preutsequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Meid aan de telefoon : "Nee, ik ga zeker niet in de jacuzzi. Iedreen kan je zien, dat wil ik niet. Denk jij daar zelf ook niet over na Eric ?"
Kansloos zou ik zeggen ............
Dat laat mijn cupmaat niet toe. Jammer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom heb jij je dan ook niet opgegeven?
Ze nam ook de telefoon op met: Ja?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef snkr-xxx het volgende:
nouw gewooon, een broek en een shirtjuh..
jaah.
waarom praten mensen zo zuchtend!
Die witte kleding zou ik ook niet te veel moeite voor doen, het is toch de bedoeling dat ze halverwege het feest allemaal naakt rondlopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Meid aan de telefoon : "Nee, ik ga zeker niet in de jacuzzi. Iedereen kan je zien, dat wil ik niet. Denk jij daar zelf ook niet over na Eric ?"
Kansloos zou ik zeggen ............
Zegt de man die van Syl EISTE dat ze moest vertellen over haar ruzie/relatie met haar overleden vader omdat hij de 12 uur heeft gegundquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik voel me helemaal ongelukkig nu. Ik moet van alles vertellen over mezelf en dat wil ik niet"
Dat waag ik toch in twijfel te trekken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat laat mijn cupmaat niet toe. Jammer!
terwijl ze wel een naam heeft. eric noemde haar rosan haar reactie was een beetje lauwtjes. het hele gesprek was niet vurig, niet krachtig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze nam ook de telefoon op met: Ja?!
![]()
207quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Clank het volgende:
Wat zei Jaap nou.. heeft hij 270 gewogen???
207quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Clank het volgende:
Wat zei Jaap nou.. heeft hij 270 gewogen???
Dat heet tv maken........quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:51 schreef Kinga het volgende:
Dit is pas een nep gesprek... sjezus
Henk laat Japio verbaal alle hoeken van de kamer zien. Hij ontlokt Japio iedere uitspraak die hij maar wil hebben. En Japio is zo gelukkig met zichzelf, dat hij overal intrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:56 schreef lady1 het volgende:
die henk westbroek doet net of ie dom is lachen hoor, hij is volgens mij bezig om iemand iets te laten zeggen wat niet mag of kan dus achter de schermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |