Dat is inmiddels aangepast, van harte welkom in het DGK subforum.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef Khadgar het volgende:
Wat ik mis zijn enkele links of quotes naar de zogenaamde geniale OP's.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef Schanulleke het volgende:
Ian_Nick, jij bent echt een kindje van God!
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef easy-going het volgende:
Als je de OP' s van Ian_Nick hebt gelezen ben je meteen helemaal bij.
Ik vind ze super!!!!
* easy-going is fan
Zijn er users die het niets vinden dan?
Natuurlijk sta ook ik achter je, Ian_Nick.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef CARLAK het volgende:
Ian_Nick, ik sta achter je en volgens mij Peter6000 ook want die opende dit topic.
Ik vond die OP's ook wel geinig op zich.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Natuurlijk sta ook ik achter je, Ian_Nick.![]()
Tezamen met een heleboel mensen.![]()
Geen poll die ik kan verkloten?quote:
zet mij er ook even opquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond die OP's ook wel geinig op zich.
Maar er mee stoppen omdat er een paar het er niet mee eens zijn
Volgens mij hoopte hij op een supporttopic,... dat zijn scanmantactieken
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar degene die het er het meest over had was jij volgens mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er mee gestopt omdat het in de COS alleen nog maar over de OP ging, lijkt me niet de bedoeling...
Zo simpel is het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien helpt het iedereen een beetje op weg in de nieuwe COS als er een fijne samenvatting van de vorige aan vooraf gaat...
Ben je al bezig voor de 1000e?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nieuwe COS is alweer open hoor, maar hartelijk bedankt voor alle support![]()
![]()
Anders verzinnen we wel wat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou maar hopen dat ik er optijd bij ben![]()
Ik kan em als hij klaar is wel gewoon openen,quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders verzinnen we wel wat.
Als je zorgt dat we je OP al vast hebben, dan zorgt een vd mods wel dat die de opening van de 1000 wordt, ook al ben je er niet. Er heeft zich zelfs al een mod van buiten het DGK-forum aangeboden om hierbij een oogje in het zeil te houden, omdat-ie je OP's zo mooi vindt.![]()
Briljant.. nou ja bijna: de verrassing is wel weg dan, maar als jou dat niet kan bommen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan em als hij klaar is wel gewoon openen,
Dan kan jij 'm opslot gooien tot de tijd daar is toch?
Of een ander modje natuurlijk...![]()
Och, misschien kan hij even slachtoffer worden van de verdwijnende COS bug?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Briljant.. nou ja bijna: de verrassing is wel weg dan, maar als jou dat niet kan bommen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, misschien kan hij even slachtoffer worden van de verdwijnende COS bug?![]()
Who knows!?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
Welke dag valt COS 1043 ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders verzinnen we wel wat.
Als je zorgt dat we je OP al vast hebben, dan zorgt een vd mods wel dat die de opening van de 1000 wordt, ook al ben je er niet. Er heeft zich zelfs al een mod van buiten het DGK-forum aangeboden om hierbij een oogje in het zeil te houden, omdat-ie je OP's zo mooi vindt.![]()
Ik gok op 1 aprilquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
Welke dag valt COS 1043 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |