Nou ik heb liever dat ze het een beetje lokaal houden. Laat de VS maar eens een keertje lekker thuisblijven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef Kaalhei het volgende:
Sowieso is het verstandig dat de US Iran ontwapent, anders moet Israel het weer doen en dan zijn de poppen weer aan het dansen in het Midden-Oosten.
Now we are talkin' business, son.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt me inderdaad beter de oorlog aan Iran te verklaren en het land elke paar jaar te bombarderen, want anders heb je de poppen aan het dansen in het Midden-Oosten.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt me inderdaad beter de oorlog aan Iran te verklaren en het land elke paar jaar te bombarderen, want anders heb je de poppen aan het dansen in het Midden-Oosten.
De oorlog verklaren is wel heel erg 19e eeuws. Gewoon platleggen die hap, geen haan die er na kraait.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef Monidique het volgende:
Op een paar wereldvreemde hollandse puistenpupers na, dan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De oorlog verklaren is wel heel erg 19e eeuws. Gewoon platleggen die hap, geen haan die er na kraait.![]()
Nee, die Iraniers weten wat wij fijn vinden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:01 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk... Over wereldvreemd gesproken...
Omdat een anonieme Rus dat zegt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef Hathor het volgende:
Hou de eerste week van April in de gaten, er staat wat te gebeuren.
Goede 1 april grap dit idd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef Hathor het volgende:
Hou de eerste week van April in de gaten, er staat wat te gebeuren.
In Iran is het al zomerquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
Het kán waar zijn, natuurlijk, maar één anonieme Rus maakt nog geen zomer. Of oorlog.
Geen Rus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat een anonieme Rus dat zegt?
Staat inderdaad niks in van een Rus...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen Rus.
http://www.inteldaily.com/?c=166&a=1478
Lijkt mij eerder de natte droom van een nerd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen Rus.
http://www.inteldaily.com/?c=166&a=1478
Iran zal geen massieve confrontatie willen met de Amerikaanse troepen in Irak. Die hakken het Iraanse leger in een paar weken in de pan. De luchtmacht en de grote raketinstallaties zijn binnen de eerste dagen weg. Mocht Iran dan lastig blijven doen met SCUD's e.d. dan duwt de VS nog een paar weekjes door. Missschien ook wel een aardige afwisseling voor de mannen daar in Irak: kunnen ze eindelijk eens tegen een zichtbare vijand vechten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef Mr_Memory het volgende:
Jeetje, wat gaat dit topic hard zo opeens!
Kan me nauwelijks inlezen.![]()
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd, maar de berichten stapelen zich wel op, en dat is nooit een goed teken.
Een snelle strike op de nuclaire installaties is een mogenlijkheid, maar ik ben bang dat je er daar niet mee af komt met de Iranezen.
Dan zullen ze zeker terugslaan, en ik sluit dan ook geen slagveld in Irak uit.
1 rus maakt nog geen oorlog het zou zo een spreekwoord kunnen zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
Het kán waar zijn, natuurlijk, maar één anonieme Rus maakt nog geen zomer. Of oorlog.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Iran zal geen massieve confrontatie willen met de Amerikaanse troepen in Irak. Die hakken het Iraanse leger in een paar weken in de pan. De luchtmacht en de grote raketinstallaties zijn binnen de eerste dagen weg. Mocht Iran dan lastig blijven doen met SCUD's e.d. dan duwt de VS nog een paar weekjes door. Missschien ook wel een aardige afwisseling voor de mannen daar in Irak: kunnen ze eindelijk eens tegen een zichtbare vijand vechten.
Het Amerikaanse leger is ook helemaal niet getraind op guerillaoorlog, die zijn getraind op het platwalsen van een vijandelijk leger. Op naoorlogse taferelen is niemand echt voorbereid. de Duitsers walsten de Fransen ook plat in een paar weken tijd, maar dat wil niet zeggen dat dan gelijk al het verzet gebroken is. Het Iraanse leger heeft geen schijn van kans tegen de Amerikaanse technologie, net zoals het Iraakse geen schijn van kans had.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Ze hebben de grootste moeite met een guerillaoorlog, Iran zal zeker op zo'n oorlog aansturen. Domste wat de VS kan doen.
Als het moet dan alleen vanuit de lucht en vanaf zee. Maar het hoeft niet persé hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Iran zal geen massieve confrontatie willen met de Amerikaanse troepen in Irak. Die hakken het Iraanse leger in een paar weken in de pan. De luchtmacht en de grote raketinstallaties zijn binnen de eerste dagen weg. Mocht Iran dan lastig blijven doen met SCUD's e.d. dan duwt de VS nog een paar weekjes door. Missschien ook wel een aardige afwisseling voor de mannen daar in Irak: kunnen ze eindelijk eens tegen een zichtbare vijand vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |