Ver?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef sakeh het volgende:
[..]
Pic's?
Wel kut dat denemarken zo ver weg is![]()
2 dps op de voidwalkers, 1 op de boss, tank op boss en healer healed. Hij port om de zoveel tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef Evertjan het volgende:
gisteren SL geprobeerd blijven steken op die Vorpill gast. aaargh wat is de juiste tactiek voor die boss?
die 3e met al die voidwalkersquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:47 schreef MargotTenenbaum het volgende:
hoi medegamers, ik ben nieuw op dit forum en in dit topicik speel WoW nu sinds een jaartje en heb een lvl 70 human mage op kilrogg die sinds een weekje of zo attuned is voor kara. zitten hier nog meer mensen op kilrogg?
[..]
welke is dat? ik heb gisteren de SL helemaal gedaan
Paar uurtjes rijden en retourtje is 90euro met vliegtuig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:23 schreef sakeh het volgende:
[..]
Pic's?
Wel kut dat denemarken zo ver weg is![]()
Dan wordt het een lange fight, wel safe, als je healer genoeg regen heeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2 dps op de voidwalkers, 1 op de boss, tank op boss en healer healed. Hij port om de zoveel tijd.
Je kan beter naar de hoeren, is goedkoper.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Draz het volgende:
[..]
Paar uurtjes rijden en retourtje is 90euro met vliegtuig.
Voor mij is dat goed te doen![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef Fillipe het volgende:
"a twenty seven year old junior college dropout who still lived with his parents and had recently been fired from the local Burger King after being caught masturbating in the store office to pictures of blood elves he had printed out and brought to work."
Right.
hangt er vanaf hoeveel dps je hebt. als ik in een group zit met veel dps negeren we die voids and nuken we die boss zsm plat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef Evertjan het volgende:
gisteren SL geprobeerd blijven steken op die Vorpill gast. aaargh wat is de juiste tactiek voor die boss?
dreamparty is mage, rogue, hunter, war en priest voor goede CCquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef Evertjan het volgende:
noooooo nooooo noooooooooooooooooo .. ja..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:53 schreef magge het volgende:
Goth ist la HOT! Zee voe pleej!
Bahquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef magge het volgende:
Goede Môrge!
Ik las net iets over chickies! Hehe, ik had mezelf ook een tijdje als chickie voorgedaan..erg veel spijt van. meh :<
Maar, ik ken ook een chickie irl, die óók WoW speeld. óók bij mij in de guild zit! Dus je snapt wel..die boost ik altijd.. ^_________________________________________________________^
http://search.vampirefreaks.com/u/Mystique
Dat is dr, isn't she lovely?![]()
![]()
![]()
Persoonlijk houd ik dr wel van hoor, die Goth stijl. ^^ Ach, ieder zijn ding
wanneer komt me warlock avaquote:
Wat is dr bag aan? Je moe dr eens int echt zien, dan piep je wel anders.. hehe!quote:
Dan moet ik piepen jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef magge het volgende:
[..]
Wat is dr bag aan? Je moe dr eens int echt zien, dan piep je wel anders.. hehe!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:34 schreef Fillipe het volgende:
Ze inderdaad bah. Maar anyway smaken verschillen zeggen ze dan altijd.
Maar kom op zeg. Vrouwen ontmoet je in de kroeg, niet via een game. Maar dat is een geheel andere discussie.
LIESquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef Atreidez het volgende:
Did somebody say stereotype?![]()
edit: chickie uit mijn guild btw
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef magge het volgende:
http://search.vampirefreaks.com/u/Mystique
Dat is dr, isn't she lovely?![]()
![]()
![]()
ze zal het ongetwijfeld heel erg waarderen dat je haar foto hier hebt gepostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef Atreidez het volgende:
Did somebody say stereotype?![]()
edit: chickie uit mijn guild btw
[afbeelding]
't kan wel hoor. En het moet ook kunnen vind ik. Twee mensen uit mijn oude guild hebben een relatie. Zij woont hier in NL en hij in de UK. Maar over die chick die ik ken, haar kende ik al heel lang voordat wow überhaubt bestond!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:34 schreef Fillipe het volgende:
Ze inderdaad bah. Maar anyway smaken verschillen zeggen ze dan altijd.
Maar kom op zeg. Vrouwen ontmoet je in de kroeg, niet via een game. Maar dat is een geheel andere discussie.
Al een meet gehad met derquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef magge het volgende:
[..]
't kan wel hoor. En het moet ook kunnen vind ik. Twee mensen uit mijn oude guild hebben een relatie. Zij woont hier in NL en hij in de UK. Maar over die chick die ik ken, haar kende ik al heel lang voordat wow überhaubt bestond!
Thanksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Inderdaad geheel andere discussie.
Succes Draz, met die Deense dame, hopelijk is het een leuke tijd voor jullie beide.
Jawel, maar..tja hoe zeg je dat..'t komt er maar niet van.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:01 schreef Draz het volgende:
Moet zeker kunnen magge. Laat gewoon niemand bepalen voor wat jij doet
Nooit een keer gepolst om wat met d'r te beginnen?
Ja wyri! Ik heb dr wel eens thuis gebracht enzo van die dingen. ^^ Haar moeder is wel fan van mij.quote:
Tof! Altijd handig als je de familie in de pocket hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:52 schreef magge het volgende:
[..]
Ja wyri! Ik heb dr wel eens thuis gebracht enzo van die dingen. ^^ Haar moeder is wel fan van mij.Ze vind me stem(lees:grunt) vet. ^^ Dus bij de famil zit 't wel flex... Toch eens proberen denk..
@Draz... Wij eisen morgen fotos van nekkid danish chick..snapte?![]()
![]()
![]()
![]()
Hear, hear!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:57 schreef tonks het volgende:
Grunten en gothics en internet relaties met kerels. Wat een kuttopic is dit geworden
Hmm ik ben niet echt verslaafdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is het toch heerlijk om van een wow verslaving af te komen, 2 maanden nu al geen wow meer gespeeld en ik mis het TOTAAL niet meer (en kom definitief ook niet meer terug), maarja binnenkort een nieuwe verslaving PS3+GTA IV
* MisterJ.Lo begint alvast met sparen.
De horde hebben geen Paladins, maar Blood Knightsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik pleur het hier ook maar ff neer. Blizzard had geen paladins aan de hordekant moeten doen, maar juist een evil tegenhanger moeten kiezen, oftewel de Black Guard uit Neverwinter Nights
Stel je voor, een soort van Warlock die speelt als een Paladin, niet kan healen maar simpele drain life spells heeft, curses gooit, zelf bijv. Blood Pact kan leren (dus geen minion krijgt) en op lvl 40 plate gaat dragen.![]()
Oh ja, ze moeten natuurlijk wel 24/7 blasfemische dingen roepen, daar ben je nl. Black Guard voor
Ik was echt een verslaafde johquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm ik ben niet echt verslaafdSpeel ook maar ongeveer 2 uurtjes per dag. Soms helemaal niet. (Weekend wel wat meer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |