Ik zie niet waarin ik het in mijn bericht had over verliefd zijn. Maar inderdaad ik ben verliefd op een dame van 17. Sue me...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef Bastard het volgende:
Vlgs je fotoboek ben je zelf verliefd op een kind, ik zie het probleem niet?
Jij kunt niet tellen. Dat zijn geen grappen. 11 jaar ouder om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef GI het volgende:
Jij bent 9 jaar ouder dan je 17jarige vriendin.
Dat zijn geen grappen...
"grotere" 1 Aprilgrappen worden altijd vóór 1 april ingezet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef santax het volgende:
A) geen 1 april grap, het is immers geen 1 april
Dat is een mening, mij lijkt het evident dat het om een grap gingquote:B) geen grap
C) geen humor
D) misselijkmakend
Jaquote:Of ligt het aan mij?
Weten haar ouders het? anders ga ik bureau jeugdzorg bellen en dan mijn kosten op TS verhalenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef santax het volgende:
[..]
Jij kunt niet tellen. Dat zijn geen grappen. 11 jaar ouder om precies te zijn.
Somehow denk ik dat dáár echt niemand in was getrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef santax het volgende:
Als ze een leuke grap hadden uitgehaald hadden ze wel iets gedaan in de richting van 'te huur, leopold. 25% korting indien u hem huurt icm een f16'
Ja haar ouders weten het. Ik heb er zelfs al eerder een half topic aan vervuilt. Dus voor degene die mijn niet-sexuele-relatie belangrijk vind, kan hier zijn/haar antwoorden vinden en eventueel vragen stellen: Legale leeftijd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Weten haar ouders het? anders ga ik bureau jeugdzorg bellen en dan mijn kosten op TS verhalen
Je bent gewoon een creep zonder gevoel voor humor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef santax het volgende:
Hmmz, tja ik heb er al bijna spijt van dat ik het topic geopend hebt. Maar ik blijf van mening dat als een bedrijf het nodig vind om een grap te maken waarvan ze het onderwerp zo kiezen dat ze hopen dat het een rel geeft, dat dat niet goed is. Maargoed. Jullie vinden het schijnbaar normaal om op deze manier bezoekers naar een site te trekken. Als ze een leuke grap hadden uitgehaald hadden ze wel iets gedaan in de richting van 'te huur, leopold. 25% korting indien u hem huurt icm een f16'
Nou, dat zou een giller zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef santax het volgende:
Hmmz, tja ik heb er al bijna spijt van dat ik het topic geopend hebt. Maar ik blijf van mening dat als een bedrijf het nodig vind om een grap te maken waarvan ze het onderwerp zo kiezen dat ze hopen dat het een rel geeft, dat dat niet goed is. Maargoed. Jullie vinden het schijnbaar normaal om op deze manier bezoekers naar een site te trekken. Als ze een leuke grap hadden uitgehaald hadden ze wel iets gedaan in de richting van 'te huur, leopold. 25% korting indien u hem huurt icm een f16'
Sterk punt. Heul sterk puntquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef Jarno het volgende:
Goed gedaan, ik had er alleen geen topic op FOK! over geopend.
Lol.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Lemmiwinks het volgende:
In de gemiddelde kroeg worden jonge dames van 14 die eruit zien als verlepte dames van zeden dik in de 40 dikwijls het hof gemaakt door integere meneren van Noord-Afrikaanse afkomst of vermogende mannen uit de bouw inclusief reetdecollete. Dit bekend fenomeen, onder de volksmond verstaan als "breezersletje palen", is toegestaan mits er een fiks aantal alcohol of andere geestverruimende middelen in toespraak zijn.
Het lijkt mij overduidelijk dat deze praktijken die de gemiddelde Nederlander als een normaal iets beschouwt, natuurlijk stukken minder wanstaltelijk zijn dan de duistere praktijken van de 28-jarige SantaX die met zijn artiestieke achtergrond 17-jarige dames ronselt voor diepzinnige gesprekken, cake en op z'n tijd een platonische speekselverwisseling.
P.S.: Ik hou van jullie allemaal!
Nee, ik ben pissed omdat ik zelfs al 5-jarig jochie slachtoffer werd van een man die me 'iets te leuik' vond. En ik vind dat je daar geen grapjes over moet maken met als doel er zelf beter van te worden. Dit is gedaan om meer hits te krijgen. Dus om meer kans te hebben om iets te verhuren, en dus meer centjes te verdienen. En daarvoor vind ik dit 'grapje' nou niet echt geschikt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ohja, 3 kwartier bellen, dat kost je echt hoe veel? Een paar euro, hooguit. Nou dat zijn echt enorme kosten voor iemand van jouw leeftijd.
Je bent gewoon pissed of dat je in een blijkbaar goed opgezette doch zeer doorzichtige grap bent getrapt.
zegt de persoon met zo n icoon...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef santax het volgende:
[..]
Nee, ik ben pissed omdat ik zelfs al 5-jarig jochie slachtoffer werd van een man die me 'iets te leuik' vond. En ik vind dat je daar geen grapjes over moet maken met als doel er zelf beter van te worden. Dit is gedaan om meer hits te krijgen. Dus om meer kans te hebben om iets te verhuren, en dus meer centjes te verdienen. En daarvoor vind ik dit 'grapje' nou niet echt geschikt.
Ik wil geen kosten maken tegen misselijkmakende grappen. Ik heb kosten gemaakt tegen iemand die zijn/haar kinderen wilde verhuren uit geldnood. Dat is heel wat anders. Als dan naderhand blijkt dat iemand moedwillig zo een bericht op zijn eigen site zet, met als doel reacties uit te lokken. Dan kunnen ze die krijgen ook. Inclusief de kosten van die reacties. Als duidelijk was geweest dat de advertentie niet serieus was, had ik die kosten immers niet hoeven te maken. En nogmaals, als ik 3 kinderen kan redden van zoiets, boeit mij de prijs die het me kost niets. Als ik echter op die manier meewerk aan een reclamestunt, tja, acteurs en zendtijd moet je ook betalen hoor... En die kosten lopen alleen maar op als je iemand ongevraagd gebruikt in je reclamecampagne.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef ThE_ED het volgende:
Er staan toch duidelijk heel andere gebruikssuggesties.
Daarbij is het internet uitermate geschikt om bijv. een kritisch nieuwsbericht hierover in te sturen naar die of gene, niet om te doen alsof je denkt dat het echt waar is en dan gaan zeuren dat je teveel kosten maakt. Dat laatste doet ook wel af aan je geloofwaardigheid overigens. Als je echt zo ridderlijk tegen "misselijke grappen" op wil treden maken die kosten ook niets uit...
Nou ze bieden hun excuses aan... klaar inderdaad, eind goed al goed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef santax het volgende:
Ook -- heeft inmiddels gerectificeerd trouwens: http://www.--.nl/advertentie_detail.php?advertenties_id=1623
en daarom heb je nu ook een vriendin van 17 terwijl je zelf 11 jaar ouder bent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef santax het volgende:
[..]
Nee, ik ben pissed omdat ik zelfs al 5-jarig jochie slachtoffer werd van een man die me 'iets te leuik' vond. En ik vind dat je daar geen grapjes over moet maken met als doel er zelf beter van te worden. Dit is gedaan om meer hits te krijgen. Dus om meer kans te hebben om iets te verhuren, en dus meer centjes te verdienen. En daarvoor vind ik dit 'grapje' nou niet echt geschikt.
Lol. Mja Utorrent... sterk gezienquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef thepunisher3 het volgende:
ik wil eigenlijk ook de politie bellen. TS download (zie zijn screenshot). ik vind het niet kunnen. het is dat mn beltegoed op is.... (ik heb geen abonnement hor)
Eh, misbruik ik een kind? Doe ik iets tegen haar zin in? Hebben we een sexuele relatie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef Platina het volgende:
[..]
en daarom heb je nu ook een vriendin van 17 terwijl je zelf 11 jaar ouder bent?![]()
maar stiekum wil je het er wel over hebben hequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef santax het volgende:
[..]
Eh, misbruik ik een kind? Doe ik iets tegen haar zin in? Hebben we een sexuele relatie?
Ja, we zijn verliefd op elkaar. Ja we schelen elkaar 11 jaar. Ja daar hebben we vaak over gesproken. Ja daar heb ik met haar moeder over gesproken. Nee, haar pa vind het niet leuk. Nee haar moeder vind het niet ideaal. Nee, het heeft niets met dit onderwerp te maken. Dus ik verwijs je naar mijn eerder geplaatste post als je wilt praten met me over het leeftijdsverschil tussen mij en veregentmeisje.
Dat was minder geweest natuurlijk, maar in dit geval was het een grapje. Dus is het grappig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef santax het volgende:
[..]
Maareh, als het geen grap was, en morgen hier op Fok het bericht stond: 3 kinderen vermoord nadat moeder ze uitleende. Hoe was dan jullie reactie geweest?
En dan wel een meisje van 17 palen als 28 jarige? Hoezo dubbele moraalquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef santax het volgende:
Nee, ik ben pissed omdat ik zelfs al 5-jarig jochie slachtoffer werd van een man die me 'iets te leuik' vond.
Jouw vergelijking slaat niet alleen op oorlog. Ik 'paal' haar namelijk niet. Het is appels en peren, 5 jaar en 17 jaar??? Lol ik zie een verschil, 99% van de mensen en de wetgever ook... maar de opmerking is ook nogeens kwetsend, Wil je zeggen dat ik het schuld ben dat een pedo mij sexueel misbruikte ofzo? Had ik maar geen korte broek moeten dragen of wat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan wel een meisje van 17 palen als 28 jarige? Hoezo dubbele moraal![]()
Ehm, een 17 jarige is een minderjarige.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:15 schreef santax het volgende:
[..]
Jouw vergelijking slaat niet alleen op oorlog. Ik 'paal' haar namelijk niet. Het is appels en peren, 5 jaar en 17 jaar??? Lol ik zie een verschil, 99% van de mensen en de wetgever ook... maar de opmerking is ook nogeens kwetsend, Wil je zeggen dat ik het schuld ben dat een pedo mij sexueel misbruikte ofzo? Had ik maar geen korte broek moeten dragen of wat?
Doe niet zo kansloos man, dat zijn typisch van die huilredenaties van kansloze kneuzen. NERGENS zeg ik dat het jouw schuld is. Ik zeg dat je nogal een dubbele moraal hebt als je zelf als kind misbruikt bent, en nu 'verliefd' bent op een kind.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:15 schreef santax het volgende:
Jouw vergelijking slaat niet alleen op oorlog. Ik 'paal' haar namelijk niet. Het is appels en peren, 5 jaar en 17 jaar??? Lol ik zie een verschil, 99% van de mensen en de wetgever ook... maar de opmerking is ook nogeens kwetsend, Wil je zeggen dat ik het schuld ben dat een pedo mij sexueel misbruikte ofzo? Had ik maar geen korte broek moeten dragen of wat?
Klopt helemaal. Alleen haar ouders zouden een klacht kunnen indienen, die waarschijnlijk zou worden afgewezen als je vrijwillig sex hebt met een 17-jarige. In dit geval is het nieteens van toepassing, aangezien er geen sprake is van enig lichamelijk contact. Maar ik ben erg benieuwd naar de uitleg van SHE, want hij/zij heeft zich zojuist schuldig gemaakt aan laster/smaad, en daar kan ie maar beter een goede uitleg voor hebben. Want ik ben in een bijzonder slechte bui vandaag na alle aantijgingen terwijl ik in theorie 3 kinderen een hoop narigheid heb bespaard. maar dat maakt SHE niets uit als ie iemand kan belasteren met leugens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:33 schreef NotoriousJw het volgende:
Je mag haar toch gewoon neuken als ze 17 is? (legaal)
Mijn vriendin is ook 17... En ik ben 30... En dat gaat prima hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:03 schreef GI het volgende:
Jij bent 9 jaar ouder dan je 17jarige vriendin.
Dat zijn geen grappen...
Oke, relax....ik ben nu 36 en praat al een tijdje met een chick van 15, maar ik zit echt te wachten tot ze 16 word (in meiquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef santax het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Alleen haar ouders zouden een klacht kunnen indienen, die waarschijnlijk zou worden afgewezen als je vrijwillig sex hebt met een 17-jarige. In dit geval is het nieteens van toepassing, aangezien er geen sprake is van enig lichamelijk contact. Maar ik ben erg benieuwd naar de uitleg van SHE, want hij/zij heeft zich zojuist schuldig gemaakt aan laster/smaad, en daar kan ie maar beter een goede uitleg voor hebben. Want ik ben in een bijzonder slechte bui vandaag na alle aantijgingen terwijl ik in theorie 3 kinderen een hoop narigheid heb bespaard. maar dat maakt SHE niets uit als ie iemand kan belasteren met leugens.
SHE, gaarne je uitleg. Waarom maak je mij voor pedofiel uit?
Onzin. Je mag best vinden dat jij in dit geval een dubbele moraal hebt. En je mag ook best vinden dat iemand van 28 die 'verliefd' is op een 17 niet helemaal spoort. Dat is wat anders dan claimen dat je je schuldig maakt aan pedofilie, want dat claimt niemand namelijk. We trekken alleen je seksuele voorkeuren in twijfel, normale mensen zoeken 't iets dichter bij hun eigen leeftijd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef santax het volgende:
Maar ik ben erg benieuwd naar de uitleg van SHE, want hij/zij heeft zich zojuist schuldig gemaakt aan laster/smaad,
Ja, jullie zitten ook compleet op een lijn enzo hequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn vriendin is ook 17... En ik ben 30... En dat gaat prima hoor
Mag ze al meerijden in je cabrio? Wel je toupetje goed vastplakken heh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef NotoriousJw het volgende:
Oke, relax....ik ben nu 36 en praat al een tijdje met een chick van 15, maar ik zit echt te wachten tot ze 16 word (in mei) dus ik heb ook tegen haar gezegd dat het dan legaal is.
Zo, drie stuks al. Misschien moeten jullie ff een site registreren samen: forum.wannabepedo.nl ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef NotoriousJw het volgende:
Oke, relax....ik ben nu 36 en praat al een tijdje met een chick van 15, maar ik zit echt te wachten tot ze 16 word (in mei) dus ik heb ook tegen haar gezegd dat het dan legaal is.
Grappig dat je af zit te geven op iemand die eigenlijk gewoon hetzelfde doet. Wat ben jij sneu zegquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:49 schreef speknek het volgende:
Mag ze al meerijden in je cabrio? Wel je toupetje goed vastplakken heh?
Jij spoort echt nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef santax het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Alleen haar ouders zouden een klacht kunnen indienen, die waarschijnlijk zou worden afgewezen als je vrijwillig sex hebt met een 17-jarige. In dit geval is het nieteens van toepassing, aangezien er geen sprake is van enig lichamelijk contact. Maar ik ben erg benieuwd naar de uitleg van SHE, want hij/zij heeft zich zojuist schuldig gemaakt aan laster/smaad, en daar kan ie maar beter een goede uitleg voor hebben. Want ik ben in een bijzonder slechte bui vandaag na alle aantijgingen terwijl ik in theorie 3 kinderen een hoop narigheid heb bespaard. maar dat maakt SHE niets uit als ie iemand kan belasteren met leugens.
SHE, gaarne je uitleg. Waarom maak je mij voor pedofiel uit?
Ehm, wat begrijp je niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:50 schreef Catbert het volgende:
Grappig dat je af zit te geven op iemand die eigenlijk gewoon hetzelfde doet. Wat ben jij sneu zeg
Kwam gewoon over als een keiharde dis. Als iemand zo iets tegen jou zegt ga je lopen blaten dat 't smaad isquote:
Inderdaad. Iedere nederlander wordt geacht de wet te kennen. Volgens mij moet de persoon in kwestie eens de definitie van smaad op gaan zoekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:52 schreef SHE het volgende:
Overigens mag ik jou een pedo vinden hoor. En mag jij mij aanklagen.
En mag ik weer heel hard lachen.
hoeveel letters verschillen santax en speknek?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:52 schreef Catbert het volgende:
Kwam gewoon over als een keiharde dis. Als iemand zo iets tegen jou zegt ga je lopen blaten dat 't smaad is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |