Graag gedaanquote:
en hij is goed gelukt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Mijn eerste poll ooit![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:07 schreef Electro-Worm het volgende:
Verdomme, je moet BAREN..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef Electro-Worm het volgende:
GrapjeJullie dachten het echt he? hahahahah.
*wakker blijf*quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef Smittend het volgende:
Ik voorspel dat Purrr vannacht als wij allemaal liggen te slapen 3 prachtige kittens gaat baren.![]()
En dan gebeurt het op mijn slaapkamer want ik neem haar nu mee en doe de deur dicht. (Chippy veroorzaakt in dergelijke situaties vaak onrust die dan net niet handig is)quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef Smittend het volgende:
Ik voorspel dat Purrr vannacht als wij allemaal liggen te slapen 3 prachtige kittens gaat baren.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Darklight het volgende:
Ik zou nog foto's posten van het katje dat ik krijg, geboren op 24 Maart
Donkergrijze
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07134/S5002300.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07134/S5002304.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Darklight het volgende:
Donkergrijze
Uhm..een van de kittens ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zulke foto's willen we ook van Purretje![]()
Ik ga voor de 4 trouwens...wat kan ik winnen?![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dan val ik af, aangezien ik mijn katten alleen maar brokjes geef...en die komen niet uit een blikkie![]()
Pssst, Royal Canin komt uit een zak, zakjesopener ook goed?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dan ben je een pakjesopener.
okay... goed.... die tellen ook mee.
Is beter ook nog.
Ze krijgen hier beide omdat Rosa meer moeite heeft met hard voer en ze anders zo mager wordt. Dus de anderen doen mee. Het is wel erg lastig om ze allemaal apart te voeren.
Ik ga niet om half zes al naar bed hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..want dan doet ze 't juist niet !![]()
Laat ik afhangen van Purrrquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef Nonneke het volgende:
nóg niet bevallen ?Purrrrrr schiet eens op meisje !
![]()
Mag papa stinkende-buurman kennis komen maken met zn kroost als ze geboren zijn ?
ik gok trouwens op een stuk of 5![]()
Jaaaaa, dat zal ze doen met al die cheerleadersquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:53 schreef releaze het volgende:
we hebben eenB
![]()
we hebben eenA
![]()
we hebben eenR
![]()
we hebben eenE
![]()
we hebben eenN
!!!
BAREN!! BAREN!! BAREN!!
![]()
Go Purr! Go Purr, you can do it! Go Purr!
![]()
ahem..
Zonder alle cheerleaders is het ook nog niet gelukt, it's worth a tryquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat zal ze doen met al die cheerleaders
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
om je gerust te stellen over het aantal, de DA dacht bij ons laatste nestje 3/4, het werden er 6moeder was ook een ieltje, en nét geen jaar, en hielp het ?
![]()
Ja, wat er ook helpt..wat dan ook.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef releaze het volgende:
[..]
Zonder alle cheerleaders is het ook nog niet gelukt, it's worth a try
Dat zijn jompelmeisjes...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat zal ze doen met al die cheerleaders
Ja dat weet ik eigenlijk niet, ik bedoelde ook natuurlijk nog stralender, omdat je dan Oma bent geworden van babypoesjes! en dan ben je trots en straal je nog meer tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik er nu niet stralend uitzie?
Haha succes dan maar alvast. Als ik al zie wat een kitten met je huis kan doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef nokwanda het volgende:
Zoals iedereen weet gok ik op 4 kittens.
Maar als ze nu nog dikker wordt ga ik gewoon maar voor een heel elftal
owquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha succes dan maar alvast. Als ik al zie wat een kitten met je huis kan doen.P
Hee... Da's mijn tekst!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef nokwanda het volgende:
Zoals iedereen weet gok ik op 4 kittens.
Maar als ze nu nog dikker wordt ga ik gewoon maar voor een heel elftal
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:31 schreef Electro-Worm het volgende:
haha, je trapte er weer in nietwaar?
Dat is een gewoonte gewordenquote:
OOOhhhwwwwwwwwwquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef Darklight het volgende:
Donkergrijze
Nee hoor, komt gewoon in me op.quote:
Ah, okayquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor, komt gewoon in me op.
een van mijn katten komt ook uit nestje van 4, ook kleine mama..
Tuurlijk.quote:
Heb je al gependeld?quote:
Heb ik wel geprobeerd. Blijf ik proberen. maar het is niet echt mijn medium.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je al gependeld?
Dat deed jij toch ook?
Oooowwwwwww, nou moet ik weer denken aan de keer dat ik hier beschuit met muisjes postte.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooowwwwwww, nou moet ik weer denken aan de keer dat ik hier beschuit met muisjes postte.
Aangezien het voor de poes was vond ik dat er dan ook echte muisjes op moesten zitten. Maar dat vonden de menskens hier niet zo lekker en die begonnen te piepen. Nou ja... piepen....muis en zo.
Afbeelding verwijderd en zo![]()
Nou.... ik kan persoonlijk wel wat hebben hoor. Dus als het zover is mogen jullie alle poezenlekkernijen posten die goed zijn voor het zog van Purrr
Ga es naar bed jij!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:31 schreef Electro-Worm het volgende:
haha, je trapte er weer in nietwaar?
Nee... Nou moet je weer op staan... Wat boterhammetjes smeren voor je moeder, die daar toch de hele dag in bed moet blijven liggen... Kpooie thee.. Mobieltje binnen hand bereik en naar school jij!quote:
Veel plezier in het buitenste buitenbos.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja god ik ga zo weekendje naar het Buitenland (ook wel Brabant genoemd) dus lees pas zondagavondlaat of Maandag FOK! weer
![]()
Weet je toevallig hoeveel kittens er in het nest van Purr zelf zaten ? Fabeltje is dat katten vaak even grote nesten krijgen als hun familie, dus dan gebruik ik die als dat bekend is. Ik weet dat het niet altijd opgaat maar je moet toch watquote:Raad mee hoeveel het er gaan worden in de poll.![]()
Geen idee. Heb begrepen dat zij de enige uit het nest was dat in de opvang zat omdat de moeder niet kon voeden en de blik/pak/zakopener van mama echt geen tijd had om Purrr zelf met de fles te voeden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:09 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoeveel kittens er in het nest van Purr zelf zaten ? Fabeltje is dat katten vaak even grote nesten krijgen als hun familie, dus dan gebruik ik die als dat bekend is. Ik weet dat het niet altijd opgaat maar je moet toch wat
Gewoon foto's posten dan is er niets aan de hand.....zou wel geinig zijn ja, 1 april!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Veel plezier in het buitenste buitenbos.![]()
Je ziet het wel als je terugkomt.
Mirage zei 1 april. Eens kijken of dat dan zo zal gaan en we allemaal 1 aprilgrapjes krijgen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
waaaaar blijven de kindjes ?
[afbeelding]
krijgen ze bij jou ook ieder een eigen bedje ?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Ach gossie wat een uberschattig plaatje!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Jaaaa, die bekkies ook, he.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Ikook het volgende:
[..]
Ach gossie wat een uberschattig plaatje!!![]()
![]()
![]()
Mnee k kies altijd 7 dus nu ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
7 ???!!!
Nou dan moet ze wel ff.
Ik hoop voor Purr dat je geen gelijk krijgt.![]()
Verkapte Terug Vind Poesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:33 schreef wonderer het volgende:
Poesjes? Zijn jullie er al?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Ze is wel een heel erge tease hè
Zoiets zal het wel wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef nokwanda het volgende:
ze is wel echt alles aan het inspecteren. Eigenlijk moet ik zeggen: ze is het huis aan het scannen op het meest onmogelijke plekje.
Heb tig hoekjes waar het kan nu. En het liefst lggen er kleren van mij
Dus ik heb casually in eventuele nesthoekjes ouwe meuk van mij neergelegd.. Wedden dat ze het in de sokkenmand gaat doen. Echt.... tis een eigenwijs mormel
kben benieuwdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Maar nu snap ik wel wat ze wil. Ze wil bedekt zijn. Een plek hebben om IN te kruipen om zich veilig te voelen. Kan geregeld worden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |