Zet hem ook ff in het update topicquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:17 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gliWkzdRIEc
Voor degene die de ruzie tussen Sil en de rat gemist hebben
van vol
Het valt me nu pas op hoe zeer Sylvia zich eigenlijk nog aan het inhouden is..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:17 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gliWkzdRIEc
Voor degene die de ruzie tussen Sil en de rat gemist hebben
van vol
Dat is nou typisch een vraagje voor de SC! [SC # 23] Voor al uw off-topics (met of zonder backspace)quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
Hoe laat ga jij naar lepels Petraa?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op hoe zeer Sylvia zich eigenlijk nog aan het inhouden is..
Lieke zou wel goed bij hem passenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Sylvia was zéér boos. En terecht, naar mijn immer bescheiden mening.
Brainless is echt een gore smeerlap die erop aast om anderen uit te lokken.
En als hij met gelijke munt terugbetaald wordt moet het zielige mannetje huilen, en een knuffel halen bij Mama Tasia en Tante Pannekoek.
Ga je haar helpen met oversteken dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
Hangt ervan af hoe laat ze weggaan, het is voor mij 10 minutenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
Toch zijn er meer aanmeldingen dan er gasten mogen komen. Ik vind dat ze behoorlijk wat krijgen overigens voor die 100 euro.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef rooie3 het volgende:
Waar slaan die telefoongesprekken op.
Ze moeten al blij zijn dat er mensen willen komen voor 100 euro.
Maar misschien moest ze dus daarom wel weg, van die Pannekoek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
Yvonne doet iedereen de groeten, behalve Brian!
GELUKKIG LIEVE YVONNEEindelijk heb jij ook het licht gezien!
![]()
![]()
mwa, niet mee eens, ik vind het een redelijk zwakke reactie van Sylvia - hoezo had ze haar vader na hem 10 jaar niet gesproken te hebben binnen DGK uitgenodigd? dat is gewoon klinklare onzin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Sylvia was zéér boos. En terecht, naar mijn immer bescheiden mening.
Brainless is echt een gore smeerlap die erop aast om anderen uit te lokken.
En als hij met gelijke munt terugbetaald wordt moet het zielige mannetje huilen, en een knuffel halen bij Mama Tasia en Tante Pannekoek.
we kunnen alleen haast niks volgen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Toch zijn er meer aanmeldingen dan er gasten mogen komen. Ik vind dat ze behoorlijk wat krijgen overigens voor die 100 euro.
Ging om haar moeder en -stief-vaderquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, niet mee eens, ik vind het een redelijk zwakke reactie van Sylvia - hoezo had ze haar vader na 10 jaar al binnen DGK uitgenodigd? dat is gewoon klinklare onzin.
Haar moeder en haar stiefvader!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, niet mee eens, ik vind het een redelijk zwakke reactie van Sylvia - hoezo had ze haar vader na 10 jaar al binnen DGK uitgenodigd? dat is gewoon klinklare onzin.
moeder en stiefvader ..... wel blijven opletten hequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Beter opletten hoor. Met haar ouders bedoelt Sylvia dus haar moeder en haar stiefvader (de levenspartner van Syl's moeder), en niet haar biologische vader.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Opletten lieverd...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, niet mee eens, ik vind het een redelijk zwakke reactie van Sylvia - hoezo had ze haar vader na hem 10 jaar niet gesproken te hebben binnen DGK uitgenodigd? dat is gewoon klinklare onzin.
Haar stiefvader zou langskomen .quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
mwa, niet mee eens, ik vind het een redelijk zwakke reactie van Sylvia - hoezo had ze haar vader na hem 10 jaar niet gesproken te hebben binnen DGK uitgenodigd? dat is gewoon klinklare onzin.
Haar stiefvader en moeder heeft ze uitgenodigd. Haar biologische vader is dus overleden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of ze dat dan al daadwerkelijk had aangevraagd, waag ik nog wel te betwijfelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Opletten lieverd...
Ze wilde haar Moeder met pleegvader uitnodigen net voor dat haar vader dood ging.
Daar heeft ze al over gesproken toen Huub die 300 punten leende voor Bart en Lesley dus dat is echt wel waar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of ze dat dan al daadwerkelijk had aangevraagd, waag ik nog wel te betwijfelen.
Waaghals!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of ze dat dan al daadwerkelijk had aangevraagd, waag ik nog wel te betwijfelen.
nu Tipsch nog....quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:40 schreef demins het volgende:
Stop maar, stop maar, lieve mede userts. Lipsch heeft het vast al begrepen...
er zit een verschil tussen iets plannen bespreken en daadwerkelijk aanvragen, lijkt mequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al over gesproken toen Huub die 300 punten leende voor Bart en Lesley dus dat is echt wel waar.
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ah zo, die - dan heb ik niets gezegd
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nou typisch een vraagje voor de SC! [SC # 23] Voor al uw off-topics (met of zonder backspace)
Eensquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:47 schreef FdW het volgende:
Die omgebouwde bemoeit zich met van alles waar ze niets mee te maken heeft.![]()
![]()
![]()
Weg met die bitch.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:35 schreef Suikeroom het volgende:
whahah Huub gaat zaterdag echt wel neuken.. bye bye Lieke![]()
Rustig Piet, maak je niet te pisse. Alles komt goed tussen Lieve Lieke en ons Huub.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Maar vooralsnog vullen praatjes geen gaatjes. Hupert roept wel vaker wat.
Waarbij ik wel meteen wil aangeven dat Hupert wat mij betreft de pot op kan als hij daadwerkelijk zijn uitwendige kaboutah op onderzoek uitstuurt.
Ik woon er ook maar tien minuten vandaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het Schiedam-team moet deze auto in de gaten houden
[afbeelding]
Dan maak je maar tijd. FOK! belang gaat voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon er ook maar tien minuten vandaan.
Jammer dat ik geen tijd heb vanmiddag
Als ik het eerder had geweten, dan had ik wat dingen anders geregeld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd. FOK! belang gaat voor![]()
Erica zoekt wilde rel types.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:59 schreef Ning het volgende:
Jezus wat een vragen van Erik.
Hij was vanacht ook al zo op dreef .....quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:59 schreef Ning het volgende:
Jezus wat een vragen van Erik.
Met Lief Liekje zit het wel goed, tis alleen die af en toe doldwaze impulsieve relkaboutah die voor vreemde verrassingen kan zorgen. Tis een goei menneke, dat sowieso, maar ook een hitsig goei menneke....quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Rustig Piet, maak je niet te pisse. Alles komt goed tussen Lieve Lieke en ons Huub.
Onze begeleiding en counselling is voldoende![]()
![]()
![]()
mwah het kan links om en rechts om.. Huub zegt de hele tijd al ghoe ga ik dit rijmen met Lieke.. en hij mag ook niet veel drinken dus wie weet gaat ie zich inhoudenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Waarbij ik wel meteen wil aangeven dat Hupert wat mij betreft de pot op kan als hij daadwerkelijk zijn uitwendige kaboutah op onderzoek uitstuurt.
mwah het kan links om en rechts om.. Huub zegt de hele tijd al ghoe ga ik dit rijmen met Lieke.. en hij mag ook niet veel drinken dus wie weet gaat ie zich inhoudenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Ten eerste is Sylvia ontzettend pissed off omdat Brian exact weet hoeveel punten ze heeft, ten tweede is ze zo zuinig omdat veel van haar vrienden in Barcelona wonen en niet zomaar even langs kunnen komen, dus wil ze veel punten achter de hand houden voor als die ineens in NL zijn. Ten derde gebruikte Brian de punten van Sylvia om aan te geven dat zij er dus niet zoveel hoefde te hebben, want ze had al zoveel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:00 schreef Lipsch het volgende:
Tenenincident tussen Sylvia en Rat nog maar eens teruggekeken. Hoezo laat ze zich triggeren door Rat's stempel "gierig" te zijn? Ik blijf erbij, zeer zwak van Sylvia "omdat ik kan niet kiezen" - Ja, wat is het nou? Hou het limiet van 400 gewoon in de gaten en bedenk je dat bezoek je ook wel eens goed zou kunnen doen.
Huub heeft duidelijk aangegeven dat hij in het kader van het spel - bijv Delly pakken om Loco op te naaien - evt. zou vreemdgaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mwah het kan links om en rechts om.. Huub zegt de hele tijd al ghoe ga ik dit rijmen met Lieke.. en hij mag ook niet veel drinken dus wie weet gaat ie zich inhouden![]()
wat een ontzettende saaie muts is dat. zonder vriendin (haar rechterhand) is ze, denk ik, ontzettend introvert.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik volg dit gesprek nu 1 minuut: kansloos
Over je eerste en tweede punt:Da's dan jammer voor Sylvia, dan moet ze maar oude bekenden uit de omgeving gaan uitnodigen of misschien toch eindelijk eens haar ouders. Ze heeft rekening te houden met een limiet van 400CP zoals iedere bewoner.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ten eerste is Sylvia ontzettend pissed off omdat Brian exact weet hoeveel punten ze heeft, ten tweede is ze zo zuinig omdat veel van haar vrienden in Barcelona wonen en niet zomaar even langs kunnen komen, dus wil ze veel punten achter de hand houden voor als die ineens in NL zijn. Ten derde gebruikte Brian de punten van Sylvia om aan te geven dat zij er dus niet zoveel hoefde te hebben, want ze had al zoveel.
ja maar Huub houdt ook van hoeren.. en als ie met alleemaal naakte dames in de jacuzzi beland wil ik het nog welles zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub heeft duidelijk aangegeven dat hij in het kader van het spel - bijv Delly pakken om Loco op te naaien - evt. zou vreemdgaan.
Verder gebeurt er niets. Huub houdt oprecht van Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was in zijjn vrijgezellentijd voor Liekequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar Huub houdt ook van hoeren.. en als ie met alleemaal naakte dames in de jacuzzi beland wil ik het nog welles zien![]()
Heb het 1 minuut geprobeerd, maar helaas, moest kotsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef pullup het volgende:
Het dagelijkse Afval gesprek tussen Brian en Jaap is weer aan de gang.![]()
Die knakker is echt nergens anders mee bezig.
Ik ben ook snel afgehaakt inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb het 1 minuut geprobeerd, maar helaas, moest kotsen
Toch hopelijk niet net als Amanda...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je al een Clear Blue op de boodschappenlijst gezet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet net als Amanda...![]()
EDIT: Als het een liefdesbaby is; gefeliciteerd.![]()
Ga nu even naar de Appiequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je al een Clear Blue op de boodschappenlijst gezet?
Jij bent wel héél erg optimistisch hoor. Ik denk toch echt niet dat Hupert het ooit tot ideale schoonzoon zal gaan schoppen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat was in zijjn vrijgezellentijd voor Lieke![]()
of ben je stout geweest? en was het de politie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef kleinzusje het volgende:
Eric belde me net, maar ik heb niet opgenomen
Lieve Lieke heeft toch al bewezen dat ze begripvol en pragmatisch is. Komp wa!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jij bent wel héél erg optimistisch hoor. Ik denk toch echt niet dat Hupert het ooit tot ideale schoonzoon zal gaan schoppen.
Ik durfde mn cup maat niet te zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
of ben je stout geweest? en was het de politie.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik durfde mn cup maat niet te zeggen
Ben je echt die met de T ?quote:
Zo te zien 70D ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik durfde mn cup maat niet te zeggen
Brianquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Japio : "Denk na. Je vroeg cpt's om Cora te zien VOOR de stemming. Je wilde informatie van haar. En denk je dat anderen je daar toestemming voor zullen geven"
Japio : "Zo heb ik het niet gezegd"
Brian : "Jawel, je wilde info dus daarom wilde je VOOR de vergadering"
Japio : "Nou zo bedoel ik het niet"
Brian : "Maar je zei het wel"
Japio : "En toch bedoel ik het niet zo"
Waarom heb jij je dan ook niet opgegeven?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Dat zijn wel spetterende persoonlijkheden aan de telefoon.
stille wateren diepe grondenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Dat zijn wel spetterende persoonlijkheden aan de telefoon.
preutsequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Meid aan de telefoon : "Nee, ik ga zeker niet in de jacuzzi. Iedreen kan je zien, dat wil ik niet. Denk jij daar zelf ook niet over na Eric ?"
Kansloos zou ik zeggen ............
Dat laat mijn cupmaat niet toe. Jammer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom heb jij je dan ook niet opgegeven?
Ze nam ook de telefoon op met: Ja?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef snkr-xxx het volgende:
nouw gewooon, een broek en een shirtjuh..
jaah.
waarom praten mensen zo zuchtend!
Die witte kleding zou ik ook niet te veel moeite voor doen, het is toch de bedoeling dat ze halverwege het feest allemaal naakt rondlopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Meid aan de telefoon : "Nee, ik ga zeker niet in de jacuzzi. Iedereen kan je zien, dat wil ik niet. Denk jij daar zelf ook niet over na Eric ?"
Kansloos zou ik zeggen ............
Zegt de man die van Syl EISTE dat ze moest vertellen over haar ruzie/relatie met haar overleden vader omdat hij de 12 uur heeft gegundquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik voel me helemaal ongelukkig nu. Ik moet van alles vertellen over mezelf en dat wil ik niet"
Dat waag ik toch in twijfel te trekken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat laat mijn cupmaat niet toe. Jammer!
terwijl ze wel een naam heeft. eric noemde haar rosan haar reactie was een beetje lauwtjes. het hele gesprek was niet vurig, niet krachtig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze nam ook de telefoon op met: Ja?!
![]()
207quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Clank het volgende:
Wat zei Jaap nou.. heeft hij 270 gewogen???
207quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Clank het volgende:
Wat zei Jaap nou.. heeft hij 270 gewogen???
Dat heet tv maken........quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:51 schreef Kinga het volgende:
Dit is pas een nep gesprek... sjezus
Henk laat Japio verbaal alle hoeken van de kamer zien. Hij ontlokt Japio iedere uitspraak die hij maar wil hebben. En Japio is zo gelukkig met zichzelf, dat hij overal intrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:56 schreef lady1 het volgende:
die henk westbroek doet net of ie dom is lachen hoor, hij is volgens mij bezig om iemand iets te laten zeggen wat niet mag of kan dus achter de schermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |