quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nu te kijken op Google Earth en er is idd nogal wat activiteit daar bij de grens
Welke raketcamera gebruik jij?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit nu te kijken op Google Earth en er is idd nogal wat activiteit daar bij de grens
Google Earth en real time?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou Iran dat ook vinden denk je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
waarschijnlijk knallen ze alleen ff die fabrieken af. no big deal
Waar heb je die vandaan? Die live datafeed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef SeLang het volgende:
Ik zie hier op m'n live datafeed een olieprijs van slechts $64.30 voor de mei future dus er is helemaal niks aan de hand
En jij bent de eerste diensplichtige die naar deze godsdienstoorlog uitgezonden gaat wordenquote:
Right. Shock and Awe.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:47 schreef Commensaal het volgende:
Hopelijk valt dit met alleen luchtaanvallen op te lossen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Bullebak het volgende:
Geenstijl
Mensen met CNN nog wél op de kabel opgelet! Bier en chips in de aanslag. We gaan Operation Fuck You Ahmadinejad rechtstreeks meekoekeloeren. Via de gezaghebbende transatlantische persconnectie Moskou-Goes-Teheran bereikt ons het bericht dat US Troops zich momenteel mobiliseren langs de Iraanse grens. (Schijnt ook nog een bootje onderweg te zijn.) Heeft natuurlijk niks te maken met de gijzeling van 15 Britten wegens ongefundeerd spelevaren in koeweiraqatarabahreiraanse wateren. Laat staan de enigzins naar boven neigende olieprijs. Neem het maar van ons aan, nog voordat u aan de paasbrunch zit is het Iraanse atoomprogramma 6 miljoen jaar terug in de tijd geclusterbomded. Wij houden het vooralsnog op 6 april. Vergeet u niet te tanken voor die datum?
Ja dat is een mooie. Het is de VS die categorisch weigert met Iran (en Syrie) te praten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mooi testgebied ook voor nieuwe nukes. Ze willen toch kernenergie? Krijgen ze die toch!
Maar serieus: geen goeie zaak, al betwijfel ik of je die landen ooit normaal aan de tafel krijgt.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie. Het is de VS die categorisch weigert met Iran (en Syrie) te praten.
quote:Vergeet u niet te tanken voor die datum?
Ik weet niet precies wat je nu probeert te suggereren, maar de Bush-regering wijst directe onderhandeling af, wat inderdaad herhaaldelijk is aangeboden door Iran.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ja, de schatjes willen zo graag aan tafel.
Je vergeet de voorwaarden even te noemen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je nu probeert te suggereren, maar de Bush-regering wijst directe onderhandeling af, wat inderdaad herhaaldelijk is aangeboden door Iran.
Iran stelt geen voorwaarden hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je vergeet de voorwaarden even te noemen.![]()
![]()
Behalve dan dat ze hun atoomprogramma niet willen stilzetten, unaniem door de permanente leden van de VN geeist.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Iran stelt geen voorwaarden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |