quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Da Liks deed nog een wheelie en poging tot stoppie op de 25 Kw motor GS van Roderick.![]()
[..]
met die van mij welquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Heb jij slechte ervaringen met een gs dan?
dubbel dus... 1x voor de gs en 1x vanwege de 25kw... waar 25kw op een gs weer erger is als op een andere motorquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is twee meter lang, en in een clubje wordt je niet echt voor vol aangezien.
rijd wel aardig hoor... maar is zeker op 25kw gewoon veeel te traag....quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
Waarom zou je voor vol aangezien moeten worden, Kan het alleen maar meevallen wat er onder die helm vandaan komt.![]()
Gaat toch niet om het posen
maar lekker rijden
Dus een gs rijdt niet lekker! NOOoOh![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm,... wat is de topsnelheid dan? ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
rijd wel aardig hoor... maar is zeker op 25kw gewoon veeel te traag....![]()
je kan er iig wel lekker mee op de motor afremmen
thnx en Welcome Backquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:28 schreef stinkie het volgende:
Jullie hebben een leuke OP tegenwoordig
Ik stel bij deze voor dat je gewoon een aantal proefritjes moet gaan maken. Bij de dealer of waar dan ook. Iedereen kan wel zaggen wat je moet doen, maar je zult er toch zelf achter moeten komen wat jezelf het beste vindt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef -XX- het volgende:
Waarom zou je voor vol aangezien moeten worden, Kan het alleen maar meevallen wat er onder die helm vandaan komt.![]()
Gaat toch niet om het posen
maar lekker rijden
Dus een gs rijdt niet lekker! NOOoOh![]()
![]()
![]()
![]()
meestal, onder normale omstandigheden zo'n 140.... wat dus resulteerd in op de snelweg meestal gewoon volgas rijden, wat ik met een nieuwe motor toch wel zal moeten gaan aflerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hmmm,... wat is de topsnelheid dan? ..
Yeahhh helemaal waar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik stel bij deze voor dat je gewoon een aantal proefritjes moet gaan maken. Bij de dealer of waar dan ook. Iedereen kan wel zaggen wat je moet doen, maar je zult er toch zelf achter moeten komen wat jezelf het beste vindt...
Trekt niet snel op ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
meestal, onder normale omstandigheden zo'n 140.... wat dus resulteerd in op de snelweg meestal gewoon volgas rijden, wat ik met een nieuwe motor toch wel zal moeten gaan afleren![]()
maar het is ook de acceleratie die gewoon een heel stuk minder is...
in vergelijking met andere motoren niet nee...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Trekt niet snel op ?
Topsnelheid vind ik zelf niet echt belangrijk op de wegen hier in NL...
![]()
Yeahhh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
in vergelijking met andere motoren niet nee...
maar gewoon proefritjes maken idden dan gewoon kopen wat jij het prettigste vind
O ja, das ook wel handigquote:
quote:
Howard is beter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef -XX- het volgende:![]()
Hij is goed in van die hele mini rondjes draaien op het achterwiel![]()
![]()
Daar kom je nog wel achter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:
Topsnelheid vind ik zelf niet echt belangrijk op de wegen hier in NL...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........
Of eigenlijk deze.quote:2008 Bimota Tesi 3D Update
The eagerly awaited Tesi 3D Concept, first introduced at the 2006 EICMA Motorcycle Show in Milan, Italy, is the standard-bearer for Bimota's cutting-edge technology of emotion. The Tesi 3D, like all Bimota motorcycles, embodies all of the character and DNA of a small company that knows how to think big. Bimota is fully committed to the pursuit of excellence and the continuous refinement of their already state-of-the-art technologies.
Concentrating on innovative technical solutions, the Tesi 3D has been developed entirely by Bimota in-house staff at the Factory in Rimini, Italy. The team dedicated to this exciting new project has been headed by Andrea Acquaviva. Working with him are Eleonora Tagliaventi, Ing. Danilo Donates, Enrico Borghesan, David Comandini, Gianni Piccone, Carl Iezzoni, and Luca Loris, who is at the same time responsible for all product development at the Bimota Factory.
Dressed in the traditional color-scheme of white, red, and gold, the motorcycle is propelled by a Ducati 1079cc engine.
While featuring the original Hub-Steering developed by Bimota, the Tesi 3D Concept boasts several new developments and refinements: The front and rear swing utilize a trellis structure similar to the rear swing of our DB5 and DB6 series' models. Also the front suspension has been radically redesigned and now uses a pull-rod mechanism with the hydraulic suspension located low beside the engine. Carbon body-parts and cowling, forged alloy wheels, and radial disc brakes are further features of the new Tesi 3D. The frame consists of light alloy.
The TESI 3D is equipped with a Ducati 1100 DS engine with a displacement of 1079cc, controlled by a state-of-the-art electronic system developed by Bimota. This exclusive system boosts power-output to 95 hp, and torque to 10,5 kgm at 5000rpm, while satisfying the high emission standards imposed by Euro-3.
Another characterizing element of the Tesi 3D is its dashboard, providing the rider with a wide variety of important information during the ride and after: oil temperature, air temperature, and injection settings, to mention a few. Moreover a survey system records essential data during every turn, up to the recent 20 turns.
The body of the Tesi 3D is completely manufactured from carbon fibre, the wheels from forged aluminium. In combination with the exclusive frame-plates and other features of the Tesi 3D, this model once again carries forward Bimota's uncompromising dedication to design determined by function - Technology of Emotion in its purest form
The first Tesi 3D limited production models are currently expected at Dealerships worldwide in early May of this year.(het "oude" 2007 model..)
[ Bericht 1% gewijzigd door Worldbeater op 29-03-2007 13:29:14 ]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Howard is beter.![]()
[..]
Daar kom je nog wel achter.
Howie heb ik alleen zien optreden, niet zien stunten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........![]()
[..]
Of eigenlijk deze.(het "oude" 2007 model..)
[afbeelding]![]()
Damn, ook zo mooi die motor
Sowieso schrijf je zo.
Sorry dat ik jouw OP waardige invulling heb overgenomen......quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
*Schrapt item in de OP waardige backup*![]()
![]()
[afbeelding]
En nu weer verder sleutelen aan de Appie onderdelen, krijg de achterbrug niet zo makkelijk los.![]()
Heb wel de in en uitgaande demping van de voorvork kunnen verhogen. Dat leek helemaal nergens op.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Howard is beter.![]()
[..]
Daar kom je nog wel achter.
Damn, is idd exact dezelfde motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check hier de verschillen en overeenkomsten met de Virus........![]()
[..]
Of eigenlijk deze.(het "oude" 2007 model..)
[afbeelding]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |