quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een samenvatting en een reden dit topic niet te sluiten?
Sluitenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef Biogarde het volgende:
Open joh, eindelijk vermaak op de donderdagmiddag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SluitenGaat nergens over dit
Jawel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SluitenGaat nergens over dit
quote:nee niet echt. zou jij het leuk vinden dingen over je zaak, hobby etc. bij een prive zaak te betrekken? slaat nergens op. buiten dit is het 20 euro die WEL is betaald en snap niet waarom ik die niet mag verkopen. mag ik zelf ook niet bepalen wat ik doe op zaterdag al heb ik een kaartje? k zal zo wel me redenen hebben.
http://www.hetfeestteam.nl/quote:
1. Ik heb niets te verbergenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef adrivantilburg het volgende:
nee niet echt. zou jij het leuk vinden dingen over je zaak, hobby etc. bij een prive zaak te betrekken? slaat nergens op. buiten dit is het 20 euro die WEL is betaald en snap niet waarom ik die niet mag verkopen. mag ik zelf ook niet bepalen wat ik doe op zaterdag al heb ik een kaartje? k zal zo wel me redenen hebben.
ik heb ook gewoon alles moeten lezen doe jij dat ook maarquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef Biogarde het volgende:
nee,quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:39 schreef Frrreek het volgende:
Bom melding ROC Radius college
mag ik er vanuit gaan dat Crazy-M dus op het ROC Radius College te Breda zit, en iets als witte in zijn achternaam heeft?
http://home.planet.nl/~witte814/
Hou eens lekker even je bek kut newbiequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:39 schreef s7eph4n het volgende:
@Mod, sluit en verwijder (euh.. verberg) dit topic..
Ok. Jij je zin, schurftlijer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Ga nou ff niet pacifistisch lopen doen ransaap
Privekwestie? Ze gooien alle 3 met gegevensquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:39 schreef s7eph4n het volgende:
gasten zeg, doe 's niet zo zielig om iemand zwart te maken.
en dan aan kevin: www.watbenjedan.com
@Mod, sluit en verwijder (euh.. verberg) dit topic.. Om de doodeenvoudige reden: privé kwestie
Was een poging waardquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
ik zit in tilburg op school
kasteeldreef
Oja vergeten te zeggen....kutlurker met je 63 posts in 4 jaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:39 schreef s7eph4n het volgende:
gasten zeg, doe 's niet zo zielig om iemand zwart te maken.
en dan aan kevin: www.watbenjedan.com
@Mod, sluit en verwijder (euh.. verberg) dit topic.. Om de doodeenvoudige reden: privé kwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |