vertel....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel meer dingen waar je rustig van wordt.
Absoluutquote:
Genoemde middelen in UVT bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel meer dingen waar je rustig van wordt.
welterustenquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Genoemde middelen in UVT bijvoorbeeld.
Echt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef OA het volgende:
Nou ik heb net nog ff een bak koffie ingeschonken.![]()
Daar slaap ik rustig van!![]()
![]()
Ja, je ging daar iets doen... en je hebt wel gezegd wat.... maar fris ons geheugen eens op...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zit aan water....maar zometeen wordt er weer koffie gezet.....en strax vroeg slapen....
...moet morgen vroeg naar mijn ex-verkgever...
![]()
Hoiquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:58 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja moet ook alweer weg tijd zit erop damn >.<
Toch nog volk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
wat is het hier rustig geweest dan..
Ik zag net je msnbericht, wilde ik antwoorden, was je offlinequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:20 schreef crossover het volgende:
Was net van plan te vertrekken..
dan wacht ik nog wel ff....quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga je ook pitten?
zit ik hier weer helemaal alleen....
Oh.. morgen dan maar.. ik ga slapen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zag net je msnbericht, wilde ik antwoorden, was je offline
da's vroeg zat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
dan wacht ik nog wel ff....![]()
ga ik wel nog even wat te zuipen halen...![]()
blijf toch niet zo heel lang.. morgen weer om 6 uur dag...![]()
![]()
slaap lekker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh.. morgen dan maar.. ik ga slapen.
Mentale status:![]()
Morgen heb ik een cursus in een uithoek van 't land...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's vroeg zat.
Ik blijf ook niet heel lang, maar eventjes moet nog wel kunnen.
00:00 gaan bij mij de lichten uit denk ik
wat moet je morgen zo vroeg doen dan?
Ga je altijd zo vroeg naar je werk?
sterktequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen heb ik een cursus in een uithoek van 't land...![]()
nee hoor, zo erg is het niet... maar het zit toch op een vrij onbereikbare plek wat betreft ov...
nromaal rij ik met iemand mee naar mn werk, maar dat gaat dus morgen niet...![]()
dus het volgende plan is bedacht... eerst vriendin naar Utrecht brengen, vervolgens naar cursus rijden in de buurt van Gorinchem... met de file mee uiteraard...![]()
ohja, cursus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen heb ik een cursus in een uithoek van 't land...![]()
nee hoor, zo erg is het niet... maar het zit toch op een vrij onbereikbare plek wat betreft ov...
nromaal rij ik met iemand mee naar mn werk, maar dat gaat dus morgen niet...![]()
dus het volgende plan is bedacht... eerst vriendin naar Utrecht brengen, vervolgens naar cursus rijden in de buurt van Gorinchem... met de file mee uiteraard...![]()
ohoh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sterkte![]()
hup verkeer rij!
![]()
ff achter de pc van me pa gekropen die nog aanstond >.> weet zijn wachtwoord niet![]()
quote:
Duurde 5 kwartier...quote:Hoe is het afgelopen met die ISO vergaderingen eigenlijk?
quote:Woon je samen met je vriendin, en dan 1 auto ofzo?
quote:Die je vriendin dan doorgaans ter beschikking heeft?
ok, en wat heeft dat voor consequentjes?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Duurde 5 kwartier...weinig nieuws verteld...
krijg er wel een boel werkzaamheden bij...
![]()
ik word nl veiligheidsadviseur en moet daarvoor gaan auditten...
[..]
![]()
[..]
![]()
nou hij geeft me maar een paar uur internet per dag ik muit ... damn firewall gaat alweer aan om 12 uur >.< HAAT mijn technische linux slet broer.quote:
Een dubbele functie, dus veel meer werkzaamheden!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok, en wat heeft dat voor consequentjes?
In mijn geval gaat dat inhouden het intern toetsen van de veiligheid.quote:en wat bedoel je precies met auditten...
ja, dat zuigt wel idd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou hij geeft me maar een paar uur internet per dag ik muit ... damn firewall gaat alweer aan om 12 uur >.< HAAT mijn technische linux slet broer.![]()
meer werkzaamhedenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Een dubbele functie, dus veel meer werkzaamheden!![]()
Een dubbele functie, dus veel minder kofieleuten...maar zo ver is et nog niet...
![]()
[..]
In mijn geval gaat dat inhouden het intern toetsen van de veiligheid.
Wat het allemaal precies in gaat houden weet ik nog niet...daar volgen binnenkort besprekingen over!
Wellicht dat BrandX het iets beter kan uitleggen... Zie ook deze posts...![]()
Ik ben nu assistent inkoper/hoofd inkoper/inkoopcoördinator...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
meer werkzaamheden
Wat doe je nu precies bij dat bedrijf dan?
want je lijkt nogal veel 'vrije tijd' te hebben tijdens het werk
Genoeg tijd om volop te fokken iig...
wil ik ook , damn....quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat zuigt wel idd.
vrij arelaxed.
Wat ben ik toch gezegend met een laptop met wifi, en een halve buurt met onbeveiligde netwerken
okquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nu assistent inkoper/hoofd inkoper/inkoopcoördinator...![]()
een klein bedrijf dus en ik ben in mn eentje verantwoordelijk voor de inkoop.![]()
De drukke periodes worden afgewisseld met rustige periodes... aangezien er weereens over voorraadbeheersing wordt geouwehoerd, moet nu alles op het laatste moment worden besteld...![]()
Nu is het dus rustig,maar de voorraden beginnen te slinken.. Dan zal het vanaf volgende week wel weer volop druk zijn met inkopen/gezeik met leveranciers/de onvermijdelijke administratieve taken/offertes aanvragen/onderhandelen...
relaxedquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:58 schreef OA het volgende:
Ik bedacht me net dat ik de komende 8 vrijdagen niet werk! [afbeelding]
30-03: cursus | 06-04: gede vrijdag | 13-04: cursus | 20-04: vakantie
27-04: bruiloft | 04-05: vrije dag | 11-05: bruiloft| 18-05: dag na hemelvaart
![]()
Vind het idd niet vervelend om er wat werk bij te krijgen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Het lijkt mij persoonlijk wel lekker om gewoon continu 'druk' te zijn met werk.
't moet ook niet te gek worden uiteraard, moet wel om m'n gezondheid denken
Maar een beetje bezig is dus niet verkeerd.
Ik geloof ook niet gezien je post dat je het echt vervelend vind om er een taak bij te krijgen
Maar goed, jij bestelt dus ook de voorraad senseo
ik moet ff hun spulen terug geven (sleutels enzo....) en natuurlijk mijn persoonlijk espullen mee nemen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, je ging daar iets doen... en je hebt wel gezegd wat.... maar fris ons geheugen eens op...![]()
kan je d'r niet een keer wijs maken dat regular uit de handel is en dat ze dark roast moet bestellen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Vind het idd niet vervelend om er wat werk bij te krijgen!![]()
Nee, ik bestel geen senseo... Zulke "kantoorartikelen" bestelt de receptioniste...
en ze weigert om een andere smaak dan regular te bestellen...![]()
je kunt haar natuurlijk je aller mooiste lach geven...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Vind het idd niet vervelend om er wat werk bij te krijgen!![]()
Nee, ik bestel geen senseo... Zulke "kantoorartikelen" bestelt de receptioniste...
en ze weigert om een andere smaak dan regular te bestellen...![]()
Ik ook...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed
Vrijdag vrij vind ik ook altijd echt
Trouwens, ik ga onder zeil.
Effe een beetje bijpitten, kan wel wat rust gebruiken
dat lukt alleen als ze echt blond is....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan je d'r niet een keer wijs maken dat regular uit de handel is en dat ze dark roast moet bestellen?
JJquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet ff hun spulen terug geven (sleutels enzo....) en natuurlijk mijn persoonlijk espullen mee nemen.....het leuke is dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering heb ingeschakkeld ivm salaris uitbetalingen die niet kloppen en zij hebben weer met mijn ex-werkgever al kontakt genomen....ben benieuwd naar hun reactie morgen....
![]()
nee daar trapt ze niet in, want dan balt ze gewoon de groothandel om te vragen waarom ze dat hebben gedaan...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan je d'r niet een keer wijs maken dat regular uit de handel is en dat ze dark roast moet bestellen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat lukt alleen als ze echt blond is....![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt haar natuurlijk je aller mooiste lach geven......wilt soms helpen....
![]()
whehe, wat een figuur zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
nee daar trapt ze niet in, want dan balt ze gewoon de groothandel om te vragen waarom ze dat hebben gedaan...![]()
Moet weer om 6 uur uit bed...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou zeg.......ben ik er net weer ga je weg....
![]()
![]()
dat geloof ik lekker niet...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
so what.......ik ga er om 05:45 uit...
![]()
waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
so what.......ik ga er om 05:45 uit...
![]()
heel goed...alleen erg slaperig ineens...quote:
ook alquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heel goed...alleen erg slaperig ineens......ik g zo maar slapen....
...eerst koffie opdrinken...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij vind het ook al zo makkelijk om dat kruisje rechtsboven in te klikken he
jaja...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel.......moet iemand uitzwaaien....
![]()
Hoe kwam jij aan die ban dan...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik heb in die 2.5 uur ban die ik gehad heb, toch gedaan wat ik moest doen
Had echt een ban, kon nergens meer reageren.
Wel nog geprobeerd overigens
Maar dat ging dus niet.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je zou toch geen pitten?
(browser scherm wegklikken bedoelde ik)
SLAPEN JIJ....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan die ban dan...![]()
Cross kan er niet eentje uitdelen...
Oui Mademoiselle!quote:
Ik heb het aan Jump gevraagdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan die ban dan...![]()
Cross kan er niet eentje uitdelen...
een banaanvraag voor jezelf...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het aan Jump gevraagd
Cross had 't ook al aan hem gevraagd, die vroeg of ik er serieus een wilde, waarop ik zei, ja, doe maar
Maar goed, naar mijn idee heeft het wel gewerkt
Wat bepaalde dingen betreft welquote:
maar waarom maar 2,5 uur dan...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het aan Jump gevraagd
Cross had 't ook al aan hem gevraagd, die vroeg of ik er serieus een wilde, waarop ik zei, ja, doe maar
Maar goed, naar mijn idee heeft het wel gewerkt
whehe, ja, moet je nagaan hoe ernstig het isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef OA het volgende:
[..]
een banaanvraag voor jezelf...![]()
maar als het geholpen heeft...![]()
omdat ik weer om een unban gevraagd had toen ik klaar was met wat ik gepland hadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar waarom maar 2,5 uur dan...![]()
Oui, je vais au lit!quote:
haha, ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
Vrijwillige bans?![]()
Ik mis weer het nodige, en ik kan niet eens blijven voor een vervolg....ik moet mijn mandje opzoeken... morgen een spannende dag voor de boeg
, heb mijn rust wel nodig dus
![]()
hey brandX....doei BrandX....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
Vrijwillige bans?![]()
Ik mis weer het nodige, en ik kan niet eens blijven voor een vervolg....ik moet mijn mandje opzoeken... morgen een spannende dag voor de boeg
, heb mijn rust wel nodig dus
![]()
200...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, moet je nagaan hoe ernstig het is
Ik heb echt teveel vrije tijd, heb vandaag (inmiddels gister officieel) kleine 200 posts gedaan
Oui, nous parlons francias dans cette nuit...quote:
morgen msn....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat bepaalde dingen betreft wel
Maar ik voel me een beetje...
Raar.
Niet echt een beschrijving voor, 't is net alsof al m'n gedachten in de blender gedonderd zijn en weer in m'n hoofd gegoten zijn
can't think clearly zeg maar.
Ik werk morgen thuis, dus denk dat ik wel regelmatig even een nutteloos reply'tje dumpquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey brandX....doei BrandX....![]()
...ben je er morgen...
![]()
Gek zat is hetquote:
cool...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik werk morgen thuis, dus denk dat ik wel regelmatig even een nutteloos reply'tje dumpmaar zal weinig tijd hebben om de boel te volgen
(bedrijfsovernames van bedrijven die overgenomen willen worden, maar als de uitvoering een feit wordt in ene niet meer mee werken)
Ja, ik praat deze hele nacht Frans!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Oui, nous parlons francias dans cette nuit...![]()
nou hoop ik dat het zonder spelfouten is, anders vrees ik JJ's torn...![]()
Ah, bon.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Weer een hoop papierwerk....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.....morgen drukke dag voor mij als het me lukt....
![]()
HUM HUM HUM....GING JIJ NIET IETS DOEN....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
kleine correctie:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja, ik praat deze hele nacht Frans!
Ik kan het zomaar vertalen![]()
Succes met wat het dan ook isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.....morgen drukke dag voor mij als het me lukt....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |