Liever niet vet maken, al zal ik die wel meetellen.quote:1 Johan Cruijff (Ajax - Haarlem ??)
2 Dave de Jong (Osnabrück - Greuther Fürth)
3 Pierre van Hooijdonk (Freiburg - Feyenoord 2002)
Het is deel 1, Romario en alle andere genomineerde komen nogquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:02 schreef ruud.nl het volgende:
Apart dat de goal van Romario tegen Steaua Boekarest tweemaal werd genomineerd en niet tot de selectie is doorgedrongen terwijl bijvoorbeeld de goals van Mcmanaman slechts 1x werden genomineerd en het wel haalden.![]()
En ja, ik baal dat ik dit topic nu pas ontdek.![]()
Nu geen tijd om alle doelpunten te bekijken, dus dit is vast een tvp.
Oeps, sorryquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:03 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het is deel 1, Romario en alle andere genomineerde komen nog![]()
Op welke statistieken baseer je datquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Statistisch gezien heel logisch
Dat er meer gescoord wordt met de voeten dan met het hoofd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Op welke statistieken baseer je dat![]()
Ik stem ook morgen of zaterdagquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:39 schreef Bjoro het volgende:
sTem Plaats ik Verop deze week !
Was gewoon 86 bij mijn weten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef Kreupeldicht het volgende:
28 Negrete (Mexico - Bulgarije 1986) dat was 1994
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was gewoon 86 bij mijn weten.
1. Speelde er wel een Negrete bij het team van Mexico van '86, niet van 94.
2. Scoorde er een Negrete tegen Bulgarije in 86 niet in 94
3. Zie ik overeenkomsten met reclameborden met andere wedstrijden uit 86 en minder met 94.
Hier:quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:16 schreef BVO het volgende:
De laatste 10 komen later, youtube werkt hier nu niet meer.
Het is een toernooi sherlock, meerdere rondes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef Richardfun het volgende:
Waarom zit de goal van Bergkamp tegen Argentinie in 1998 er niet tussen? Die was beelschoon
Als je de OP had gelezen, dan had je kunnen zien dat er 4 eerste ronden zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:12 schreef JAM het volgende:
Dat niemand die goal van Stroeve heeft genomineerd. Nummer vier in 2005 nota bene. Oh! Laat allemaal je club maar in de steek hoor!
Ik heb de OP gezien en ook de andere drie eerste ronden. Hij staat er niet bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:20 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen, dan had je kunnen zien dat er 4 eerste ronden zijn.
Een hele zware klus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:50 schreef WeebI het volgende:
Zo dat loopt even storm
Wat heb ik me nu weer op de hals gehaald?
Als ze dromen jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Die van Ronaldinho was technisch veel makkelijker dan die van Martha. Zoals Ronaldinho maakt iedereen ze wel eens op de training.
Nou, bij ons voetbalde Lennert in de B3 en die kon dat ook. Alleen dan niet in de goal, maar hij schoot zijn eigen bril van zijn hoofd. Desondanks was de techniek hetzelfde.quote:
Je noemt wel een mooi voorbeeld, maar met je redenatie snap ik je keuze bij nr. 6 totaal niet. Een wereldklasse verdediging van het grote Milan, Kampioen in de Serie A in dat seizoen, winnaar van de CL in dat seizoen, wordt voor schut gezet door Di Canio in z'n up in wat een kraker van een wedstrijd is en wat ook nog eens de enige en dus beslissende goal is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:45 schreef Fides het volgende:
Soms lastig kiezen, mooie goals tegen minder clubs/op mindere momenten (Weah - Chievo) tegenover iets mindere goals op beladen/belangrijke wedstrijden (Gascoigne - Schotland).
Klopt, die deed ik net nog op de training!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Die van Ronaldinho was technisch veel makkelijker dan die van Martha. Zoals Ronaldinho maakt iedereen ze wel eens op de training.
Uiteraard wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
Geen twijfels bij mij hoor. De beslissende penaltie in de EK finale en hem dan zo durven nemen. Digger dat is toch geen discussie waard ?
Daarom is dit zo'n geweldig toernamentquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:19 schreef Blupp het volgende:
heeeeey die Dave de Jong kon ik zelf niet vinden maar het is iemand wel gelukt , gaaf!
ik stem later, tvp dus
ik was blij met 12 stemmersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:50 schreef WeebI het volgende:
Zo dat loopt even storm
Wat heb ik me nu weer op de hals gehaald?
Tja, ik kende de context van die wedstrijd niet. Was opzich wel een aardige goal inderdaad, mooie 'Cruijffse' actie achter zijn standbeen langs, maar verder geen prachtige afronding of teamactie ofzo. Nouja, maybe you're right, maar op bij het stemmen vond ik die van Sneijder waarschijnlijk spectaculairder.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je noemt wel een mooi voorbeeld, maar met je redenatie snap ik je keuze bij nr. 6 totaal niet. Een wereldklasse verdediging van het grote Milan, Kampioen in de Serie A in dat seizoen, winnaar van de CL in dat seizoen, wordt voor schut gezet door Di Canio in z'n up in wat een kraker van een wedstrijd is en wat ook nog eens de enige en dus beslissende goal is.
Inderdaad. Volgens mij was vòòr Panenka nooit iemand op het idee gekomen om zò een penalty te nemen. Als je het commentaar van Kuiphof er ook bijhoort... die had totaal geen idee wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:02 schreef tong80 het volgende:
Geen twijfels bij mij hoor. De beslissende penaltie in de EK finale en hem dan zo durven nemen. Digger dat is toch geen discussie waard ?
Geldt hier voor shoot-out? Zoja, dan kies ik voor Puskasquote:22 Ruud van Nistelrooij (Real Madrid - Steaua Bucurestí 2006) 26-26 Ferenc Puskás (Hongarije - Engeland 1953)
Lees ook het onderstaande evenquote:Op zondag 1 april 2007 14:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Geldt hier voor shoot-out? Zoja, dan kies ik voor Puskas.
Ohja okequote:Op zondag 1 april 2007 14:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
Lees ook het onderstaande even
dndiek was eerder, dus eigenlijk mag hij kiezen
dealquote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef dndiek het volgende:
Ik ben het eens met Falco over de shoot-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |