Ben je al bezig voor de 1000e?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nieuwe COS is alweer open hoor, maar hartelijk bedankt voor alle support![]()
![]()
Anders verzinnen we wel wat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou maar hopen dat ik er optijd bij ben![]()
Ik kan em als hij klaar is wel gewoon openen,quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders verzinnen we wel wat.
Als je zorgt dat we je OP al vast hebben, dan zorgt een vd mods wel dat die de opening van de 1000 wordt, ook al ben je er niet. Er heeft zich zelfs al een mod van buiten het DGK-forum aangeboden om hierbij een oogje in het zeil te houden, omdat-ie je OP's zo mooi vindt.![]()
Briljant.. nou ja bijna: de verrassing is wel weg dan, maar als jou dat niet kan bommen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan em als hij klaar is wel gewoon openen,
Dan kan jij 'm opslot gooien tot de tijd daar is toch?
Of een ander modje natuurlijk...![]()
Och, misschien kan hij even slachtoffer worden van de verdwijnende COS bug?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Briljant.. nou ja bijna: de verrassing is wel weg dan, maar als jou dat niet kan bommen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, misschien kan hij even slachtoffer worden van de verdwijnende COS bug?![]()
Who knows!?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
Welke dag valt COS 1043 ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders verzinnen we wel wat.
Als je zorgt dat we je OP al vast hebben, dan zorgt een vd mods wel dat die de opening van de 1000 wordt, ook al ben je er niet. Er heeft zich zelfs al een mod van buiten het DGK-forum aangeboden om hierbij een oogje in het zeil te houden, omdat-ie je OP's zo mooi vindt.![]()
Ik gok op 1 aprilquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
Welke dag valt COS 1043 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |