abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47806018
Het lijkt me inderdaad beter de oorlog aan Iran te verklaren en het land elke paar jaar te bombarderen, want anders heb je de poppen aan het dansen in het Midden-Oosten.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:58:26 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47806053
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef Kaalhei het volgende:
Sowieso is het verstandig dat de US Iran ontwapent, anders moet Israel het weer doen en dan zijn de poppen weer aan het dansen in het Midden-Oosten.
Nou ik heb liever dat ze het een beetje lokaal houden. Laat de VS maar eens een keertje lekker thuisblijven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 20:58:41 #203
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47806066
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt me inderdaad beter de oorlog aan Iran te verklaren en het land elke paar jaar te bombarderen, want anders heb je de poppen aan het dansen in het Midden-Oosten.
Now we are talkin' business, son.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47806082
quote:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:59:58 #205
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_47806108
quote:
De oorlog verklaren is wel heel erg 19e eeuws. Gewoon platleggen die hap, geen haan die er na kraait.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:00:41 #206
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_47806134
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

De oorlog verklaren is wel heel erg 19e eeuws. Gewoon platleggen die hap, geen haan die er na kraait.
Op een paar wereldvreemde hollandse puistenpupers na, dan.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_47806168
Natuurlijk... Over wereldvreemd gesproken...
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 21:06:02 #208
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47806343
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:01 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk... Over wereldvreemd gesproken...
Nee, die Iraniers weten wat wij fijn vinden...

Ze moeten al die politici eens in een arena zetten. De laatste krijgt een hongerige leeuw.

Fight!
pi_47806636
Hou de eerste week van April in de gaten, er staat wat te gebeuren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47806658
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef Hathor het volgende:
Omdat een anonieme Rus dat zegt?
pi_47806665
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef Hathor het volgende:
Goede 1 april grap dit idd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47806703
Het kán waar zijn, natuurlijk, maar één anonieme Rus maakt nog geen zomer. Of oorlog.
pi_47806731
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
Het kán waar zijn, natuurlijk, maar één anonieme Rus maakt nog geen zomer. Of oorlog.
In Iran is het al zomer
pi_47806738
Jeetje, wat gaat dit topic hard zo opeens!
Kan me nauwelijks inlezen.

Ik ben er nog steeds niet van overtuigd, maar de berichten stapelen zich wel op, en dat is nooit een goed teken.
Een snelle strike op de nuclaire installaties is een mogenlijkheid, maar ik ben bang dat je er daar niet mee af komt met de Iranezen.
Dan zullen ze zeker terugslaan, en ik sluit dan ook geen slagveld in Irak uit.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 21:18:13 #215
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47806847
De VS en de Britten leiden Iran af en opeens, PATS Boem, Israel strikes again.
pi_47806907
quote:

[..]

Omdat een anonieme Rus dat zegt?
Geen Rus.

http://www.inteldaily.com/?c=166&a=1478
pi_47807031
Een anonieme Rus dus.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:23:27 #218
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47807067
quote:
Staat inderdaad niks in van een Rus...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 21:23:55 #219
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47807090
quote:
Lijkt mij eerder de natte droom van een nerd.
pi_47807124
We zien wel waar het schip strand, van mij mag de brand erin.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:25:22 #221
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_47807153
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef Mr_Memory het volgende:
Jeetje, wat gaat dit topic hard zo opeens!
Kan me nauwelijks inlezen.

Ik ben er nog steeds niet van overtuigd, maar de berichten stapelen zich wel op, en dat is nooit een goed teken.
Een snelle strike op de nuclaire installaties is een mogenlijkheid, maar ik ben bang dat je er daar niet mee af komt met de Iranezen.
Dan zullen ze zeker terugslaan, en ik sluit dan ook geen slagveld in Irak uit.
Iran zal geen massieve confrontatie willen met de Amerikaanse troepen in Irak. Die hakken het Iraanse leger in een paar weken in de pan. De luchtmacht en de grote raketinstallaties zijn binnen de eerste dagen weg. Mocht Iran dan lastig blijven doen met SCUD's e.d. dan duwt de VS nog een paar weekjes door. Missschien ook wel een aardige afwisseling voor de mannen daar in Irak: kunnen ze eindelijk eens tegen een zichtbare vijand vechten.
pi_47807217
quote:
1 rus maakt nog geen oorlog het zou zo een spreekwoord kunnen zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:28:03 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47807300
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Iran zal geen massieve confrontatie willen met de Amerikaanse troepen in Irak. Die hakken het Iraanse leger in een paar weken in de pan. De luchtmacht en de grote raketinstallaties zijn binnen de eerste dagen weg. Mocht Iran dan lastig blijven doen met SCUD's e.d. dan duwt de VS nog een paar weekjes door. Missschien ook wel een aardige afwisseling voor de mannen daar in Irak: kunnen ze eindelijk eens tegen een zichtbare vijand vechten.
Ja tuurlijk.

Ze hebben de grootste moeite met een guerillaoorlog, Iran zal zeker op zo'n oorlog aansturen. Domste wat de VS kan doen.

Als het moet dan alleen vanuit de lucht en vanaf zee. Maar het hoeft niet persé hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47807495
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja tuurlijk.

Ze hebben de grootste moeite met een guerillaoorlog, Iran zal zeker op zo'n oorlog aansturen. Domste wat de VS kan doen.

Als het moet dan alleen vanuit de lucht en vanaf zee. Maar het hoeft niet persé hoor.
Het Amerikaanse leger is ook helemaal niet getraind op guerillaoorlog, die zijn getraind op het platwalsen van een vijandelijk leger. Op naoorlogse taferelen is niemand echt voorbereid. de Duitsers walsten de Fransen ook plat in een paar weken tijd, maar dat wil niet zeggen dat dan gelijk al het verzet gebroken is. Het Iraanse leger heeft geen schijn van kans tegen de Amerikaanse technologie, net zoals het Iraakse geen schijn van kans had.
pi_47807578
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

ze staan te trappelen

[ Bericht 5% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 29-03-2007 21:41:47 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')