abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:58:01 #1
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_47785159



Welkom bij de

Eerst maar eens voorstellen:


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht


  • Cagiva Raptor 650 '01 - (Makster)
  • Honda CB450S '90 - (MouseOver)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
  • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • KTM LC4-400SM - (Snelwagen)
  • Suzuki DRZ - (Youp)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • SuzukiGSR '06 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki SV650S '00 - (bvvt)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat)
  • Triumph Trident 900 '96 - (Worldbeater)
  • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
  • Yamaha XJ600 '94 - (Autoreply)
  • Yamaha YZ125-N '01 - (oshiro)
  • Yamaha YZF-R6 '06 - (FemaleRebbel)
  • Minibike - (Worldbeater Jr.)


    VGV (Vaak Gestelde Vragen):

    Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

    Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard.
    Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

    Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

    Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

    Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

    Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

    Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

    Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

    Wie maakt de topics?
    Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden

    Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
    Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

    Enkele nuttige links
    Motor kopen?

    Aankooptips!

  • Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets!
  • Checklist om niets te vergeten bij het keuren.


    Diverse advertentie websites

  • Alles van nul tot ¤2.500,00
  • Occasions
  • Speurders
  • Marktplaats
  • Duitse motoren op Mobile.de
  • Duitse motoren op Scout24
  • BPM-Calculator
  • Tarieven snelheidsovertredingen

    Onderdelen, kleding & aftermarket parts
  • Bikebandit
  • Motozoom
  • Louis
  • Superpole uitlaten
  • Onderdelen Japanse motorfietsen
  • Vortex - mooie goodies voor je motor!
  • Evotech - mooie goodies voor je motor!

    Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
  • Bikez

    Motorreparatie
  • Motorcycle repair












    www.vyrus.it disclaimer (kan ff duren voor de flash dingetjes geladen zijn)





    Disclaimer:
    Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico
  • Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
      donderdag 29 maart 2007 @ 11:59:21 #2
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_47785213
    lapo

    Vette bike
    pi_47785481
    Gave naked !!
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]



    Da Liks deed nog een wheelie en poging tot stoppie op de 25 Kw motor GS van Roderick.
    [..]

    Hij is goed in van die hele mini rondjes draaien op het achterwiel
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_47785848
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:

    [..]



    Heb jij slechte ervaringen met een gs dan?
    met die van mij wel
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Hij is twee meter lang , en in een clubje wordt je niet echt voor vol aangezien.
    dubbel dus... 1x voor de gs en 1x vanwege de 25kw... waar 25kw op een gs weer erger is als op een andere motor
    pi_47786099
    Waarom zou je voor vol aangezien moeten worden, Kan het alleen maar meevallen wat er onder die helm vandaan komt. Gaat toch niet om het posen maar lekker rijden
    Dus een gs rijdt niet lekker! NOOoOh
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_47786230
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
    Waarom zou je voor vol aangezien moeten worden, Kan het alleen maar meevallen wat er onder die helm vandaan komt. Gaat toch niet om het posen maar lekker rijden
    Dus een gs rijdt niet lekker! NOOoOh
    rijd wel aardig hoor... maar is zeker op 25kw gewoon veeel te traag....
    je kan er iig wel lekker mee op de motor afremmen
      donderdag 29 maart 2007 @ 12:28:31 #7
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_47786244
    Jullie hebben een leuke OP tegenwoordig
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_47786314
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:

    [..]

    rijd wel aardig hoor... maar is zeker op 25kw gewoon veeel te traag....
    je kan er iig wel lekker mee op de motor afremmen
    Hmmm,... wat is de topsnelheid dan? ..
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 29 maart 2007 @ 12:37:24 #9
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_47786565
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef stinkie het volgende:
    Jullie hebben een leuke OP tegenwoordig
    thnx en Welcome Back
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
      donderdag 29 maart 2007 @ 12:38:20 #10
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_47786616
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
    Waarom zou je voor vol aangezien moeten worden, Kan het alleen maar meevallen wat er onder die helm vandaan komt. Gaat toch niet om het posen maar lekker rijden
    Dus een gs rijdt niet lekker! NOOoOh
    Ik stel bij deze voor dat je gewoon een aantal proefritjes moet gaan maken. Bij de dealer of waar dan ook. Iedereen kan wel zaggen wat je moet doen, maar je zult er toch zelf achter moeten komen wat jezelf het beste vindt...
    pi_47786729
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:

    [..]

    Hmmm,... wat is de topsnelheid dan? ..
    meestal, onder normale omstandigheden zo'n 140.... wat dus resulteerd in op de snelweg meestal gewoon volgas rijden, wat ik met een nieuwe motor toch wel zal moeten gaan afleren
    maar het is ook de acceleratie die gewoon een heel stuk minder is...
      donderdag 29 maart 2007 @ 12:42:11 #12
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_47786801
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef koffiekoekje het volgende:

    [..]

    Ik stel bij deze voor dat je gewoon een aantal proefritjes moet gaan maken. Bij de dealer of waar dan ook. Iedereen kan wel zaggen wat je moet doen, maar je zult er toch zelf achter moeten komen wat jezelf het beste vindt...
    Yeahhh helemaal waar.

    Op ieder verschillend potje past een ander dekseltje zeg maar
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_47786841
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:40 schreef Roderick2085 het volgende:

    [..]

    meestal, onder normale omstandigheden zo'n 140.... wat dus resulteerd in op de snelweg meestal gewoon volgas rijden, wat ik met een nieuwe motor toch wel zal moeten gaan afleren
    maar het is ook de acceleratie die gewoon een heel stuk minder is...
    Trekt niet snel op ?
    Topsnelheid vind ik zelf niet echt belangrijk op de wegen hier in NL...
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_47787100
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:

    [..]

    Trekt niet snel op ?
    Topsnelheid vind ik zelf niet echt belangrijk op de wegen hier in NL...
    in vergelijking met andere motoren niet nee...
    maar gewoon proefritjes maken idd en dan gewoon kopen wat jij het prettigste vind
    pi_47787246
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:

    [..]

    in vergelijking met andere motoren niet nee...
    maar gewoon proefritjes maken idd en dan gewoon kopen wat jij het prettigste vind
    Yeahhh!
    Rijbewijs hebben hoor!!
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 29 maart 2007 @ 13:09:43 #17
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_47787782
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef -XX- het volgende:

    [..]

    Yeahhh!
    Rijbewijs hebben hoor!!
    O ja, das ook wel handig
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
      donderdag 29 maart 2007 @ 13:16:27 #18
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_47788002
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 13:09 schreef bvvt het volgende:

    [..]

    O ja, das ook wel handig

    Das opzich best een bepalende factor jah

    Persdag @ autorai was leuk
    Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
    KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
    Stop
    Blitse motor man!
      donderdag 29 maart 2007 @ 13:21:03 #19
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_47788160
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef -XX- het volgende:

    Hij is goed in van die hele mini rondjes draaien op het achterwiel
    Howard is beter.
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:
    Topsnelheid vind ik zelf niet echt belangrijk op de wegen hier in NL...
    Daar kom je nog wel achter.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........
    quote:
    2008 Bimota Tesi 3D Update

    The eagerly awaited Tesi 3D Concept, first introduced at the 2006 EICMA Motorcycle Show in Milan, Italy, is the standard-bearer for Bimota's cutting-edge technology of emotion. The Tesi 3D, like all Bimota motorcycles, embodies all of the character and DNA of a small company that knows how to think big. Bimota is fully committed to the pursuit of excellence and the continuous refinement of their already state-of-the-art technologies.



    Concentrating on innovative technical solutions, the Tesi 3D has been developed entirely by Bimota in-house staff at the Factory in Rimini, Italy. The team dedicated to this exciting new project has been headed by Andrea Acquaviva. Working with him are Eleonora Tagliaventi, Ing. Danilo Donates, Enrico Borghesan, David Comandini, Gianni Piccone, Carl Iezzoni, and Luca Loris, who is at the same time responsible for all product development at the Bimota Factory.

    Dressed in the traditional color-scheme of white, red, and gold, the motorcycle is propelled by a Ducati 1079cc engine.

    While featuring the original Hub-Steering developed by Bimota, the Tesi 3D Concept boasts several new developments and refinements: The front and rear swing utilize a trellis structure similar to the rear swing of our DB5 and DB6 series' models. Also the front suspension has been radically redesigned and now uses a pull-rod mechanism with the hydraulic suspension located low beside the engine. Carbon body-parts and cowling, forged alloy wheels, and radial disc brakes are further features of the new Tesi 3D. The frame consists of light alloy.

    The TESI 3D is equipped with a Ducati 1100 DS engine with a displacement of 1079cc, controlled by a state-of-the-art electronic system developed by Bimota. This exclusive system boosts power-output to 95 hp, and torque to 10,5 kgm at 5000rpm, while satisfying the high emission standards imposed by Euro-3.



    Another characterizing element of the Tesi 3D is its dashboard, providing the rider with a wide variety of important information during the ride and after: oil temperature, air temperature, and injection settings, to mention a few. Moreover a survey system records essential data during every turn, up to the recent 20 turns.

    The body of the Tesi 3D is completely manufactured from carbon fibre, the wheels from forged aluminium. In combination with the exclusive frame-plates and other features of the Tesi 3D, this model once again carries forward Bimota's uncompromising dedication to design determined by function - Technology of Emotion in its purest form

    The first Tesi 3D limited production models are currently expected at Dealerships worldwide in early May of this year.
    Of eigenlijk deze. (het "oude" 2007 model..)



    [ Bericht 1% gewijzigd door Worldbeater op 29-03-2007 13:29:14 ]
    pi_47788236
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Howard is beter.
    [..]

    Daar kom je nog wel achter.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........
    [..]

    Of eigenlijk deze. (het "oude" 2007 model..)

    [afbeelding]
    Howie heb ik alleen zien optreden, niet zien stunten !

    Damn, ook zo mooi die motor
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 29 maart 2007 @ 13:24:34 #21
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_47788312
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      donderdag 29 maart 2007 @ 13:36:01 #22
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_47788770
    *Schrapt item in de OP waardige backup*



    En nu weer verder sleutelen aan de Appie onderdelen, krijg de achterbrug niet zo makkelijk los.
    Heb wel de in en uitgaande demping van de voorvork kunnen verhogen. Dat leek helemaal nergens op.

    i
      donderdag 29 maart 2007 @ 13:51:18 #23
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_47789387
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
    *Schrapt item in de OP waardige backup*

    [afbeelding]

    En nu weer verder sleutelen aan de Appie onderdelen, krijg de achterbrug niet zo makkelijk los.
    Heb wel de in en uitgaande demping van de voorvork kunnen verhogen. Dat leek helemaal nergens op.

    i
    Sorry dat ik jouw OP waardige invulling heb overgenomen......
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
      donderdag 29 maart 2007 @ 13:52:37 #24
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_47789442
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Howard is beter.
    [..]

    Daar kom je nog wel achter.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........
    [..]

    Of eigenlijk deze. (het "oude" 2007 model..)

    [afbeelding]
    Damn, is idd exact dezelfde motor
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
      donderdag 29 maart 2007 @ 15:00:13 #25
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_47792747
    ROFL

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')