Yep heb het gehoordquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Erik belde me net! hoorde jullie me,??
ben jeroen :p
Ja, ik één uit 1999quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heeft niemand een shirt met Fok.nl erop ?
Huub en Eric geven zaterdag een feestje en Eric is nu mensen aan het bellen die zich opgegeven hadden voor dat feest...... soort ballotage-belletje dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke tis de DGK maar kan iemand mij ff uodaten waarom het leuk is dat ene eric heeft gebeld en voor wat belde hij?oke ik volg dgk niet 100% kijk af en toe streams als op fok iets leuks gezegd word enzo maar verder volg ik het niet zo
...niet leest weet niets.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef Salsagrill het volgende:
Wie?
Ja?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef smiley1982 het volgende:
Ik vond je gesprek met erik wel positief klinken en je had ook een voordeel omdat er niet veel jongens zich aangemeld hebben.
We wachten af zie het voor jou wel positief in
Flugeltje is van de PR geloof ik, dus mail haar....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ow..eric
Of ik mag komen, zou het niet weten...had gezegt niet bij hem in bed te willen liggen nadat ik zag wat hij bij huub had gedaan
Heeft niemand een shirt met Fok.nl erop ?
Ik zal echt een aantal keer mn username zeggen, en wil als het mag van de redactie iets met fok.nl dr op dragen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:27 schreef CARLAK het volgende:
Leuk. Ik heb het niet gehoord maar ben blij voor je. Hoe herken ik je aanstaande zaterdag dan? Heb je soms dezelfde trouwe blik als Lassie, lik je een hoop mensen af of stop je een witte anjer in je jasje?![]()
Als het maar wit isquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik zal echt een aantal keer mn username zeggen, en wil als het mag van de redactie iets met fok.nl dr op dragen...
Doe iets aan wat wel okay is en daaronder een (wit) FOK! shirt.... dan kun je het onbeschaamd "warm" krijgenquote:
Inclusief spelfouten of zonder?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Kan iemand TT ff wijzigen in iets van Wordt ik uitgenodigt voor het feest, of niet ?
ik van de 5 jaar meetquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik één uit 1999Maar misschien heeft iemand dat nieuwere shirt nog.
Die van mij is helaas zwart. Ik ken ook geen witte shirts.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:07 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wel wit he ?
Hangt van de hoeveelheid geld af natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:19 schreef kissa het volgende:
Leuk voor je![]()
(ik zou niet gaan al kreeg ik geld toe, maar dit terzijde)
Ik duim voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |