Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef botterfly het volgende:
[..]
Begrijp ik dit goed: hebben ze weer een actie met korting voor PUC kaarthouders en korting op de buffet aankopen?
ga het meteen proberen! ben weg naar de sneak
nee want juist die 2,50 toeslag maakt het zo dat het geen reguliere voorstelling is..quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef Estolan het volgende:
Dus ergens klopt er iets niet, want in het verhaal zoals hierboven, valt een 3D film onder de reguliere voorstellingen, met een toeslag van 2,50, en met een PUC kan je wel naar binnen ( dus zou je zeggen zonder toeslag )
Je hoeft niets bijzonders te doen bij de zuilen. Gewoon de barcode van de PUC laten scannen en klaar. Als je via internet hebt gereserveerd met je PUC dan moet meteen het kaartje uit de automaat rollen. Ging vorige week bij mij vlekkeloos.quote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Rebby87 het volgende:
Ik heb sinds een week ook eindelijk eens een puc kaart, liep er al jaren tegen aan te hikken om eens te doen![]()
Ik snap het alleen nog niet helemaal met die ticketzuilen, had een reservering gedaan en op de een of andere manier liep dat niet helemaal lekker bij de automaat.. Hij scande mn pasje gewoon niet, terwijl hij bij de kassa het wel gewoon deed.
En ik zag in het menu ook nergens pathe unlimited staan? Of moet je gewoon regulier tarief ofzo aanvinken?
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Blijkbaar. Was gisteren naar de film (Pathe Spuimarkt) en daar deelde ze kortingkaartjes uit waarmee popcorn 1,50 zou zijn. Bij het afrekenen betaalde ik 1,20 wat mij verraste. Snap nu pas dat er een PUC buffet is.
Ik weet van de Munt, vroegâh, dat ze een speciale rode loper kassa hadden, speciaal voor PUC houders en mèt kortingquote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat is een PUC buffet? Hebben ze dat in elke Pathe? Krijg je sowieso korting dan? Ik heb nog nooit mijn PUC laten zien als ik mijn Cherry Coke kocht!
wtf, dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
Goede tip.quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Op vertoon van PUC krijg je 20% korting op aankopen bij het buffet. Twee beugels kosten dan 5,20 in plaats van 6,50.
Dat verbaast me trouwens ook niet, want Pathé hangt het ook niet aan de grote klok. Het staat namelijk bijna nergens. Het is vanwege een bordje bij de kassa dat me erop wees toen ik me inschreef.quote:
niet met puc, je kan alleen kopen.. (op de site, vermoedelijk geldt dit ook voor aan de kassa)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:43 schreef botterfly het volgende:
Dat van die korting moet ik toch eens goed navrageneral zou zijn en dat ze in Eindhoven blijven volhouden dat het niet waar is. . Ik vind het een beetje belachelijk dat het overal zou zijn maar niet in Eindhoven.
Mijn eigelijke vraag: kun je reserveren voor MJ's This is it? Met PUC welteverstaan
Dat is jammerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
In Pathé ArenA is die actie nooit geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die kortingsactie op buffet is volgens een Pathe medewerker overal in Nederland al weer voorbij.
same here.... (alweer een tijdje terug..)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Slayage het volgende:
laatst wilde ik korting op mn popcorn bij pathe spuimarkt, wist die gast zogenaamd van niets
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb zo'n Must See All kaartje, zelfde idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |