk is dat niet..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef MaxiTaxi het volgende:
Ik snap niet dat je je zo laat behandelenvooral niet dat hij met andere vrouwen smst, dan kan je hem toch niet vertrouwen
![]()
Helaas niet. Ik vind het serieus triest te lezen hoe jij elke keer weer in de loop van een topic 180 graden omdraait om vervolgens zelf de volledige schuldvraag op je te nemen. Hem constant een hand boven het hoofd houdt en jezelf daarin totaal ondergeschikt aan zijn gedrag maakt.quote:
Vind dat trouwens nog melodramatischer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:12 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Hij huilde niet, hij had tranen in zijn ogen. Ik huilde.
Ja of een soort heilige martelaar, die alles doet voor haar geloof (hem).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik vind het serieus triest te lezen hoe jij elke keer weer in de loop van een topic 180 graden omdraait om vervolgens zelf de volledige schuldvraag op je te nemen. Hem constant een hand boven het hoofd houdt en jezelf daarin totaal ondergeschikt aan zijn gedrag maakt.
Wat dat betreft is de vergelijking die eerder werd gemaakt met een mishandelde vrouw niet zo'n vreemde.
Jup ik huilde om de manier waarop hij zich gedroeg, dat klopt. Wat je schrijft over:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vind dat trouwens nog melodramatischer.
Jij huilde overigens niet omdat hij niet mee ging naar zijn zus, was het wel? Maar om de manier waarop hij zich gedroeg. Dat vind ik overigens een stuk erger dan dat hij zich niet aan de afspraak wilde houden (al laat dat wel enig gebrek aan respect zien).
Je zegt dat hij zo veel voor je over hebt en al zijn vrije tijd met je doorbrengt. Vervolgens zeg je doodleuk dat je weet dat voetbal boven alles gaat bij hem en dat je dat accepteert. Klopt niet helemaal met elkaar.
Wat jij al voor hem over hebt gehad is dat hij vreemd is gegaan, gewoon vrolijk doorgaat met andere meisjes SMS-en ipv wat boetedoening om je gerust te stellen, dat hij je volkomen negeert en zich niet aan afspraken houdt. En dan nog het ergste, in mijn ogen, is dat zijn vriend jou op manieren aanraakt die jij niet wil, waarop hij niet alleen zelf niet boos wordt, maar jij hem ook niet mag worden op zijn vriend![]()
Dat geeft wel heel duidelijk aan hoe belangrijk de buitenwereld denkt dat jij voor hem bent, anders zou die vriend dat niet eens proberen.
[..]
Ja of een soort heilige martelaar, die alles doet voor haar geloof (hem).
Omdat je het doet voorkomen dat hij al zijn vrije tijd opoffert voor jou, omdat hij zoveel voor je over heeft. Dit terwijl het er weer op neer komt dat hij zijn eigen pleziertjes nastreeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Jup ik huilde om de manier waarop hij zich gedroeg, dat klopt. Wat je schrijft over:
"Je zegt dat hij zo veel voor je over hebt en al zijn vrije tijd met je doorbrengt. Vervolgens zeg je doodleuk dat je weet dat voetbal boven alles gaat bij hem en dat je dat accepteert. Klopt niet helemaal met elkaar."
Snap ik niet helemaal. Hij heeft ook veel voor mij over en we brengen ook samen zijn vrije tijd door. Wanneer er voetbal op is, gaan we dat dus kijken omdat hij daar waarde aan hecht. Ik kijk mee, omdat ik voetbal ook leuk vind. Waarom klopt het dan niet helemaal?
Het gaat natuurlijk ook niet om of het wat uitmaakt hoe hij daar nu eigenlijk zelf over denkt, he? Het gaat erom wat voor signalen je vriend uitzendt met betrekking tot jou.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef Onlyy het volgende:
En, wat zo'n jongen over mijn relatie denkt, kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Als HIJ denkt dat onze relatie niets voorstelt is dat zijn probleem. Echter moet ik erbij vertellen dat dat probleem geheel verleden tijd is.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef vosss het volgende:
Ik ben geloof ik echt de enige die achter die jongen staat of niet?
Neuh, ik denk ook wel dat er aan 2 kanten wat verbeterd moet worden, niet alleen de jongen is 'fout', ook haar reactie en het doordrammen is nogal irritant.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef vosss het volgende:
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, ik denk ook wel dat er aan 2 kanten wat verbeterd moet worden, niet alleen de jongen is 'fout', ook haar reactie en het doordrammen is nogal irritant.
Maar nu schuif je het weer voor je uit. Eis nou gewoon voor deze een keer iets voor jezelf, namelijk zijn gevoelens op papier vandaag nog . Als hij dat niet voor je over heeft, dan lijkt me dat een redelijk duidelijk teken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:13 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, ik zou het hem opzich wel voor kunnen leggen om eens zijn gevoelens op papier te zetten mbt onze hele relatie en waarom hij het moeilijk vind om te praten inderdaad! Als het moment er voor is, zal ik hem dat eens vragen.
Ik ben het inmiddels maar als ´entertainment´ gaan benaderen. Dan hoef ik me er niet zo aan te ergeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik vind het serieus triest te lezen hoe jij elke keer weer in de loop van een topic 180 graden omdraait om vervolgens zelf de volledige schuldvraag op je te nemen. Hem constant een hand boven het hoofd houdt en jezelf daarin totaal ondergeschikt aan zijn gedrag maakt.
Wat dat betreft is de vergelijking die eerder werd gemaakt met een mishandelde vrouw niet zo'n vreemde.
hehe ik ben niet de enige... thank godquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels maar als ´entertainment´ gaan benaderen. Dan hoef ik me er niet zo aan te ergeren.
Ja, maar zij is wel bereid om er wat aan te doen. Je mag best eisen dat dit van twee kanten komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, ik denk ook wel dat er aan 2 kanten wat verbeterd moet worden, niet alleen de jongen is 'fout', ook haar reactie en het doordrammen is nogal irritant.
Papier? Laten we beginnen met SMS ofzo. Het zou me uberhaupt verbazen als hij schrijfgerei herkent, laat staan weet te gebruiken, en ik acht het uitgesloten dat hij zijn gevoelens (voorzover daarvan sprake is) helder onder woorden kan brengen, of zelfs samenhangende zinnen kan formulerenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:45 schreef As_33 het volgende:
[..]
Maar nu schuif je het weer voor je uit. Eis nou gewoon voor deze een keer iets voor jezelf, namelijk zijn gevoelens op papier vandaag nog .
'Let's get ready to ruuuuuuuuumbleeeeeee!'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels maar als ´entertainment´ gaan benaderen. Dan hoef ik me er niet zo aan te ergeren.
Nou zeg, een beetje positief blijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Papier? Laten we beginnen met SMS ofzo. Het zou me uberhaupt verbazen als hij schrijfgerei herkent, laat staan weet te gebruiken, en ik acht het uitgesloten dat hij zijn gevoelens (voorzover daarvan sprake is) helder onder woorden kan brengen, of zelfs samenhangende zinnen kan formuleren
hahahaha zelfs nu vind ik hem nog leuk!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Jahoor, maar die is nogal lang en ik heb eik geen zin om hem helemaal te typen hier.
De clou is iig: "nou meneer agent.......sommige mensen betalen niet!!"
Ja ik moet toegeven, hij is om te brullen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:54 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
hahahaha zelfs nu vind ik hem nog leuk!
ik ken er ook nog 1. het gaat over 2 personen. mevrouw x en meneer y noem ik ze maar.
mevrouw x heeft een relatie met meneer y. meneer y vindt voetbal belangrijker dan zijn relatie. mevrouw x kon het niet meer aan en luchtte haar hart via sms bij meneer y. meneer y las het smsje en ging snel naar de groenteboer. hij haalde een grote ui en ging die versnijden. hij ging meteen naar het huis van mevrouw x. zij deed open en zag meneer y met tranen in zijn ogen staan. mevrouw x dacht: oooh hij huilt! het is al goed, kom hier lieverd van me het is allemaal mijn schuld! meneer y dacht: das mooi meegenomen, zij neemt de schuld op zich, ik kan neuken EN voetbal kijken.:')
![]()
Ja, nou wordt ie mooi. Jij opent op gezette tijden dit soort topics, wij niet. En als jij ervoor wilt gaan, dan moet jij dat ook doen. Maar dan niet over een maand weer zon topic openen om ergens halverwege tot de ontdekking te komen dat het eigenlijk allemaal jouw schuld is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:53 schreef Onlyy het volgende:
IK wil voor deze relatie gaan.
Dat het weer ns misgaat is geen voorspelling, maar een statistische noodzakelijkheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:53 schreef Onlyy het volgende:
Wij hebben nu afspraken gemaakt en ik zal wel zien hoe het loopt! Iedereen kan wel allemaal mooie voorspellingen gaan doen, maar wat heb ik daar nu aan? NIETS.
Ja, maar wil dat zeggen dat er geen kans meer bestaat dat het goedkomt? Onze relatie is niet een en al drama hoor!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, nou wordt ie mooi. Jij opent op gezette tijden dit soort topics, wij niet. En als jij ervoor wilt gaan, dan moet jij dat ook doen. Maar dan niet over een maand weer zon topic openen om ergens halverwege tot de ontdekking te komen dat het eigenlijk allemaal jouw schuld is.
Je herkent toch zelf zo onderhand ook wel een patroon, of niet?
idd als het nu al zo kut gaat, verwacht ze dan dat ze eeuwig samenblijven? beter gaat ze opzoek naar een dove vriend die haar gezeur niet kan aanhorenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:59 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat het weer ns misgaat is geen voorspelling, maar een statistische noodzakelijkheid.
Jij mag topics openen. Wij mogen onze scepsis uiten over deze relatie waarin de balans ver te zoeken is. Scepsis gebaseerd op de topics die je over deze relatie opent.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Onlyy het volgende:
Maar mag ik geen topic meer openen, om halverwege tot de ontdekking te komen dat het misschien aan mijzelf ligt?
Nou wordt het nog leuk![]()
Ik ga jou niet vertellen welke topics jij wel of niet mag openen, maar je moet het toch met me eens zijn dat je geloofwaardigheid danig afneemt, zodra het patroon een feit is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja, maar wil dat zeggen dat er geen kans meer bestaat dat het goedkomt? Onze relatie is niet een en al drama hoor!
Maar mag ik geen topic meer openen, om halverwege tot de ontdekking te komen dat het misschien aan mijzelf ligt?
Nou wordt het nog leuk![]()
Ja daar heb je gelijk in, maar dat hoeft niet op de manier van domme grappen te bedenkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij mag topics openen. Wij mogen onze scepsis uiten over deze relatie waarin de balans ver te zoeken is. Scepsis gebaseerd op de topics die je over deze relatie opent.
Je kan hem ook niet "gewoon" vertrouwen. Denk eens bij jezelf na.... wil je voor de rest van je leven wantrouwig blijven zijn over je partner... Zo kan je echt geen gezonde relatie hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik ook nog steeds niet echt. Maar zoals ik eerder schreef zegt hij dat ik hem maar ' gewoon' moet vertrouwen. Maar zo makkelijk is dat niet..
Dat zal het wel zijn dan. Ik geloof er gewoon nog steeds inquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik ga jou niet vertellen welke topics jij wel of niet mag openen, maar je moet het toch met me eens zijn dat je geloofwaardigheid danig afneemt, zodra het patroon een feit is.
Het patroon van:
-Topic met een openingspost waarin het totaal belabberde gedrag van je vriendje wordt beschreven in het kader van een bepaald incident.
-Jij die op ongeveer de tweede pagina begint te denken dat zijn belabberde gedrag eigenlijk het gevolg is van jouw eigen gedrag en dat je je meer in hem moet verplaatsen.
-Jij die op ongeveer de vierde pagina tot de definitieve conclusie komt dat het inderdaad aan jou ligt.
-Jij die vol goede moed de relatie voortzet, op naar een bloeiende en liefdevolle toekomst voor jullie beidjes.
Het zij je allemaal gegund hoor, maar de symptomen van een bloeiende en liefdevolle toekomst zijn pijnlijk non-existent, en voortdurend dienen zich voorbeelden aan waaruit ieder redelijk denkend mens kan opmaken dat het er gewoon niet in zit. Toch doorgaan getuigt van een dermate verregaande koppigheid dat het bijna ongezond is te noemen. Maar dat is niet ons probleem.
Maar wat verwacht je nou de volgende keer?
Als je in de toekomst weer de aanvechting voelt om zon topic te openen, lees dit topic dan gewoon door. De reacties zullen echt niet anders zijn hoor. Het voorval dat de aanleiding voor het topic geeft, is echt niet zo belangrijk.
maar je twijfelt. Je twijfelt voortdurend. En dan komt er weer zon topic. Je weet dondersgoed wat goed voor je is. Je zoekt hier bevestiging dat het allemaal zo erg niet is en dat je vooral met hem verder moet gaan. Die bevestiging vind je hier echter niet. Eerder het tegendeel. Dat brengt je er dan toe om zelf maar in je eigen bevestiging te voorzien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:13 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn dan. Ik geloof er gewoon nog steeds in![]()
Ik bagger niet, ik geef enkel die kerel gelijk (ja okay, en die ene post dat ik bier ging drinken, maargoed, kijk eens naar buiten; dat kwam gewoon door het weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:24 schreef Nosh het volgende:
Linkmiegel, Vossss, kappen met dat gebagger.
Ja je hebt gelijk. Ik weet ook wel wat goed voor me is en ik weet ook dat dit niét goed is. Toch wil ik het allemaal anders bekijken en hoop ik dat het allemaal wel meevalt. Ik hou gewoon van hemquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef Argento het volgende:
[..]
maar je twijfelt. Je twijfelt voortdurend. En dan komt er weer zon topic. Je weet dondersgoed wat goed voor je is. Je zoekt hier bevestiging dat het allemaal zo erg niet is en dat je vooral met hem verder moet gaan. Die bevestiging vind je hier echter niet. Eerder het tegendeel. Dat brengt je er dan toe om zelf maar in je eigen bevestiging te voorzien.
Je zult het allemaal goed bedoelen en hij mag zich gelukkig prijzen met een vriendin die op hem reageert zoals jij doet.
Relaties zijn dus geen fucking voetbalwedstrijd met supporters voor het ene en het andere team. Relaties maak je samen, doe je samen en verkloot je samen. Hier een 'kant' kiezen vind ik vrij jammer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef vosss het volgende:
En daarom is inderdaad alleen het off-topic geëtter verwijderd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bagger niet, ik geef enkel die kerel gelijk (ja okay, en die ene post dat ik bier ging drinken, maargoed, kijk eens naar buiten; dat kwam gewoon door het weer![]()
)
hou je ook van jezelf? het kan zijn dat je niet van jezelf houd en daarom van een ander denkt te houden. verbeter de relatie begin bij jezelf. ben je altijd al onzeker geweest? waar denk je dat de oorzaak ligt? hebben je ouders jou genoeg liefde gegeven? kregen je broertjes en zusjes meer aandacht? lucht je hart hier maar arm schaap.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik weet ook wel wat goed voor me is en ik weet ook dat dit niét goed is. Toch wil ik het allemaal anders bekijken en hoop ik dat het allemaal wel meevalt. Ik hou gewoon van hem![]()
Ik ben geen arm schaapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:31 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
hou je ook van jezelf? het kan zijn dat je niet van jezelf houd en daarom van een ander denkt te houden. verbeter de relatie begin bij jezelf. ben je altijd al onzeker geweest? waar denk je dat de oorzaak ligt? hebben je ouders jou genoeg liefde gegeven? kregen je broertjes en zusjes meer aandacht? lucht je hart hier maar arm schaap.
Hmm zou misschien kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:35 schreef Linkmiegel het volgende:
door je verlatingsangst wil je koste wat het kost bij hem blijven, dat is niet goed..
(mijn 1e nuttige bijdrage, hulde)
Het is een prachtig staaltje reverse psychology:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:21 schreef Argento het volgende:
[..]
maar je twijfelt. Je twijfelt voortdurend. En dan komt er weer zon topic. Je weet dondersgoed wat goed voor je is. Je zoekt hier bevestiging dat het allemaal zo erg niet is en dat je vooral met hem verder moet gaan. Die bevestiging vind je hier echter niet. Eerder het tegendeel. Dat brengt je er dan toe om zelf maar in je eigen bevestiging te voorzien.
Je zult het allemaal goed bedoelen en hij mag zich gelukkig prijzen met een vriendin die op hem reageert zoals jij doet.
Ze zeurt niet, ze heeft hele reeele wensen in een relatie. Bovendien vraagt TS zich al continu af of alles niet stiekem toch haar schuld is, dus zij zeurt echt niet om niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Hallo! Je weet toch niet hoe of wat? Als mijn vriendin me de pis goed lauw maakt en vervolgens een beetje gaat lopen zieken en mekkeren en weet ik wat al dies meer terwijl ik gewoon tv ben aant kijken dan kijk ik daar ook niet van op hoor.
En nee, dat gaat helemaal niet ver.
Praten in een relatie is heel normaal, maar als ik zo lees wat TS allemaal schrijft dan denk ik echt dat die kerel ramgek word van constant al dat gezeur, gezeik en gezanik, en haar daarom negeert.
Misschien niet echt netjes, maar wel begrijpelijk.
Zo'n zeikwijf zou ik persoonlijk ook helemaal chagrijnig van worden
In een relatie ben je wel de makkelijkste. Je wringt je in allerlei bochten om het hem naar de zin te maken, als jullie ruzie hebben en hij je negeert ben jij degene die het weer goedmaakt terwijl hij fout zit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:35 schreef Onlyy het volgende:
Ja, een heel goed idee! Ik zei gister ook tegen hem dat hij het aan moest geven wanneer er dus iets is (als hij dus oa vind dat ik zeur) want stel dat ik gewoon écht een zeurderd ben maar ik het zelf gewoon niet in de gaten heb dat ik problemen maak van dingen die geen problemen hoeven te zijn. Ik hoor nml wel vaker van andere mensen dat ik echt niet de gemakkelijkste ben! Dus zo raar zou ik dat niet vinden.
Ten eerste is het geen zeuren als zij zich aan de afspraak houdt, zoals ze samen overeen gekomen zijn en zoals zij hem er diezelfde dag nog aan herinnerd heeft. Hij is de afspraak niet ''vergeten'', hij had gewoon geen zin. Dan is het zijn taak hierover normaal te communiceren en een oplossing te zoeken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef vosss het volgende:
Hallo, die kerel wil gewoon voetbal kijken en zn vriendin begint te mekkeren omdat ie vergeten is dat ie had afgesproken mee te gan naar zn zus.
Ik zie het hele punt niet. Dat hij eht vergeten is en liever voetbal wil kijken is in mijn ogen niet eens een discussie waardig.
Ze gaat maar alleen, of samen na het voetbal, of morgen, maar laat die kerel in godsnaam zonder gezeik gewoon voetbal kijken zeg.
Zij is wel degelijk de zeur in deze
Maar door jouw pogingen tot communicatie af te doen als gezeur, erken je dat alles jouw schuld is en hij mag dat er bovendien nog eens inwrijven door te zeggen dat je zeurt. Wat moet hij nog meer in zijn gedrag veranderen buiten de schuld terug bij jou leggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Onlyy het volgende:
Nou, en dat hebben we nu dus afgesproken. Dat hij het voortaan gaat zeggen wanneer ik aan zijn hoofd zeur op momenten dat hij het ergens mee bezig is wat voor hem belangrijk is. Maar ook zal ik er zelf op moeten letten. En andersom geld het precies zo.
Gaat ie echt niet doen en hij gaat ook niet naar een therapeut, is toch allemaal gezeur en het is toch jouw schuld dus hij hoeft niet te veranderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:13 schreef Onlyy het volgende:
Ja, ik zou het hem opzich wel voor kunnen leggen om eens zijn gevoelens op papier te zetten mbt onze hele relatie en waarom hij het moeilijk vind om te praten inderdaad! Als het moment er voor is, zal ik hem dat eens vragen.
Uitgesloten. Als jij van jezelf hield zou je het niet toelaten dat je vriend je liefdeloos benadert. Dus, waarom denk jij dat jij het niet verdient een leuke, gezonde relatie te hebben waarin er een balans is tussen geven en nemen bij beide partijen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:33 schreef Onlyy het volgende:
Ik ben geen arm schaapMaar, ja ik hou van mezelf.
Eensquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef Vivi het volgende:
TS praat zichzelf wederom aan dat het allemaal haar schuld is omdat dat de enige manier is om (denkbeeldige) grip/controle te hebben op de relatie. Zij kan namelijk alleen haar eigen gedrag bepalen waar haar teerbeminde gewoon zijn eigen gang gaat zonder zich aan haar te storen. Ze heeft geen enkele invloed op hem.
Haar idee dingen op te schrijven roept hij "ja" op om van het gezanik af te zijn, en zoals Xennia al zei (in iets andere bewoordingen), ik wil er mijn nieuwe schoenen om verwedden dat er nooit 1 woord op papier komt van de persoon in kwestie (tenzij een briefje met de melding "ik ben even sigaretten halen").
Hij neemt nooit als eerste contact op omdat hij de teugels in handen heeft, hij mist jou niet en vraagt zich niet af wat je denkt zoals jij dat wel doet TS. Als jij geen contact opneemt dan zal hij dat wrs nooit doen, dat weet je diep in je hart wel, maar je wil het niet weten en verzint daarom excuses om gelegitimeerd zelf weer het initiatief te nemen.
Ik heb zelf ook wel eens zo'n vriendje gehad, achteraf gezien had ik hem veel eerder moeten lozen.
Jij hebt een relatie en hij laat het zich aanleunen. Het boeit hem zo weinig dat hij zelfs te lui is om het uit te maken.
Daar komt het op neer.
En als jij dan door een of andere goddelijke interventie ineens wat haar op je tanden krijgt en het uitmaakt zal hij idd wel jankend aan de deur staan, maar stink er niet in, het gaat niet om jou, dat heeft het nooit gedaan, het gaat alleen om hem en zijn gebutste ego.
Ik wel hoor: manipulatiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:18 schreef Netram het volgende:
Ik vind die tranen in zijn ogen daar nog steeds totaal niet bij passen. Wil niet zeggen dat TS nu alle schuld bij zichzelf moet leggen, in tegendeel, maar volgens mij doet ze dat ook niet.
Nope, maar als we van iedereen die hier een topic over relaties opent ook de andere kant van het verhaal moeten horen voor we mogen reageren, kunnen we dit forum net zo goed opdoeken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:22 schreef Netram het volgende:
Zo makkelijk zijn tranen niet te faken. Bovendien heb jij ze niet gezien en ken je hem, noch zijn kant van het verhaal, totaal niet.
Dat hoeft niet, maar je kunt er wel rekening mee houden dat die bestaat, en daarbij dat TS deze beter kent dan jij. Als zij zegt dat ze van hem houdt en voor de relatie wil werken, wie ben jij dan om te zeggen: 'Nee dat doe je niet, kappen nu!'?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:25 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nope, maar als we van iedereen die hier een topic over relaties opent ook de andere kant van het verhaal moeten horen voor we mogen reageren [...]
Ik meende ook wel eens tranen te zien in de ogen van een exminnaar, waar het uiteindelijk gewoon om waterige oogjes ten gevolge van een kater bleek te gaan. En stel dát het echte (kroko) tranen waren dan waren ze toch echt van zelfmedelijden en niet van compassie met TS heurquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:22 schreef Netram het volgende:
Zo makkelijk zijn tranen niet te faken. Bovendien heb jij ze niet gezien en ken je hem, of zijn kant van het verhaal, totaal niet.
Dat kan best, maar zeg het dan zo, en niet van: 'Dat waren echt geen gemeende tranen, dumpen die hap', dat weet je namelijk niet. Iets op zo'n manier zeggen is óók manipulatie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:09 schreef Vivi het volgende:
Maar eerlijk gezegd denk ik toch eerder dat het een kwestie is van hoopvolle inbeelding door TS.
Die gozer zegt dat hij niet weet of hij bij haar wil blijven, hij wil niet met haar praten en hij heeft op ongepaste wijze contact met andere meisjes...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef Netram het volgende:
[..]
Dat kan best, maar zeg het dan zo, en niet van: 'Dat waren echt geen gemeende tranen, dumpen die hap', dat weet je namelijk niet. Iets op zo'n manier zeggen is óók manipulatie.
Meer levenservaringquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef Netram het volgende:
[..]
Dat kan best, maar zeg het dan zo, en niet van: 'Dat waren echt geen gemeende tranen, dumpen die hap', dat weet je namelijk niet. Iets op zo'n manier zeggen is óók manipulatie.
Hij zegt het meisje niet te kennen en zij weet dat het zijn achterbuurmeisje isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:25 schreef Netram het volgende:
Precies die dingen die je net noemt?
Als zij dat wil accepteren moet ze het zelf weten, maar iets zegt me dat je geen topic opent als je zo content bent met de situatie. Oh enne, if it walks like a duck and quacks like a duck, dan is het 999 x toch echt een duck hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:07 schreef Netram het volgende:
Als zij dat wil accepteren dan is dat toch haar eigen keus? Dan nog blijft de vraag wat 'dat' precies is, ook met al jouw ervaring weet je het namelijk toch echt niet.
Wat een zeurtopic wordt dit ondertussen![]()
Hoezo fijn voor me, ik geef gewoon mijn mening, net als jij en alle anderen hier. Ik kan wel meelullen in de trant van "A gossie, hij heeft vast een moeilijke jeugd gehad en hij kan zich niet uiten maar hij houdt vast heel veel van je", maar dat lijkt me gewoon onwaarschijnlijk n.a.v. de posts die ik tot nu toe heb gelezen. Je doet net of ik het fijn vind om TS de put in te praten terwijl ik gewoon vanuit mijn eigen ervaringen put en haar van m.i. het beste advies probeer te geven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:12 schreef Netram het volgende:
Tja, fijn voor je dat je zo van je gelijk overtuigd bent he.
Dit is een feitelijke stelling, geen mening. Zou het wel moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik meende ook wel eens tranen te zien in de ogen van een exminnaar, waar het uiteindelijk gewoon om waterige oogjes ten gevolge van een kater bleek te gaan. En stel dát het echte (kroko) tranen waren dan waren ze toch echt van zelfmedelijden en niet van compassie met TS heur
Dat lijkt er meer op, en hier zie ik ook echt wel wat in. Ik ben het ook niet per definitie met je oneens. Ik houd echter wel de mogelijkheid open dat de vriend van TS niet dat monster is waarvan jij 'weet' dat hij het is.quote:Maar eerlijk gezegd denk ik toch eerder dat het een kwestie is van hoopvolle inbeelding door TS.
Dan maak ik het nu met je uit!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:12 schreef Vivi het volgende:
Wat ze doet moet ze uiteraard zelf weten, nogmaals, ik geef slechts mijn mening, en ik vind het eerlijk gezegd te veel moeite om dat zo omslachtig te doen als van jou zou 'moeten"
Je mag bij mij wel komen uithuilen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 10:38 schreef Aphrodite het volgende:
Zo, freakin' fucking herkenbaar.. Volg het topic nu al een tijdje, maar moet tot mijn angst toegeven dat ik in hetzelfde schuitje zit.. Iedereen om me heen vraagt zich in godsnaam af wat ik met die gast moet, en het heeft even geduurd, maar het kwartje is gevallen, toch nog 2 maanden aangemodderd..
Only, serieus, dumpen die hap.. Het is echt zo, je verdient iemand die veeeeeeeel beter is! Je denkbeelden over relaties zijn niet vreemd, ze zijn voor jou reeel en er zijn echt wel mensen die die ideeen met je delen.. Wees niet bang, gewoon doen..
Ga ik ook vanavond doen, als mnr het lef heeft om langs te komen, want ik vertik het om nog naar hem te gaan..
Ik herken dit maar al te goed; daarom had ik ook al eerder aangegeven dat ze hier echt beter een punt achter kan zetten. Maarja, ze moet dit wat we haar nu vertellen toch echt zelf gaan doorkrijgen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:50 schreef Vivi het volgende:
TS praat zichzelf wederom aan dat het allemaal haar schuld is omdat dat de enige manier is om (denkbeeldige) grip/controle te hebben op de relatie. Zij kan namelijk alleen haar eigen gedrag bepalen waar haar teerbeminde gewoon zijn eigen gang gaat zonder zich aan haar te storen. Ze heeft geen enkele invloed op hem.
Haar idee dingen op te schrijven roept hij "ja" op om van het gezanik af te zijn, en zoals Xennia al zei (in iets andere bewoordingen), ik wil er mijn nieuwe schoenen om verwedden dat er nooit 1 woord op papier komt van de persoon in kwestie (tenzij een briefje met de melding "ik ben even sigaretten halen").
Hij neemt nooit als eerste contact op omdat hij de teugels in handen heeft, hij mist jou niet en vraagt zich niet af wat je denkt zoals jij dat wel doet TS. Als jij geen contact opneemt dan zal hij dat wrs nooit doen, dat weet je diep in je hart wel, maar je wil het niet weten en verzint daarom excuses om gelegitimeerd zelf weer het initiatief te nemen.
Ik heb zelf ook wel eens zo'n vriendje gehad, achteraf gezien had ik hem veel eerder moeten lozen.
Jij hebt een relatie en hij laat het zich aanleunen. Het boeit hem zo weinig dat hij zelfs te lui is om het uit te maken.
Daar komt het op neer.
En als jij dan door een of andere goddelijke interventie ineens wat haar op je tanden krijgt en het uitmaakt zal hij idd wel jankend aan de deur staan, maar stink er niet in, het gaat niet om jou, dat heeft het nooit gedaan, het gaat alleen om hem en zijn gebutste ego.
't weekend is nog nie omquote:
Wat een kortzichtig gelul.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Hallo, die kerel wil gewoon voetbal kijken en zn vriendin begint te mekkeren omdat ie vergeten is dat ie had afgesproken mee te gan naar zn zus.
Ik zie het hele punt niet. Dat hij eht vergeten is en liever voetbal wil kijken is in mijn ogen niet eens een discussie waardig.
Ze gaat maar alleen, of samen na het voetbal, of morgen, maar laat die kerel in godsnaam zonder gezeik gewoon voetbal kijken zeg.
Zij is wel degelijk de zeur in deze
Precies, niet dat ik het TS gun natuurlijk, maar hoe eerder ze van die loser af is hoe beter, volgens mij kan ze veel beter krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 12:08 schreef Netram het volgende:
Dat zien we dan over drie weken wel weer he.
Jij bent ervaringsdeskundige op dat gebied, toch Vivi? Ik kan me nog topics herinneren waar ook heel Fok! tegen jou zei dat je hem moest dumpen...........quote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, niet dat ik het TS gun natuurlijk, maar hoe eerder ze van die loser af is hoe beter, volgens mij kan ze veel beter krijgen
Dat je uberhaupt een relatie wil met 'moeilijke' momenten. Ik heb nu ongeveer 2 maanden wat met m'n vriendin, en het enige 'moeilijke moment' was dat ze terecht een beetje chagerijnig was omdat ik drie kwartier later was dan ze dacht dat ik zou zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:39 schreef Onlyy het volgende:
Ik heb dit weekend goed nagedacht over wat ik wil. Ik hou echt van hem en hij ook van mij en we willen er voor gaan. We zullen alleen moeten kijken hoe dat het beste gaat op de 'moeilijke momenten'.
Moeilijke momenten zijn onvermijdelijk, zeker als na die eerste paar maanden de verliefdheid minder is, de gewenning erin sluipt, en blijkt dat je vriendin ook maar een mens is en ze alles in je huis chronisch schoon wilt houden, of opeens snurkt, of een plotselinge obsessie voor walgelijke pulp-televisie heeft ontwikkeld en liever naar schaatsende sterren kijkt, dan lekker in de kroeg te zitten. Daar is ook niks mis mee.quote:Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt een relatie wil met 'moeilijke' momenten. Ik heb nu ongeveer 2 maanden wat met m'n vriendin, en het enige 'moeilijke moment' was dat ze terecht een beetje chagerijnig was omdat ik drie kwartier later was dan ze dacht dat ik zou zijn.
Meid ik heb je historie eens doorgelezen, ik denk dat je genoeg hebt gevochten voor je relatie, er is een grens en naar mijn mening ben je al ver over die grens heen. Kies voor jezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet even helemaal niks meer! Ik wil er voor gaan. Ik wil vechten voor mijn relatie. Ik geef niet zomaar op en ik denk dat er echt héél wat zal moeten gebeuren voordat ik 'opgeef'![]()
Dat is geen moeilijk moment.quote:Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt een relatie wil met 'moeilijke' momenten. Ik heb nu ongeveer 2 maanden wat met m'n vriendin, en het enige 'moeilijke moment' was dat ze terecht een beetje chagerijnig was omdat ik drie kwartier later was dan ze dacht dat ik zou zijn.
Dat bedoel ik moet 'moeilijke momenten'. Ik zou het echt niet pikken als m'n vriendin gewoon botweg TV blijft kijken als ik d'r een belangrijke vraag zou stellen. Wat is nou belangrijker?quote:Op maandag 2 april 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
Maar als je vrijwel iedere maand jezelf ervan moet overtuigen dat alles het écht waard is om voor te vechten, en hij écht heus wel een schatje is, dan is het een ander verhaal. Zou me dan toch echt gaan afvragen of alle tijd en energie het wel waard is op de lange termijn.
Daarom juistquote:Op maandag 2 april 2007 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent ervaringsdeskundige op dat gebied, toch Vivi? Ik kan me nog topics herinneren waar ook heel Fok! tegen jou zei dat je hem moest dumpen...........
![]()
En dat ie met andere meisjes smst die hij niet kentquote:Op maandag 2 april 2007 09:39 schreef Onlyy het volgende:
Hallo allemaal!
Nou, het weekend is weer voorbij. Ik moet eerlijk zeggen, heb een héérlijk weekend gehad!
Ik ben het hele weekend samen geweest met mijn vriend en alles ging prima. 'Neeee he' zal menigeen wel denken, maarja, zo is het toch echt!
Ik heb dit weekend goed nagedacht over wat ik wil. Ik hou echt van hem en hij ook van mij en we willen er voor gaan. We zullen alleen moeten kijken hoe dat het beste gaat op de 'moeilijke momenten'. Hoe dat zal gaan uitpakken weet ik ook niet. Als we samen zijn voelt het gewoon goed. Losstaand van de soms moeilijke communicatie of zijn vage gedrag, is het gewoon een schat en hebben we veel dingen gemeen samen. Ik ben ook niet perfect en ik zal ook wel mijn fouten maken m.b.t. communicatie. Ik schuif niet alles af op mezelf noch op hem en praat niets goed, maar ik denk dat het van beide kanten is fout gegaan.
Voor nu ben ik even 'leeg', wat denk ik komt omdat mijn emoties weer wat rustiger zijn en ik me goed voel.
XXX
quote:Op maandag 2 april 2007 13:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |