Schijnen wel meer mensen last van te hebben...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:36 schreef _evenstar_ het volgende:
hums help anyone? waarom blijft mijn login op authenticating staan
Ik had het over de battlegrounds en pve kant van het verhaal. Arena heb ik nog helemaal niet gedaan en ik baseer me ook alleen op mijn eigen ervaringen in een battleground en pve. Op het gebied van de arena's zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat vrijwel alle top 5v5 Arena Teams geen Warlocks hebben.
10 minuten nadat ik dat had gepost kwam ik er achter dat je ook een gamecard nodig had. Dus ik als een gek terug naar die winkel gefietst die kut hoer achter de balie uitgescholden omdat ze dat ff niet zei, en een gamecard gekocht!! en zo snel mogelijk gaan spelen!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon een gamecard kopen. De eerste maand is zowieso gratis en daarna gaat de tijd van die gamecard pas in. Of anders moet je creditcard invullen.
Ja ze hadden het wel ff kunnen zeggen ja.....quote:Op donderdag 5 april 2007 07:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
10 minuten nadat ik dat had gepost kwam ik er achter dat je ook een gamecard nodig had. Dus ik als een gek terug naar die winkel gefietst die kut hoer achter de balie uitgescholden omdat ze dat ff niet zei, en een gamecard gekocht!! en zo snel mogelijk gaan spelen!
maar toch bedankt,
Ga jij eens even snel wat meer plantjes plukkenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Sok41 het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Phaethon
Dit ben ik
Nah, sorry geen female Tauren. Die zijn Fulgy. Helaas geen free-milk maarja.. Ik party wel met een mage ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef WyriHaximus het volgende:
moge
magge: Tof! Haha magge word een knuffelbeer ipv gnome-on-a-stick! (Hoop dat je voor female hebt gekozen hoef je niet steeds melk te kopen voor je manapool
!)
Dat is de goeie manier, daarnaast is het sociale gedeelte wat het spel ook leuk (en soms ook niet) maakt. Wel tof heb al bijna 600g en ben nog maar 66
! Me moount heb ik gelijk zodra ik 70 word
!
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef WyriHaximus het volgende:
moge
magge: Tof! Haha magge word een knuffelbeer ipv gnome-on-a-stick! (Hoop dat je voor female hebt gekozen hoef je niet steeds melk te kopen voor je manapool
!)
Dat is de goeie manier, daarnaast is het sociale gedeelte wat het spel ook leuk (en soms ook niet) maakt. Wel tof heb al bijna 600g en ben nog maar 66
! Me moount heb ik gelijk zodra ik 70 word
!
Ik ga nu net beginnen met questen in Nagrand (level 65) en heb volgens mij zo rond de 300g op dit moment. Maar goed ik heb laatst nog een stomme epic mount van SW gekocht :p. Scheelt ook weer 90g. Anyway, doen jullie wel netjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]Hoe kom je aan zo weinig geld? Ben nu bijna level 64 en heb sinds ik mijn mount heb gehaald alweer 700g verdiend
Yeah idd en zoals ik het nu zie heb ik met gemak 1k goud als ik 70 benquote:Op donderdag 5 april 2007 11:22 schreef magge het volgende:
[..]
Nah, sorry geen female Tauren. Die zijn Fulgy. Helaas geen free-milk maarja.. Ik party wel met een mage ofzo.
Over die mountop lvl 70, ik had hem ook meteen. Ik had gewoon 1k gehaald met questen allen!
Ik ben pas op lvl 64 echt gaan questen, toen had ik nog maar 200g. Daarvoor deed ik vooral instancesquote:Op donderdag 5 april 2007 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]Hoe kom je aan zo weinig geld? Ben nu bijna level 64 en heb sinds ik mijn mount heb gehaald alweer 700g verdiend
Haha ja weinig tijd gehad, heb pas mn engineering weggegooid was toch nutteloos.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef Nealz het volgende:
[..]
Ga jij eens even snel wat meer plantjes plukken![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik ben pas op lvl 64 echt gaan questen, toen had ik nog maar 200g. Daarvoor deed ik vooral instances.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha ja weinig tijd gehad, heb pas mn engineering weggegooid was toch nutteloos.
Yeah daarom. Vind het wel heel erg snel gaan nuquote:
Ga je moonkin levelen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:22 schreef magge het volgende:
[..]
Nah, sorry geen female Tauren. Die zijn Fulgy. Helaas geen free-milk maarja.. Ik party wel met een mage ofzo.
Over die mountop lvl 70, ik had hem ook meteen. Ik had gewoon 1k gehaald met questen allen!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahha..hahahahahah!quote:
Speel nu een Draenei Shaman en heb niet echt geld op kunnen potten voordat TBC kwam met dat characterquote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef Paladin82 het volgende:
Hmz zijn jullie allemaal direct door gestoten van 0-70 dat iedereen blij is met 600 g op lev 64-66? Ik had op mijn lev 60 al tegen de 3k gold. Hoef er dus ook niet bij te vertellen dat ik erg snel mijn epic mount had toen ik eenmaal 70 was
anyway beetje farmen enz dan gaat de goud voorraad snel genoeg omhoog
Kweet nog goed toen mensen(hunters) Dire Maul konden exploiten toen stonden die boeken voor 500~ g in AH... Mja vroegah ehquote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef magge het volgende:
Hehehe, 3500g heb ik ook welles gehad... Quel Sarrar gekocht voor een vriend van mij, toen hij dus nog iets waard was.
Maar ze zijn zoooo lievvv.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef magge het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahha..hahahahahah!
Nooit!
Ja, ze zijn wel lief. Maar ik ga gewoon snel hardcore Feral level, respeccen op lvl 66 naar healing. En dan gewoon pewpewpewepwepw doen.quote:
Die nieuwe guild gaat 5x per weer raiden. En je moet een raid attendance hebben van 75-80% Hehe, gelukkig geven ze me twee maanden,. dan heb ik geen school meer. Ga ik ook echt een jaar niets doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef Sok41 het volgende:
Arg... ik lees zojuist op guild forum dat we weer teruggaan naar 4 dagen per week raiden.. daar gaat mn vrije tijd weer
Je bedoelt dat je nu teveel vrije tijd heb en je gaat vervelenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef Sok41 het volgende:
Arg... ik lees zojuist op guild forum dat we weer teruggaan naar 4 dagen per week raiden.. daar gaat mn vrije tijd weer
Wij elke dag kara en zaterdag gruul.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef Atreidez het volgende:
4 dagen raiden maarWij zitten op 6 en ik heb alleen zaterdag vrij om boodschappen te doen..
En hoever zijn jullie nu ?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef Atreidez het volgende:
4 dagen raiden maarWij zitten op 6 en ik heb alleen zaterdag vrij om boodschappen te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |