In de Alpha tentquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef shakaboem het volgende:
Vanavond gaat hij een nummer van Elvis doen!!![]()
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:32 schreef Rnnz het volgende:
It's Now Or Never gaat hij doen, iig dat hoorde ik.
Sterker nog, de afgelopen 2 weken zat hij niet eens bij de 2 die in de afvalrace zaten.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef Rasing het volgende:
Is ie er nog niet uit? Na een paar keer is het toch niet meer leuk? En welke breezer die stemt kent Nawijn nou? Die zien alleen een dikke man die slecht zingt. Daar ga je toch niet op stemmen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Honky het volgende:
Deze week doet hij de Vengaboys-Ibiza
Het was werkelijk weer een dieptepunt.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Honky het volgende:
Deze week doet hij de Vengaboys-Ibiza
Maar de jury voelt zich ook niet serieus genomen, zij zijn professionele muzikanten die de kwaliteit moeten beoordelen en dan is hij alleen maar grappig voor een tijdje en vallen mensen weg die op zich in het programma kunnen groeien.quote:Op zondag 15 april 2007 16:38 schreef Rnnz het volgende:
Vond wel lullig dat de jury tegen het publiek zei dat ze voor Victor moesten stemmen.. beetje ongeloofwaardig.
Godsklere wat slechtquote:Op zondag 15 april 2007 18:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=w38BnvkfSh4![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Hilbrand live op koninginnedag
http://www.youtube.com/watch?v=DufoQuQYXKs
![]()
Een spastisch nijlpaard.quote:
je hebt ministers en ministers hequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:52 schreef TNA het volgende:
En dan te bedenken dat deze meneer ooit hetzelfde beroep heeft gehad als TS nu heeft.
Ja zo als Hilbrand het doet, snap ik er ook weinig vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het wel een schattig mannetje![]()
ik snap die hele jumpstyle alleen niet zo, t dansen is bijna zelfde als gabber en het ritme ken ik ook al jaren, wat is er nou zo nieuw aan dan??
viswijfjequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het wel een schattig mannetje![]()
ik snap die hele jumpstyle alleen niet zo, t dansen is bijna zelfde als gabber en het ritme ken ik ook al jaren, wat is er nou zo nieuw aan dan??
ONZ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat dit topic niet in MUZ thuishoort.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat dit topic niet in MUZ thuishoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |