abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:22:53 #176
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72784987
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef botterfly het volgende:

[..]

Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?

ga het meteen proberen! ben weg naar de sneak
Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_72786927
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Estolan het volgende:
Dus ergens klopt er iets niet, want in het verhaal zoals hierboven, valt een 3D film onder de reguliere voorstellingen, met een toeslag van 2,50, en met een PUC kan je wel naar binnen ( dus zou je zeggen zonder toeslag )
nee want juist die 2,50 toeslag maakt het zo dat het geen reguliere voorstelling is..
pi_72788006
als je een film in normaal en 3D hebt niet, dan snap ik het

gaat mij meer om de films die Alleen in 3D uitkomen, daar kan je dan als PUC houder NOOIT online voor bestellen, en moet je ALTIJD in de E$^&$%^&%&%#$#$%^& rij gaan staan! en is er totaal geen voordeel meer
pi_72960146
Ik heb sinds een week ook eindelijk eens een puc kaart, liep er al jaren tegen aan te hikken om eens te doen

Ik snap het alleen nog niet helemaal met die ticketzuilen, had een reservering gedaan en op de een of andere manier liep dat niet helemaal lekker bij de automaat.. Hij scande mn pasje gewoon niet, terwijl hij bij de kassa het wel gewoon deed.
En ik zag in het menu ook nergens pathe unlimited staan? Of moet je gewoon regulier tarief ofzo aanvinken?
pi_72960465
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Rebby87 het volgende:
Ik heb sinds een week ook eindelijk eens een puc kaart, liep er al jaren tegen aan te hikken om eens te doen

Ik snap het alleen nog niet helemaal met die ticketzuilen, had een reservering gedaan en op de een of andere manier liep dat niet helemaal lekker bij de automaat.. Hij scande mn pasje gewoon niet, terwijl hij bij de kassa het wel gewoon deed.
En ik zag in het menu ook nergens pathe unlimited staan? Of moet je gewoon regulier tarief ofzo aanvinken?
Je hoeft niets bijzonders te doen bij de zuilen. Gewoon de barcode van de PUC laten scannen en klaar. Als je via internet hebt gereserveerd met je PUC dan moet meteen het kaartje uit de automaat rollen. Ging vorige week bij mij vlekkeloos.

Overigens is de FAQ-tekst op pathé.nl inmiddels aangepast. Eerst stond er geen extra uitleg over 3D-voorstellingen, nu wel (dat je dus een toeslag van ¤ 2,50). Ik geloof het wel, heb besloten om me er verder niet druk om te maken. Overigens zou ik het wel tof vinden als je die toeslag ook bij een zuil zou kunnen betalen en niet alleen bij de kassa. Scheelt toch wachten.
pi_72960773
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
  maandag 21 september 2009 @ 11:59:28 #182
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72962567
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
Ik weet van de Munt, vroegâh, dat ze een speciale rode loper kassa hadden, speciaal voor PUC houders en mèt korting Maarja, tegenwoordig heeft ongeveer iedereen een PUC, dus dan zal het wachten er niet veel korter op worden, alleen de korting is dus nog echt een voordeel Maar ik heb het in Schouwburgplein/Kuip bijvoorbeeld nog nooit gezien of gehoord.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72965843
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
pi_72976395
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
wtf, dat wist ik helemaal niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 21 september 2009 @ 21:13:48 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_72981184
Ik vergeet het steeds

Overigens vind ik dat je als Pathe het niet kunt verantwoorden mensen met suikerfeest "normaal" een film proberen te verkopen. Pleur de hut desnoods maar dicht, maar er mag mij betreft een dikke streep door dit soort taferelen komen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 21 september 2009 @ 21:42:11 #186
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72982464
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Goede tip.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_72984236
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

wtf, dat wist ik helemaal niet
idem dito...
pi_72990482
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef mschol het volgende:

[..]

idem dito...
Dat verbaast me trouwens ook niet, want Pathé hangt het ook niet aan de grote klok. Het staat namelijk bijna nergens. Het is vanwege een bordje bij de kassa dat me erop wees toen ik me inschreef.

Ook lijkt het erop dat het een vrij standaard korting is: medewerkers hoeven namelijk maar op 1 knop te drukken om de korting te berekenen. Maar ik vind het een mooi nevenvoordeel van de PUC: ¤1,30 korting op bier is namelijk mooi meegenomen
pi_74099084
Dat van die korting moet ik toch eens goed navrageneral zou zijn en dat ze in Eindhoven blijven volhouden dat het niet waar is. . Ik vind het een beetje belachelijk dat het overal zou zijn maar niet in Eindhoven.

Mijn eigelijke vraag: kun je reserveren voor MJ's This is it? Met PUC welteverstaan
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_74100523
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef botterfly het volgende:
Dat van die korting moet ik toch eens goed navrageneral zou zijn en dat ze in Eindhoven blijven volhouden dat het niet waar is. . Ik vind het een beetje belachelijk dat het overal zou zijn maar niet in Eindhoven.

Mijn eigelijke vraag: kun je reserveren voor MJ's This is it? Met PUC welteverstaan
niet met puc, je kan alleen kopen.. (op de site, vermoedelijk geldt dit ook voor aan de kassa)

ik ga woensdag om 8:00 (!) de eerste voorstelling van nederland zien, gratis.. was een PUC houders actie
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:14:36 #191
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_74106835
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
pi_74117269
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
Dat is jammer Ik was 2 weken terug in Pathe De Munt, daar was die nog wel geldig maar alleen tussen 18.00 en 22.00 uur.
Normaal gesproken ben ik in Pathe De Kuip te vinden waar er niks over vermeld wordt. Het is maar zelden dat ik iets koop daar.
pi_74118027
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
In Pathé ArenA is die actie nooit geweest Gelukkig in Pathé De Munt nog een keer gebruik van kunnen maken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:43:52 #194
122997 zquing
Drama Junk
pi_74118042
was 't een actie? ik dacht dat 't altijd zo was
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:15:02 #195
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_74119078
Ik vind het maar vaag. Blijkbaar bepaalde ook elke Pathe bioscoop zelf of ze die actie hanteerde.
pi_74119893
laatst wilde ik korting op mn popcorn bij pathe spuimarkt, wist die gast zogenaamd van niets
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74123426
Dat slaat toch nergens meer op! Je doet een actie of je doet hem niet.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_74125630
Ik heb zo'n Must See All kaartje, zelfde idee.
Children of the night. What music they make.
pi_74125632
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Slayage het volgende:
laatst wilde ik korting op mn popcorn bij pathe spuimarkt, wist die gast zogenaamd van niets
same here.... (alweer een tijdje terug..)
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:00:37 #200
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_74127420
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb zo'n Must See All kaartje, zelfde idee.
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')