quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio ...... sexy en beschikbaat voor al Uw dameswensen .....
[afbeelding]
Eric. Eerst kraaien van plezier als Lieke hiun komt wekken en later Lieke bashen - ze zou ineens boven op hem gesprongen zijn en tegen zijn been geschopt .....quote:
Ik heb al het gevoel in mijn onderlijf verloren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
We wonen in dezelfde plaats, ik kom je rolstoel wel duwen, kom je ook nog eens buiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al het gevoel in mijn onderlijf verloren.
![]()
ik denk dat ik 3 weken hoofdpijn heb nuquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al het gevoel in mijn onderlijf verloren.
![]()
Ooooh jaaaah!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Eric mag ik ook echt niet. In het begin was die wel leuk, maar nu zeikt die over alles en iedereen, en dat natuurlijk net als ze er niet zijn. Schijnheilige gast is hetquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric. Eerst kraaien van plezier als Lieke hiun komt wekken en later Lieke bashen - ze zou ineens boven op hem gesprongen zijn en tegen zijn been geschopt .....
Ik heb eerder de indruk dat jij zo nog eens buiten komt. Wat een gretigheid!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
We wonen in dezelfde plaats, ik kom je rolstoel wel duwen, kom je ook nog eens buiten.![]()
shhhhhhhh.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat jij zo nog eens buiten komt. Wat een gretigheid!![]()
Onderlijf was een beetje breed uitgemeten. Maar om nu te typen: ik heb geen gevoel meer in m'n kut, is ook zo des Amanda's.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
We wonen in dezelfde plaats, ik kom je rolstoel wel duwen, kom je ook nog eens buiten.![]()
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef HiDiHo het volgende:
Alcohol is drugs, schat
Ha, ik heb dat gemist, maar het is overduidelijk dat Eric zich gedraagt als een jaloerze nicht de laatste week. Ook heb ik het idee dat hij heel bewust tussen Sylvia en Huub zit te gallen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric. Eerst kraaien van plezier als Lieke hiun komt wekken en later Lieke bashen - ze zou ineens boven op hem gesprongen zijn en tegen zijn been geschopt .....
Tegen al die mensen die zeggen dat ze geen drugs gebruiken, maar wel alcohol zuipen.quote:
vind je t niet geil?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:28 schreef lady1 het volgende:
gatver die twee in bad sorry hoor
Het hoog slaat dan zeker op het waterpeil.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Streams 1 en 2 hebben een hoog BB 2006 gehalte.
Gezellie in bad met schuim op je kop.
Gepepen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef cobain94 het volgende:
Krijgen we straks een topic/filmpje met ''Waar brian jaap in bad heeft gepepen''?
Eenschquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
Dan mag Huub verweten worden "alles" te doen of toe te laten om backup van Eric te houden, maar Brian is op dit moment nog zieliger.... damn, als kleine jongentjes zitten Brian en Jaap daar samen in bad.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Eric heeft vannacht Huub gerukt en gepepen.
![]()
Nieuwe spelling..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Eric heeft vannacht Huub gerukt en gepepen.
![]()
Wow, wat een spek zeg! Ik switch even snel over van stream.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
Even weg geweest zie je dit:
[afbeelding]
The Blob?quote:
Bolle , het paardjequote:
Nou niet zo doen hoor, ik heb er al eentje klaarstaan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
je bent net op tijd voor de nieuwe Cos!![]()
'quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou niet zo doen hoor, ik heb er al eentje klaarstaan!
En er is sowieso te weinig gebeurd voor de vet-leuke OP's van Ian
Brian en Jaap zijn engquote:
Ja dank je wel ik kom net binnen en kijk in de bilnaad van Billiequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor iedereen die dadelijk gaat eten, smakelijk ......
[afbeelding]
Zou het dan toch Bessie Turf zijn ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat is nou die 21 cm
[afbeelding]
Ik zie niksquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat is nou die 21 cm
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef proh het volgende:
Met Jaap uit Rotterdam, altijd een volle Kuip!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
Wit schijnt ook nog eens een keer door als het nat wordt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef proh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zet het nieuwe topic en de OP maar klaar Ian !
Nee, doet een spelletje van ik ben er wel, ik ben er niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:05 schreef a_leeuwtje het volgende:
jaap is aan het trainen?????????????????
Dat laat ik deze keer volledig aan de zeer bekwame PietjePuk63 over.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
het wordt pietjequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Neen, Pietje heeft em al klaar staanquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het wordt een nek aan nek tussen pietje en ian
Maar ik wil alleen de orginele Ian-topics. Die smaken veel beterquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het wordt een nek aan nek tussen pietje en ian
FUCK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:09 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
And i am still the gothfaather...Zoals jaap dat zo mooi kan zeggen..
Een brief uit 2008 had pas raar geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
En weer een compleet zwarte brief voor Brian.
Brian wil dat Jaap belt waarom de enveloppen open zijn.
Hij krijgt een brief uit 2006??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |