smokkelwaar as in zelf eten/drinken mee nemen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
Paar jaar terug met toenmalige vriendin een hele pizza in doos dubbelgevouwen en in de bios uit de tas gehaaldquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eten en drinken. Ben er wel nieuwsgierig naar.
Een vriendin van me heeft me een keer bak ijs meegenomen met plastic lepeltje.
dat had ze nog in een sporttas gestopt.![]()
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk bij iemand ooit op smokkelwaar gecontroleerd? Heb dat eigenlijk nooit meegemaakt.
op welke grond werd je geweigerd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
hmmm ze mogen je weigeren.... helaas....quote:2.4 De Bezoeker is niet gerechtigd tijdens zijn bezoek aan het Gebouw (a) te roken (b) goederen te koop aan te bieden, (c) dieren (m.u.v. geleidehonden), consumpties, verdovende middelen, gevaarlijke of hinderlijke stoffen of wapens in het Gebouw te brengen of met zich mee te voeren, of (d) foto-, video-, film-, geluids- en andere opnameapparatuur in het Gebouw te brengen, met zich mee te voeren of te gebruiken
2.5 In verband met artikel 2.4 en in het kader van de algemene veiligheid kan de Bioscoop de Bezoeker verzoeken inzage te verschaffen in door de Bezoeker meegevoerde (hand)bagage of mee te werken aan een veiligheidsfouillering. In geval van weigering van medewerking kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
Frot het in een tas, eet het op en laat de zaal netjes achter, dan is er mijn inziens niets aan de hand...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werd laatst geweigerd met mijn hamburgetjes en drinken.
Toen de hamburgers in mijn jaszak gedaan en gewoon met het drinken erlangs gelopen!
Ach, als je met wokvoer naar binnen kan lopen, lukt het met alles.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
imho zijn premiere's, voorpremiere's en b.v. PAC films niet echt reguliere voorstellingen (maar vind et absoluut niet erg hoor, de definitie die zij hanterenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:22 schreef Breuls het volgende:
Dat is een reguliere voorstelling. Hij draait eerder dan officieel, maar het is geen 'speciale voorpremiere'. Ik heb zelfs al niet eens meer door als een film een voorpremiere is: ik kom dan uit de bios, check het topic over de film en merk dan dat echt net een handjevol mensen 'm gezien heeft.
dat zal vast wel lukken, ga ik ook proberenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef Numbie het volgende:
Wil van de week graag naar Hancock toe met de pas...
narnia 2 was 138 mins volgens pathequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb er ook eentje!.
Mijn vriendin heeft er ook 1 en we gaan meestal 1 of 2x per week naar de Bios, meestal naar de Sneak en dan nog een andere leuke film. btw heb nooit bij hoeven te betalen, en ben vaak bij films langer dan 140min geweest (laatste was Narnia).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |