Kom nou man. Dat meen je niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:20 schreef tong80 het volgende:
Is de singel al uit ?
Heeft iemand het filmpje ?
Doet 'ie het dansje er ook bij, dan?quote:
Het zijn ook net mensen he, die politici.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:26 schreef Joostebrood het volgende:
Ik vind het vooral verontrustend dat deze zelfde man beslissingen heeft mogen nemen over mijn leven. Als je korte tijd later dit doet... het zegt veel over het stemgedrag van mijn mede Nederlanders. Al heb ik er nooit een hoge pet van op gehad.
Idd, dat hoorbare "drie...vier...."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:48 schreef Biancavia het volgende:
Whahaha, wat geweldig weer!
Het ging zo van:
... drie ... vier...
mompelmompel alegria macarena!![]()
![]()
Ik heb een tijd met open mond naar de TV gestaard toen hij zich daar vertoonde, met in mijn achterhoofd inderdaad zijn oud-ministerschap...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:26 schreef Joostebrood het volgende:
Ik vind het vooral verontrustend dat deze zelfde man beslissingen heeft mogen nemen over mijn leven. Als je korte tijd later dit doet... het zegt veel over het stemgedrag van mijn mede Nederlanders. Al heb ik er nooit een hoge pet van op gehad.
Ja, dat had ik dus ook toen ik dat zag. En er hadden al meer mensen geklaagd over die oortjes geloof ik, dus ik vind het een beetje sneu dat ze hem nu zo neerzetten. De slechte timing zal vast niet aan hem hebben gelegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:43 schreef five2one het volgende:
Ik zag dat stukje van " Kom van dat dak af" en dacht meteen dat ze de muziek in zijn oortje met 2 seconden vertraging afspelen. Zo'n slechte timing heeft niemand. Belachelijk programma trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |