Zoiets zal het wel wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef nokwanda het volgende:
ze is wel echt alles aan het inspecteren. Eigenlijk moet ik zeggen: ze is het huis aan het scannen op het meest onmogelijke plekje.
Heb tig hoekjes waar het kan nu. En het liefst lggen er kleren van mij
Dus ik heb casually in eventuele nesthoekjes ouwe meuk van mij neergelegd.. Wedden dat ze het in de sokkenmand gaat doen. Echt.... tis een eigenwijs mormel
kben benieuwdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Maar nu snap ik wel wat ze wil. Ze wil bedekt zijn. Een plek hebben om IN te kruipen om zich veilig te voelen. Kan geregeld worden dus.
Niks belachelijks aan heur...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:17 schreef nokwanda het volgende:
Als dit echt het plekje wordt dan wordt het voor mij vanacht op de bank pitten als er vandaag niks komt
Ik weet... sommigen zullen het belachelijk vinden dat ik me daaraan aanpas.
Maar wil er gewoon erg graag een oog op houden gezien haar leeftijd en omstandigheden
Ja, precies ja. ook voor de verhoudingen onderlingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:31 schreef Ilsjuhh het volgende:
Is toch logisch dat je er een oogje op wilt houden!! je weet nooit hoe de andere katten gaan reageren en hoe ze zelf reageert!
OMGquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:37 schreef nokwanda het volgende:
tis tijd. Ze mieuwt opeens de heeeele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |