Voormalig? Voorwaardelijk denk ik eerder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef tinoz het volgende:
Vm is een voormalige machting ofzo , klinkt als een koningklijk kopje melk mss maar ik zal de link ff opzoeken
ik vind van nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij kun je nog beter even doorgaan met de risperdal
Yep:quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef Sjeen het volgende:
Voorwaardelijke machtiging
Als jij stopt met Risperdal, dan lijkt het mij dat je alsnog gedwongen opgenomen wordt... Als ik die brochure zo lees.
quote:Met een voorwaardelijke machtiging kunnen aan u bepaalde voorwaarden worden gesteld zoals het innemen van medicijnen of het volgen van therapie. U hoeft dan niet te worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Maar als u zich vervolgens niet aan de voorwaarden houdt of gevaar veroorzaakt, kunt u alsnog gedwongen worden opgenomen.
jij kan zoveel vinden, maar zolang jij niks met je behandelaars overlegt, vind ik jou stomquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik vind van niettis mijn levuh en niet de jouwe
![]()
jup , zelf gebesluit , tis mijn persoonlijke revolutie tegen het GGZquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voormalig? Voorwaardelijk denk ik eerder.
En heb je dit nu op eigen houtje besloten?
Mooi, wie neemt er contact op met de bevoegde instellingen? Liever een dwanopname dan een gestoorde in de samenleving rond laten lopen. Maar dat is mijn mening.quote:
ik heb injecties ,prullebakquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:14 schreef Bullebak het volgende:
Ik hoop dat ze jouw huis bestormen. De maatschappij moet tegen jou in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef tinoz het volgende:
[..]
jup , zelf gebesluit , tis mijn persoonlijke revolutie tegen het GGZen als ze mijn huis bestormen laat ik het filmen door een paar mensen en dan weet iedereen dat er nog fascisten rondlopen op de aarde
![]()
![]()
Desalniettemin word jij dan nog steeds gedwongen opgenomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef tinoz het volgende:
jup , zelf gebesluit , tis mijn persoonlijke revolutie tegen het GGZen als ze mijn huis bestormen laat ik het filmen door een paar mensen en dan weet iedereen dat er nog fascisten rondlopen op de aarde
![]()
![]()
binnenkort komt er wss een stukje op de radio ( radio 5 ) waar wim verteld over het vooroordeel van gevaarlijk en gek , en ik ben allang op vrije voeten hoor en heb nooit iets gedaan , ik wordt alleen wat vrolijker en levendiger als ik niet aan de risperdal zit , ik kan me dingen beter herinneren en ik wordt creatiever en effiecienterquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, wie neemt er contact op met de bevoegde instellingen? Liever een dwanopname dan een gestoorde in de samenleving rond laten lopen. Maar dat is mijn mening.
je ijlt , je kent me niet en je lult maar wat , je weet niets van de psychiatrie waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef Arjan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze jouw huis bestormen. De maatschappij moet tegen jou in bescherming worden genomen.
...maar niet echt typevaardiger.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef tinoz het volgende:
[..]
binnenkort komt er wss een stukje op de radio ( radio 5 ) waar wim verteld over het vooroordeel van gevaarlijk en gek , en ik ben allang op vrije voeten hoor en heb nooit iets gedaan , ik wordt alleen wat vrolijker en levendiger als ik niet aan de risperdal zit , ik kan me dingen beter herinneren en ik wordt creatiever en effiecienter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |