Als het maar niet zondag gaat worden want dan ben ik toch echt afhankelijk van de modjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is zo saai ik denk dat cos 1000 morgenavond pas valt dus komt wel mooi uit![]()
Nee hoor morgen is dat feest er toch dan zal het wel heel snel gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het maar niet zondag gaat worden want dan ben ik toch echt afhankelijk van de modjes![]()
Maar hij is gelukkig af, en erg leuk geworden al zeg ik het zelf![]()
ooooh je bedoelt Smörgåsbord, heb jij ze zelf gemaakt volgens het originele recept?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nog een paar zweedse balletjes![]()
smaklig maltid![]()
Ik kan je vertellen dat het mede dankzij een paar niet nader te noemen modjes wel ontzettend raar moet lopen wil die COS#1000 van mij het NIET wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee hoor morgen is dat feest er toch dan zal het wel heel snel gaan
ben benieuwd![]()
Misschien kunnen we een paar Cossen overslaan en direct naar nummertje 1000 gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het maar niet zondag gaat worden want dan ben ik toch echt afhankelijk van de modjes![]()
Maar hij is gelukkig af, en erg leuk geworden al zeg ik het zelf![]()
Dus mijn [COS # 1000] Waar Ian_Nick zijn slag niet slaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het mede dankzij een paar niet nader te noemen modjes wel ontzettend raar moet lopen wil die COS#1000 van mij het NIET worden![]()
MODjes die mee werken aan snode plannen =![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dus mijn [COS # 1000] Waar Ian_Nick zijn slag niet slaat
is gedoemd te mislukken![]()
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ooooh je bedoelt Smörgåsbord, heb jij ze zelf gemaakt volgens het originele recept?
Ik zou ook vreemd opkijken als dat niet JOU cos zou wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het mede dankzij een paar niet nader te noemen modjes wel ontzettend raar moet lopen wil die COS#1000 van mij het NIET worden![]()
MODjes die mee werken aan snode plannen =![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
ik hou je niet tegen met je cos # 1000, maar ben je niet 'bang' dat er iemand anders met de cos # 1000 vandoor gaat?quote:
een tijdje geleden had ik een vriendin die je wakker kon maken voor die dingen. zonder zweedse gehaktballetjes geen ikea en vice versa.quote:
[..]
![]()
Dát zou natuurlijk zomaar kunnenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
![]()
ligt eraan Prospera misschien is die van jou wel mooier![]()
![]()
Mjah, dat zou wel kut zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik hou je niet tegen met je cos # 1000, maar ben je niet 'bang' dat er iemand anders met de cos # 1000 vandoor gaat?
Het is zeker 3 dagen werk voor een compilatie van zijn werkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
![]()
ligt eraan Prospera misschien is die van jou wel mooier![]()
![]()
ik wil niet de nostradamus zijn van fok maar ik voorzie een zekere toekomst voor je na nummer #999.quote:
hey... jij hoort bij de ochtendploeg!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Goedenacht, deze libelle-lezeres komt ook de nachtbrakers maar weer eens ff bekijken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hey... jij hoort bij de ochtendploeg!!!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Goedenacht, deze libelle-lezeres komt ook de nachtbrakers maar weer eens ff bekijken.
Hey Petraquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Goffer Polonium halen jij er is vast nog wel ergens ikea open dan kun je ook gelijk zo'n mooi schilderij van Aruba halen voor Brian, die speciaal voor hem gemaakt was een paar weken geleden, maar nu opeens bij ikea vandaan komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hey Petra
Polonium heeft net alle zweedse balletjes opgegeten..er is niks meer![]()
eh ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hey Petra
Polonium heeft net alle zweedse balletjes opgegeten..er is niks meer![]()
Ze waren schijnbaar niet zo lekker, want je staat lekker te kotsenquote:
ballen heb ik wel, maar ik ga echt niet zo'n wannabe schilderij halen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer Polonium halen jij er is vast nog wel ergens ikea open dan kun je ook gelijk zo'n mooi schilderij van Aruba halen voor Brian, die speciaal voor hem gemaakt was een paar weken geleden, maar nu opeens bij ikea vandaan komt.![]()
gemaakt van geimporteerd koeienvlees uit ruslandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze waren schijnbaar niet zo lekker, want je staat lekker te kotsen![]()
Nou geef dan maar wat ballen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ballen heb ik wel, maar ik ga echt niet zo'n wannabe schilderij halen...
ja hahaha dat heb ik net gelezen, had hij dat zelf verzonnen of hadden ze hem dat wijs gemaakt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer Polonium halen jij er is vast nog wel ergens ikea open dan kun je ook gelijk zo'n mooi schilderij van Aruba halen voor Brian, die speciaal voor hem gemaakt was een paar weken geleden, maar nu opeens bij ikea vandaan komt.![]()
Ehm nee, ik bedoelde niet die van A'dam.... en met m'n grote waffel spreek ik overigens ABNquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, te laat... ik zit zo'n beetje naast de IKEA! Had ik ook even mee kunnen nassen.
Tenminste, gezien je grote waffel neem ik aan dat je die van A'dam bedoelt?
Nee dat heeft hij waarschijnlijk zelf verzonnen, maar nu ontkent hij het, heb al zitten zoeken naar een filmpje, maar had geen zin meer, er zal vast wel een andere debiel zijn die op zoek ga naar dat filmpje waar hij trots verkondigde dat het schilderij speciaal voor hem gemaakt was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja hahaha dat heb ik net gelezen, had hij dat zelf verzonnen of hadden ze hem dat wijs gemaakt?
Nou Talitha, waar lijkt het op ????? Wat zouden we hier nou zitten te doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:20 schreef Talitha het volgende:
Jullie zijn toch niet aan het SC-en hè?!![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou geef dan maar wat ballen.
Trouwens ik heb mega spierpijn ik kan nog net me vingers bewegen.
![]()
Ow?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
Heb ik nog wat gemist trouwens, want door omstandigheden ben ik niet echt in de mood om de COSsen te gaan teruglezen![]()
Huub en Eric hebben hetzelfde schilderij van aruba gekregen van vollers en gelijk vernietigd. Brian vindt dat disrespect naar alle arubanen enzo. Natasia heeft Brian nu dus ook betrapt op een leugen, want ook tegen haar had hij toen gezegd dat het schilderij speciaal voor hem gemaakt was enzo. En voor de rest weet ik het niet, want ik heb ook nog niet alle cossen doorgelezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
Heb ik nog wat gemist trouwens, want door omstandigheden ben ik niet echt in de mood om de COSsen te gaan teruglezen![]()
mmmm zit er ook een vork bij ik ga echt niet opstaan meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
[afbeelding]
speciaal alleen voor Petra
de 'update' is behoorlijk up to datequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt nergens op.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou Talitha, waar lijkt het op ????? Wat zouden we hier nou zitten te doen.![]()
ligt er naast kon net niet op de fotoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm zit er ook een vork bij ik ga echt niet opstaan meer.![]()
Hadden de Zweedse ballen net op toen dinnetje een SMSje kreeg dat er brand bij de benedenburen was... nogal heftig, gelukkig bij haar alleen maar roetschade maar ook nogal pittig... ben dus nu net thuis en we gingen pas weg toen het eerste schade-stop schoonmaakteam weg was, het grondige schoonmaakteam komt volgende week dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |