Moet je entree betalen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik vind wel dat Fok! mijn entree moet betalen ALS ik zo'n tshirt van DGK mag...
Of vervoer regelen, lijkt me ook wel handig
moet je geld dokken om binnen te komen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik vind wel dat Fok! mijn entree moet betalen ALS ik zo'n tshirt van DGK mag...
Of vervoer regelen, lijkt me ook wel handig
het lijkt mij geweldig ..........mag je samen moet je alleen? Nou iedergeval alles vertellen als je mag en natuurlijk van te voren laten weten hoe je er uit ziet zodat we je herkennen en in de gaten kunnen houden ..............leukquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Waarom niet?
Mij lijkt het echt wel vet
Gooi een fles Goldstrike achterover en go with the flow.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:36 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Iemand nog wat ideen voor wat strakke acties?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik heb best grote kans van uitnodiging, want ze weten dat ik een fokker ben, dusse huub zal dat wel willen
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik heb best grote kans van uitnodiging, want ze weten dat ik een fokker ben, dusse huub zal dat wel willen
Ben echt benieuwd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Inderdaad, vind het al lachen dat ik hier al bij zit
Ik hoor het vanavond / vannacht, morgen
in het witquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als iedereen wit moet zijn, zijn Brian en Natas dan niet welkom ?
¤100quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:15 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel moet je betalen om er in te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |