Voormalig? Voorwaardelijk denk ik eerder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef tinoz het volgende:
Vm is een voormalige machting ofzo , klinkt als een koningklijk kopje melk mss maar ik zal de link ff opzoeken
ik vind van nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij kun je nog beter even doorgaan met de risperdal
Yep:quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef Sjeen het volgende:
Voorwaardelijke machtiging
Als jij stopt met Risperdal, dan lijkt het mij dat je alsnog gedwongen opgenomen wordt... Als ik die brochure zo lees.
quote:Met een voorwaardelijke machtiging kunnen aan u bepaalde voorwaarden worden gesteld zoals het innemen van medicijnen of het volgen van therapie. U hoeft dan niet te worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Maar als u zich vervolgens niet aan de voorwaarden houdt of gevaar veroorzaakt, kunt u alsnog gedwongen worden opgenomen.
jij kan zoveel vinden, maar zolang jij niks met je behandelaars overlegt, vind ik jou stomquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik vind van niettis mijn levuh en niet de jouwe
![]()
jup , zelf gebesluit , tis mijn persoonlijke revolutie tegen het GGZquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voormalig? Voorwaardelijk denk ik eerder.
En heb je dit nu op eigen houtje besloten?
Mooi, wie neemt er contact op met de bevoegde instellingen? Liever een dwanopname dan een gestoorde in de samenleving rond laten lopen. Maar dat is mijn mening.quote:
ik heb injecties ,prullebakquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:14 schreef Bullebak het volgende:
Ik hoop dat ze jouw huis bestormen. De maatschappij moet tegen jou in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef tinoz het volgende:
[..]
jup , zelf gebesluit , tis mijn persoonlijke revolutie tegen het GGZen als ze mijn huis bestormen laat ik het filmen door een paar mensen en dan weet iedereen dat er nog fascisten rondlopen op de aarde
![]()
![]()
Desalniettemin word jij dan nog steeds gedwongen opgenomen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef tinoz het volgende:
jup , zelf gebesluit , tis mijn persoonlijke revolutie tegen het GGZen als ze mijn huis bestormen laat ik het filmen door een paar mensen en dan weet iedereen dat er nog fascisten rondlopen op de aarde
![]()
![]()
binnenkort komt er wss een stukje op de radio ( radio 5 ) waar wim verteld over het vooroordeel van gevaarlijk en gek , en ik ben allang op vrije voeten hoor en heb nooit iets gedaan , ik wordt alleen wat vrolijker en levendiger als ik niet aan de risperdal zit , ik kan me dingen beter herinneren en ik wordt creatiever en effiecienterquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, wie neemt er contact op met de bevoegde instellingen? Liever een dwanopname dan een gestoorde in de samenleving rond laten lopen. Maar dat is mijn mening.
je ijlt , je kent me niet en je lult maar wat , je weet niets van de psychiatrie waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef Arjan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze jouw huis bestormen. De maatschappij moet tegen jou in bescherming worden genomen.
...maar niet echt typevaardiger.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef tinoz het volgende:
[..]
binnenkort komt er wss een stukje op de radio ( radio 5 ) waar wim verteld over het vooroordeel van gevaarlijk en gek , en ik ben allang op vrije voeten hoor en heb nooit iets gedaan , ik wordt alleen wat vrolijker en levendiger als ik niet aan de risperdal zit , ik kan me dingen beter herinneren en ik wordt creatiever en effiecienter
danku dokter phillquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef erikkll het volgende:
Na het lezen van eerdere topics van jou waaruit blijkt dat je gewoon knettergestoord bent kan ik niet anders doen dan concluderen dat het stoppen met risperdal voor jou een slechte keuze is
hoe lang geleden was je laatste consta injectie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef tinoz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die discussie voer je maar met je psych of arts.. wat mij betreft als spreekbuis van de samenleving, ik zit niet op iemand te wachten die moedwillig zn medicatie stopt en een psychose kan krijgen nu.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef tinoz het volgende:
[..]
binnenkort komt er wss een stukje op de radio ( radio 5 ) waar wim verteld over het vooroordeel van gevaarlijk en gek , en ik ben allang op vrije voeten hoor en heb nooit iets gedaan , ik wordt alleen wat vrolijker en levendiger als ik niet aan de risperdal zit , ik kan me dingen beter herinneren en ik wordt creatiever en effiecienter
zal wellen doet iedereen , dat maakt het het echter nog niet goed dat je je er niet in verdieptquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
aahhhh dat is VM, Uh ja dan komen ze je halen, en er zal vast ook een goee reden zijn waarom je een VM had.
al was het alleen maar je Nederlands...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef tinoz het volgende:
[..]
Zn denkbeeldige vriend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
Wie is Wim?
één van de stemmen in zijn hoofd vermoed ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
Wie is Wim?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoe lang geleden was je laatste consta injectie?
jij bent een "glib" en niet zo kleintje ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
één van de stemmen in zijn hoofd vermoed ik.
Tinoz... je raakt me kwijt hier...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef tinoz het volgende:
[..]
zal wellen doet iedereen , dat maakt het het echter nog niet goed dat je je er niet in verdiept![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tinoz... je raakt me kwijt hier...
Je hebt een Voorwaardelijke Machtiging, die bestaansrecht heeft op de grond dat jij je aan het behandelplan zult houden. Doe je dat niet, dan vervalt de voorwaardelijke machtiging en zul je dus gedwongen opgenomen worden. Een en ander is niet zomaar besloten... Keuze aan jou is dus vrij eenvoudig: Ofwel je aan het behandelplan houden en enigszins je vrijheid hebben of gedwongen opname...
Je bedoelt een linux libary of dat nou weer niet? WTF is een glib?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:22 schreef tinoz het volgende:
[..]
jij bent een "glib" en niet zo kleintje ook
tot zo ver de conclusie van Dr. Tinoz![]()
wat is da dan weer ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Re het volgende:
of ga je in een relapse... dat wil je toch ook niet?
onee je bent niet eens een glib , u wish you where , je bent meer iemand die in het rond loopt te praten en neit weet waar over die het heeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je bedoelt een linux libary of dat nou weer niet? WTF is een glib?
een terugval tinoz... terug in je psychose...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef tinoz het volgende:
[..]
wat is da dan weer ?
relaps ? is dat een rondje rijden en dan retour ?
There is only one of me .... waarom denk je dat ik een kloon ben of hoop je dat dan ? zo veel rare dingen gebeuren er toch niet in mijn leven , ik heb gewoon totaal geen social life enzowquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef Thieske het volgende:
Ik hoop iedere keer als ik topics van tinoz lees dat het een kloon is. Maar ik ben bang van niet....
Zeg eens verwarde jongen, wat is een glib? En volgens mij praat ik niet in de rondte. Wie is Wim dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef tinoz het volgende:
[..]
onee je bent niet eens een glib , u wish you where , je bent meer iemand die in het rond loopt te praten en neit weet waar over die het heeft
Ah, dat werkt inderdaad prima tegen een politiehondquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
Het is mijn leven en als ze me dat willen afnemen dan mmoeten ze maar komen vechtenik heb al 1 kickbox les gehad ,
ik zal mezelf dit keer verdedigen ( denk ik )
Nee eerst zal ik wss problemen krijgen omdat er lithium zit in die medicatie , waarom dat zo is zou ik niet weten maar dat is verslavend geloof ik en dan mss nog een paar toffen waar mijn lichaam om zal vragen en als ik daar doorheen ben ben ik vrij ...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
een terugval tinoz... terug in je psychose...
Die bijt mij neit want ik ben lid van proefdier vrijquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ah, dat werkt inderdaad prima tegen een politiehond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |