abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 april 2007 @ 10:27:16 #151
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47917485


Mogguh allemaal.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  maandag 2 april 2007 @ 11:44:17 #152
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47919881
quote:
Op maandag 2 april 2007 02:29 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]




oke vraagje,
heb me warriotje uit stof gehaald, dies nu lvl 63.
355 alchemy , maar grandmaster alchemist heeft een grijze ! wanneer krijg je die specialty? welke skill? en moet je char een bepaald lvl zijn?
Geen flauw idee zie antwoord hier boven .

Moge und ding 66 ^^!
phluphy for president!
pi_47920455
GZ wyri
Nog even dit toernooitje afspelen (poker ) en dan ga ik maar eens aan de slag. Moet nog 20k ofzo.
pi_47922999
Halloow nederland en grats wyri... weet nog steeds niet welke class ik moet rollen als ik thuis kom . Het word waarschijnlijk wel een Blood Elf, en dan is de volgorde van class keuze tot nu toe:

-hunter / -mage op gedeelde 1e plaats
-priest
-warlock

Ik zie wel als ik thuis kom, ik ga hoogst waarschijnlijk toch niet meer raiden, dus misschien ga ik wel alleen chars levellen en pvpen in WoW. Hoorde dat rogue met Cloak of Shadows wel erg sterk is in pvp nu, dus misschien level ik me undead rogue wel . Heb ik lekker 2 manieren om uit fear te komen, woot.
Moet zeggen dat ik weer erg hard heb gelachen om de blizzard 1 april grapjes, de attunement kaart van Black Temple maar vooral de tin foil hats . De beste blijft echter die van 1 of 2 jaar terug over een blizzard fast food restauran t:7.

[rant]
Over die Black Temple attunement, ZG, AQ, MC, BWL en misschien ook Naxx doen als onderdeel van attunement van Black Temple wel leuk klinkt om toch nog eens een x voor de nostalgie door MC en BWL te rennen, moeten ze het alleen wel naar 25 of 10 man veranderen. De moeilijkheid in de oude instances zat hem er vooral in 40 personen goed te positioneren en alles goed te laten doen. Alle outdoor dragons killen is alleen een beetje teveel van het goede, hoofdzakelijk door respawn enzo . Verder lijkt een event waarbij allience en horde samen een stad moeten verdedigen me wel erg vet! Tijdelijk samen werken met je ergste vijanden , misschien zelfs tijdelijk kunnen communiceren? Twee 10 of 20 man raid groups, 1 van horde en 1 van allience en de raid leaders kunnen communiceren ofzo, dan zouden der ook echte guild alliences gevormd kunnen worden. Grappig dat er leuke ideeen in een 1 april grap zitten. Zo ik ben mijn fantasie ook weer kwijt
[/rant]

[ Bericht 50% gewijzigd door viezerdt op 02-04-2007 13:32:55 ]
Bah !
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 13:21:23 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_47923019
Doe Paladin Die zijn tof!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_47923173
Paladins slaan nog geen deuk in een pakje boter
pi_47923272
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:26 schreef Neptunes het volgende:
Paladins slaan nog geen deuk in een pakje boter
In het algemeen sucken de mensen die paladin spelen wel ja, maar een paladin kan echt goed zijn.

Bijvoorbeeld als AoE tank, de enige class die dit goed kan dan.
Als healer zeer geschikt, ken sommige die niet onder de 75% mana komen bij best lastige bosses
pi_47923527
niemand een mod om aan te geven hoeveel damage iemand heb gedaan in een instance.. ( hele groep dus)
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_47923609
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef Burakius het volgende:
niemand een mod om aan te geven hoeveel damage iemand heb gedaan in een instance.. ( hele groep dus)
sv-stats heet het volgens mij!
pi_47923821
SW-Stats
Xbox Live: Anormius
pi_47924077
Hunters vind ik echt niks
pi_47924234
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:29 schreef McGilles het volgende:

[..]

In het algemeen sucken de mensen die paladin spelen wel ja, maar een paladin kan echt goed zijn.

Bijvoorbeeld als AoE tank, de enige class die dit goed kan dan.
Als healer zeer geschikt, ken sommige die niet onder de 75% mana komen bij best lastige bosses
Klopt, alleen voor solo-en sucken ze echt hard
Mijn paladin is nu 64, en ik merk dat solo-en echt heel lastig is als je holy specced bent

Lock ftw
  maandag 2 april 2007 @ 14:00:49 #163
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47924266
Grats Wyri zag het al dat je 66 was gisterenavond
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 14:26:37 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_47925056
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:26 schreef Neptunes het volgende:
Paladins slaan nog geen deuk in een pakje boter
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_47926038
Wat viezerdt zei over de 1 april grap en btatunment vind ik eigenlijk ook, ik zou het ook vet vinden om samen met de horde een aantal steden te verdedigen en de oude raids helemaal omdat ik daar nog nooit in geweest ben (samen met een hele hoop andere mensen) lijkt het me echt tof om deze nog eens te doen..
  maandag 2 april 2007 @ 15:46:21 #166
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47927785
Trekken de servers niet
Op Skullcrusher werd nog voor TBC een enorme alliance raid op OG georganiseerd. Horde wist er ook vanaf en stond massal voor de poort te wachten. Onderin Durotar stond ik te wachten en toen de enorme stoet alliance langskwam AOE-de ik ze allemaal kapot... euuuhh sorry, liep ik met ze mee naar OG en toen ze er aankwamen crashte de wereldserver keer na keer lol.
Teveel man op te kleine oppervlakte.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
pi_47928468
Ben op zoek naar specifieke raid mods voor healers.. Ik drag nog steeds de groepen vanuit het wow raidschermpje in me screen als de raid begint, maar dit begint toch lastig te worden. Ik zie op screenshots vaak raidoverzichten die er wat beter uit zien. Vaak met die losse groepjes ook dat je ze nog weleens verschuift tijdens de raid, of dat je iemand klikt en dan selecteerd ie een ander. Dan moet je weer de ui herladen om dat weg te krijgen.. Dus iemand tips, van harte welkom
Where facts are few, experts are many.
pi_47928928
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef Burakius het volgende:
niemand een mod om aan te geven hoeveel damage iemand heb gedaan in een instance.. ( hele groep dus)
http://wow-en.curse-gaming.com/files/details/567/damagemeters/
pi_47929170
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef Draz het volgende:
Trekken de servers niet
Op Skullcrusher werd nog voor TBC een enorme alliance raid op OG georganiseerd. Horde wist er ook vanaf en stond massal voor de poort te wachten. Onderin Durotar stond ik te wachten en toen de enorme stoet alliance langskwam AOE-de ik ze allemaal kapot... euuuhh sorry, liep ik met ze mee naar OG en toen ze er aankwamen crashte de wereldserver keer na keer lol.
Teveel man op te kleine oppervlakte.
Ik weet het ja Allemaal georganiseerd door BadG die op dat moment nog onderdeel uitmaakte van DNA, Dude where s my mount / The freestylers / Veni Vidi Vici die nu uit elkaar gegaan zijn. Zelf zit ik atm in Dude en ben 62 druid.
pi_47929188
Oh enne, ik liep toen net in Ashenvale, was op weg naar de raid maar had m'n FP naar Ratchet nog niet gehaald toen de server eruitvloog, probeerde ik te reconnecten maar hij bleef hangen. Jammer maar helaas.
  maandag 2 april 2007 @ 16:46:23 #171
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47930034
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ik weet het ja Allemaal georganiseerd door BadG die op dat moment nog onderdeel uitmaakte van DNA, Dude where s my mount / The freestylers / Veni Vidi Vici die nu uit elkaar gegaan zijn. Zelf zit ik atm in Dude en ben 62 druid.
Oh ja jij zit ook op SC
BadG is aardig te pakken genomen geloof ik. PvE mensen waren flink pissed omdat de server plat ging die avond (was een zondag). Ik vond het wel tof, dat zoiets georganiseerd wordt als je dat vantevoren weet ga je toch gewoon niet op dat deel van de wereld raiden.
Zal eens kijken of ik je een keer zie.. ben je scryer en sta je weleens in shatt?
Kom Wyri daar weleens tegen.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
pi_47931362
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef Draz het volgende:

[..]

Oh ja jij zit ook op SC
BadG is aardig te pakken genomen geloof ik. PvE mensen waren flink pissed omdat de server plat ging die avond (was een zondag). Ik vond het wel tof, dat zoiets georganiseerd wordt als je dat vantevoren weet ga je toch gewoon niet op dat deel van de wereld raiden.
Zal eens kijken of ik je een keer zie.. ben je scryer en sta je weleens in shatt?
Kom Wyri daar weleens tegen.
Ik zit ook op SC al vanaf het begin van WoW

Rogue 70 Professional (alliance)
Mage 54 Midget (alliance)

Je zou mijn enchanting spam wel zien in /2
  maandag 2 april 2007 @ 17:40:33 #173
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_47932037
lvl 10 troll priest op scull crusher: Zanne.
wilde toch eens gaan pvp'en en ook horde gan spelen, heb ene dranei hunter (aerie peak), maar daar verveel ik me een beetje en ben rest aan het verzamelen.

bye bye
Fear is the grease of society.
pi_47932402
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef vogelkooi het volgende:
lvl 10 troll priest op scull crusher: Zanne.
wilde toch eens gaan pvp'en en ook horde gan spelen, heb ene dranei hunter (aerie peak), maar daar verveel ik me een beetje en ben rest aan het verzamelen.

bye bye
Ik zou je gezellig in het eerste contested area opwachten met een warm onthaal
pi_47932725
Beetje laat 1 april grapje



Vond hem wel grappig
  maandag 2 april 2007 @ 19:18:19 #176
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47935347
Bedankt jongens .


Laatst voor de fun gevraagt aan een GM of me login gegevens encrypted worden verstuurd als ik inlog. Daar mocht hij van wege security redenen geen antwoord op geven !
phluphy for president!
pi_47946586
Ik ben nog maar 62 dus er valt zeer weinig te aldorren, en ben nog nooit (met mn eigen char) in shattrah geweest, of nou ja een keertje toen ik er via een mage portal kwam maar gelijk weer wegging omdat ik BRd in ging.

McGilles kun jij een beetje chille enchants zetten dan voor rogues (en druids dus..), heb er totaal geen verstand van, ben eigenlijk nog een newbie en heb me er nooit in verdiept. Dus als je voor niet al te veel geld iets leuks weet .. want heb net m'n epic mount gekocht dus heb vrij weinig geld.

Als je me ff op je friendlist zou willen adden.

Rohima - 62 Night Elf Druid

Vanaf volgende week gaat dude ook naar Karazhan.. 't zal wel tijd worden, andere guilds zijn er al bijna klaar mee voordat wij er eindelijk eens naar binnen gaan.
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:23 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik zit ook op SC al vanaf het begin van WoW

Rogue 70 Professional (alliance)
Mage 54 Midget (alliance)

Je zou mijn enchanting spam wel zien in /2
pi_47949431
En opnieuw een server first

Xbox Live: Anormius
pi_47951099
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:36 schreef Mister_T het volgende:
En opnieuw een server first

[afbeelding]
For the hor... euh ik bedoel grats
Bah !
  dinsdag 3 april 2007 @ 02:45:33 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47951104
sweet super rejuv gediscovered met alchemy.

Thanx nog voor antwoord op mijn vraag
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 07:41:32 #181
34726 Fratz
Max
pi_47951756
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 02:45 schreef _evenstar_ het volgende:
sweet super rejuv gediscovered met alchemy.

Thanx nog voor antwoord op mijn vraag
wat voor mats heb je daarvoor nodig? net zoveel als de major rejuv pots? ik heb dat recipe, maakte de pots nooit omdat ze veel te duur waren..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_47951768
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 07:41 schreef Fratz het volgende:

[..]

wat voor mats heb je daarvoor nodig? net zoveel als de major rejuv pots? ik heb dat recipe, maakte de pots nooit omdat ze veel te duur waren..
Met herbalism erbij valt dat natuurlijk wel mee. Zo kan je in een uurtje wel een flask of supreme power farmen.
pi_47951923
Mogguh Nederland!
Ik dacht in mijn zoektocht naar een nieuwe class de forums raad te plegen.. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder, hieronder de grootste problemen bij de classes die ik misschien wil rerollen (volgens de fora). Nu is mijn vraag aan jullie of dit klopt of niet .

De hunters zeiken dat ze niet meer zo imba zijn als vroeger, vooral in pve (ze worden vaak niet meer mee genomen in raids?) en zelfs in pvp. Hoofdzakelijk de survival tree is verkloot en de AP normalisatie zorgt voor problemen. Toch kom ik als k een beetje op de armory rondsnuffel zo toch wel weer een handvol hunters tegen met 2000 RAP en 20%+ Crit.

Priests zijn redelijk blij met shadow omdat ze wtfpwnen, in pve met holy worden ze outhealed door de hybrids.

Over mages word veel geklaagd dat ze nog steeds pewpew 1-2 shotten, zelfs vinden ze dat hun damage in pve generfd is en dat ze kansloos zijn tegen elke warlock die slim genoeg is om zijn spells op een bar te zetten .

Warlocks zijn nog steeds overpowered maar hebben aan UD rogues met cloak of shadows hun handen vol

Paladins worden in de volgende patch hernoemt naar healadins. Ze vinden dat ze niet hybrid genoeg zijn, hun damage is een grap en end game instances tanken kunnen ze ook naar fluiten, het enige wat ze doen is blessen en de heal meters ownen.

En last but not least, druids worden binnekort flink met de welbekende nerfbat gespanked.

Blizzard employee?

[edit] euh, met welke command krijg ik dat plaatje klein ?

[ Bericht 4% gewijzigd door viezerdt op 03-04-2007 08:25:00 ]
Bah !
  dinsdag 3 april 2007 @ 08:32:04 #184
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47952158
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:04 schreef viezerdt het volgende:
Mogguh Nederland!
Ik dacht in mijn zoektocht naar een nieuwe class de forums raad te plegen.. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder, hieronder de grootste problemen bij de classes die ik misschien wil rerollen (volgens de fora). Nu is mijn vraag aan jullie of dit klopt of niet .

De hunters zeiken dat ze niet meer zo imba zijn als vroeger, vooral in pve (ze worden vaak niet meer mee genomen in raids?) en zelfs in pvp. Hoofdzakelijk de survival tree is verkloot en de AP normalisatie zorgt voor problemen. Toch kom ik als k een beetje op de armory rondsnuffel zo toch wel weer een handvol hunters tegen met 2000 RAP en 20%+ Crit.

Priests zijn redelijk blij met shadow omdat ze wtfpwnen, in pve met holy worden ze outhealed door de hybrids.

Over mages word veel geklaagd dat ze nog steeds pewpew 1-2 shotten, zelfs vinden ze dat hun damage in pve generfd is en dat ze kansloos zijn tegen elke warlock die slim genoeg is om zijn spells op een bar te zetten .

Warlocks zijn nog steeds overpowered maar hebben aan UD rogues met cloak of shadows hun handen vol

Paladins worden in de volgende patch hernoemt naar healadins. Ze vinden dat ze niet hybrid genoeg zijn, hun damage is een grap en end game instances tanken kunnen ze ook naar fluiten, het enige wat ze doen is blessen en de heal meters ownen.

En last but not least, druids worden binnekort flink met de welbekende nerfbat gespanked.
[afbeelding]
Blizzard employee?

[edit] euh, met welke command krijg ik dat plaatje klein ?
Negeer die nerfs en kies een class die je leuk lijkt om te spelen. Iedere class word op een gegeven moment generfed en er zijn altijd wel mensen die over hun class zeiken.

Zelf ben ik het er niet mee eens dat een lvl 24 huntard mijn (66 rogue) mat gemak kan kiten .

Mare idd Cloak of Shadows own !
phluphy for president!
pi_47952357
Ik speel zelf warlock en ik heb niet de indruk dat ik nog overpowered ben, het verschil in totale hp is afgenomen en de meeste classes kunnen nog steeds van fear afkomen (goed, eenmalig maar de 2e fear is maar 5s en de 3e maar 2s in de bg's).
pi_47952828
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:04 schreef viezerdt het volgende:
Mogguh Nederland!
Ik dacht in mijn zoektocht naar een nieuwe class de forums raad te plegen.. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder, hieronder de grootste problemen bij de classes die ik misschien wil rerollen (volgens de fora). Nu is mijn vraag aan jullie of dit klopt of niet .

De hunters zeiken dat ze niet meer zo imba zijn als vroeger, vooral in pve (ze worden vaak niet meer mee genomen in raids?) en zelfs in pvp. Hoofdzakelijk de survival tree is verkloot en de AP normalisatie zorgt voor problemen. Toch kom ik als k een beetje op de armory rondsnuffel zo toch wel weer een handvol hunters tegen met 2000 RAP en 20%+ Crit.

Priests zijn redelijk blij met shadow omdat ze wtfpwnen, in pve met holy worden ze outhealed door de hybrids.

Over mages word veel geklaagd dat ze nog steeds pewpew 1-2 shotten, zelfs vinden ze dat hun damage in pve generfd is en dat ze kansloos zijn tegen elke warlock die slim genoeg is om zijn spells op een bar te zetten .

Warlocks zijn nog steeds overpowered maar hebben aan UD rogues met cloak of shadows hun handen vol

Paladins worden in de volgende patch hernoemt naar healadins. Ze vinden dat ze niet hybrid genoeg zijn, hun damage is een grap en end game instances tanken kunnen ze ook naar fluiten, het enige wat ze doen is blessen en de heal meters ownen.

En last but not least, druids worden binnekort flink met de welbekende nerfbat gespanked.
[afbeelding]
Blizzard employee?

[edit] euh, met welke command krijg ik dat plaatje klein ?
Bedenk eens voor jezelf, als je lvl 70 bent, ga je dan veel pvp spelen ( arena en battlegrounds ) of ben je toch meer iemand van pve.
Als je pvp wilt dan kan je alle kanten op, en elke class heeft zijn voordelen en nadelen.
Wil je toch de pve kant op, dan moet je je afvragen of je keiharde dps wil doen, tanken of toch healen.

Ik speel zelf een shadowpriest , met een pve spec , maar daarmee kan ik ook lekker pvpen en pven, en kom ik goed met de dmg mee, tja zoveel om uit te kiezen, enne trek je niet teveel aan van damagemeters, ik bedoel een pally healt op het moment wel beter dan een priest, maar dat zal mischien over een paar maandjes weer anders zijn... ( sorry voor mn spelfouten ben net wakker )
pi_47953318
Priests moeten niet klagen dat pally's zogenaamd beter zijn in healen. Als er keiharde AOE damage gedaan wordt is het als pally vrij kut om te healen aangezien ze geen HoT's of AOE-heal spells hebben.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:05:48 #188
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_47954024
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:04 schreef viezerdt het volgende:
En last but not least, druids worden binnekort flink met de welbekende nerfbat gespanked.
Oh ja? Nog niks over gezien/gelezen
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:07:30 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47955637
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 07:41 schreef Fratz het volgende:

[..]

wat voor mats heb je daarvoor nodig? net zoveel als de major rejuv pots? ik heb dat recipe, maakte de pots nooit omdat ze veel te duur waren..
die bedoel ik lol met mana thistle enzo maar dat is dus een discovery
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:24:02 #190
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47956292
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:04 schreef viezerdt het volgende:

En last but not least, druids worden binnekort flink met de welbekende nerfbat gespanked.
Als dat echt weer het geval zal zijn dan stop ik.
pi_47956515
quote:
Lately, I’ve been seeing a lot of posts about the same subjects – subjects that have been addressed in an upcoming patch – so I wanted to let you guys know where things stood.

The Rogue Situation

We’ve done a tuning pass of many of our dungeons/bosses/encounters to ensure that nothing overly punishing occurs to “melee DPS’ that would lead people to favor ranged DPS over Rogues/DPS Warriors etc.

Also, we’ve changed the NPC cleave mechanic so that it’s now a frontal cone ability rather than a 360 degree chain attack. Sweeping Strikes has been removed from all Burning Crusade NPC’s.
We’re also reducing the Glancing Blow damage penalty for creatures 1-3 levels higher than the player. This will have a significant effect on melee DPS as it relates to endgame melee dps. More details on this at a later time.

End Game Itemization

As we’ve stated before, we made a lot of improvements to endgame gear progression. To put it in perspective, take a look at this Warrior Tanking Breastplate from before and after.

Destroyer Chestguard – Currently
+24 Strength
+22 Agility
+39 Stamina
Blue Socket
Yellow Socket
Red Socket
Socket Bonus +6 Stamina
Equip: Increases Defense Rating by 23
Equip: Increases your dodge rating by 16
Equip: Improves hit rating by 18

Destroyer Chestguard – Patch 2.1.0
+21 Strength
+22 Agility
+51 Stamina
Blue Socket
Yellow Socket
Red Socket
Socket Bonus +6 Stamina
Equip: Increases Defense Rating by 23
Equip: Increases your dodge rating by 20
Equip: Improved hit rating by 20


”Trash” Concerns

Equally interesting yet non-epic-dropping non-bosses (or “Trash” as he community likes to call it) has been of concern lately on these forums. In all of our 25 person raid zones we’ve made a number of bug fixes and tuning adjustments. For example, the trash should be significantly easier to clear in most cases – and take less time. Also, we’ve lengthened the time between respawn on a lot of the trash. Yes, trash will respawn in some cases. It’s a pacing mechanic and one that works well when tuned correctly. For example, the trash before the Prophet Skeram or the trash before Attumen the Huntsmen or the Maiden of Virtue works well. You get a couple of tries on the boss, and if you fail, you spend a short time re-clearing. Yes, there are cases of the trash respawning too fast or the trash being too difficult or too lengthy. Those are the cases we hope to fix. We’ve also fixed some bugs that were allowing the trash to respawn after the boss for a certain area was dead.

Consumables

We’re making substantial changes to the way certain consumables work . In particular, Flasks and Elixirs are going to undergo major changes. More information will be available later on. We want Flasks and Elixirs to be a part of the game. We want alchemy to be a cool, needed profession. But we want to remove the tedium and cost from the massive consumable farming that’s going on for endgame raiding. We’ll provide more information soon – but for now, expect big changes to Flasks and Elixirs.

Boss Tuning

We’re looking at the boss tuning from dungeons to heroics to raids. Your feedback is being listened to.

To Summarize

We’re making big improvements to the game. Whenever possible, we hotfix changes to get them to you as quickly as possible. Unfortunately, there are many changes that require a patch and cannot be hotfixed. Many of these changes are coming in Patch 2.1.0. The patch will be on PTR’s in the upcoming weeks. You’ll be able to see them there and try them out for yourselves. You’ll also be able to test Black Temple. We’re also looking into ways of making Hyjal accessible on the PTR as well to get more testing on that zone.

I can assure you that we’re aware of the issues you guys are discussing on the boards and we’re listening closely. We’re also dedicated fans of the game ourselves. We play it every day =D We will affect change as quickly as we can. Patch 2.1.0 will be on the PTR soon enough and you’ll all have the opportunity to comment and make suggestions on the changes.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=89378961&postId=893509173&sid=1
pi_47956730
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef Nealz het volgende:

[..]

Bedenk eens voor jezelf, als je lvl 70 bent, ga je dan veel pvp spelen ( arena en battlegrounds ) of ben je toch meer iemand van pve.
Als je pvp wilt dan kan je alle kanten op, en elke class heeft zijn voordelen en nadelen.
Wil je toch de pve kant op, dan moet je je afvragen of je keiharde dps wil doen, tanken of toch healen.

Ik speel zelf een shadowpriest , met een pve spec , maar daarmee kan ik ook lekker pvpen en pven, en kom ik goed met de dmg mee, tja zoveel om uit te kiezen, enne trek je niet teveel aan van damagemeters, ik bedoel een pally healt op het moment wel beter dan een priest, maar dat zal mischien over een paar maandjes weer anders zijn... ( sorry voor mn spelfouten ben net wakker )
Thanks, ik denk dat ik eerst maar ff ga kijken hoe het op good old deathping is. daarnaast ook hoeveel tijd ik heb naast werk enzo (als ik terugkom in NL natuurlijk wel weer een baan zoeken, moneehhh). Ik had pre BC een 60 warrior en rogue en deed hoofdzakelijk pve . Ik kijk denk ik ook maar ff welke classes me oude wow vrienden spelen op het moment. misschien level ik wel gewoon wat er nodig is (als de class me leuk lijkt ), heb voorlopig iig geen zin meer als rogue end game te spelen.
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:05 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Oh ja? Nog niks over gezien/gelezen
Woeps sorry, volgensmij is dat al van afgelopen patch ?

2.0.10
# Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
# "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%.

Tis soms ff lastig volgen als je zelf niet speelt
Bah !
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:42:46 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47957066
viezerdt die was van de oude nerf
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47957452
sorry dat ik je voor niks bang heb gemaakt :$
Bah !
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:12:49 #195
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47964907
Kun je nog van Tailoring specialisme switchen?
Ben nu primal mooncloth tailor.
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:14:03 #196
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47964958
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Draz het volgende:
Kun je nog van Tailoring specialisme switchen?
Ben nu primal mooncloth tailor.
Geen idee dacht van wel. Dat zou ook 1 van de grote (kleine) punten in TBC zijn.
phluphy for president!
pi_47964962
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Draz het volgende:
Kun je nog van Tailoring specialisme switchen?
Ben nu primal mooncloth tailor.
Nope
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:45:42 #198
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_47966315
Hmm maar eens even uitzoeken dan.
De Frozen Shadoweave is toch wel erg lekker voor een spriest..
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
pi_47967934
47 nu
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 17:28:32 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_47970766
23 ^^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')