Niks belachelijks aan heur...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:17 schreef nokwanda het volgende:
Als dit echt het plekje wordt dan wordt het voor mij vanacht op de bank pitten als er vandaag niks komt
Ik weet... sommigen zullen het belachelijk vinden dat ik me daaraan aanpas.
Maar wil er gewoon erg graag een oog op houden gezien haar leeftijd en omstandigheden
Ja, precies ja. ook voor de verhoudingen onderlingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:31 schreef Ilsjuhh het volgende:
Is toch logisch dat je er een oogje op wilt houden!! je weet nooit hoe de andere katten gaan reageren en hoe ze zelf reageert!
OMGquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:37 schreef nokwanda het volgende:
tis tijd. Ze mieuwt opeens de heeeele tijd
Weet ikquote:
Het zijn ook altijd die kerels hequote:
quote:Vlak voor de bevalling wordt de poes wat onrustig en valt het soms op dat ze een helder, taai, soms iets melkachtig slijm verliest. Dit is het teken dat de ontsluiting en de bevalling binnen 24 uur zullen plaatsvinden.
Binnen enkele uren nadat het eerste vruchtwater is afgekomen, moet het eerste kitten geboren zijn. Het vruchtwater kan overigens wat groen van kleur zijn, in dat geval moet het eerste kitten binnen 1 uur geboren zijn.
haha ik ook al ja!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:25 schreef senesta het volgende:
Ik ben mijn F5 toets hier zwaar aan het mishandelen.
Zet hem op Purrr!!
Typisch vrouwen, zich lekker zwanger laten maken en dan de mannen de schuld gevenquote:
anders belt ze de dierenarts vast om de sitiuatie uit te leggen en advies te vragen....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Ze heeft het zwaarNokwanda weet niet of ze t wel aankan zelf
Dat lijkt mij inderdaad een goed advies.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:28 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
anders belt ze de dierenarts vast om de sitiuatie uit te leggen en advies te vragen....Hoelang is purrr al bezig dan?
Bij ons zat er ook een 1,5uur tussen het onrustig worden en het eerste kitten
maar het kan ook zijn dat ze al langer onrustig was, maarja toen sliepen wij nog....
Gelukkigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Alles gaat helemaal goed met de rooie
Ik volg met cam, daarom zijn de pics en filmpjes ook zo verrotquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Maar jij kan alles via webcam volgen ofzo? of zit je bij hun thuis?
Nouja je kan het al meer volgen als de rest hierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik volg met cam, daarom zijn de pics en filmpjes ook zo verrotKut cam
![]()
Ja ik doe mn bset met fotos enzo ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Nouja je kan het al meer volgen als de rest hier
maar jij kan ons dan iig op de hoogte houden!!
Ik doe mn bestquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:40 schreef senesta het volgende:
Wooooeeeeeiiiii, foto's!!
Ik vind dat jij het ook top doet Queen_bee!
Nokwanda had nooit de tijd gehad om ons op de hoogte te houden, en we hadden ons geen enthousiaster verslaggeefster kunnen wensen volgens mij.
Meestal duurt het een minuut of 20 voor de volgende zich aandientquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:39 schreef releaze het volgende:
Maarreh, de rooie is er nu, en dan? Gaat ze gelijk verder met bevallen/persen/oid of is ze nu eerst de kleine aan het verzorgen, aflikken of wat dan ook?
Ha ha ha, tja typisch katten, eigenzinnig hequote:
alsof ze weet dat 'half nederland' met d'r mee kijktquote:
thanksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:42 schreef LadyMorgana het volgende:
[..]
Meestal duurt het een minuut of 20 voor de volgende zich aandient
En nog snel ook meestal duurt het een minuut of 20quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat maakten we ons drukZe drukt ze er allemaal zo uit
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:49 schreef Queen_Bee het volgende:
we zien dan wel niks, amar het wordt overduidelijk drukker
[afbeelding]
En goed nieuwsZe hebben het daar gefilmd, en niet via cam dus goede kwaliteit ;P Maar ik was leuk voor nu toch?
Kayleigh zegt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |