abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48033234
He mensen, lurk al een hele tijd mee en ik post ook maar eens mee dacht ik zo. Ben een zware bal van Phocas in een 2-. Was een paar maanden terug ook op het RTC weekend bij Euros? Ik merkte tijdens het posten dat er wel een paar mensen zijn hier die daar ook waren. Erg veel bijgeleerd sindsdien

Maar goed, mijn ploeggenoot is definitief geblesseerd, dus is de 2- nog maar een 1- :S Skiffen is niet echt een optie, dus gaan we nu rondkijken naar combi-partners oid. Weten jullie ploegen die nog een beginneling zware bal kunnen gebruiken?
pi_48034335
In jouw regio niet echt.

* WanEnOonlie maakt mental note om Delnooz aan de lijst roeiers in de OP toe te voegen
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_48034803
Wan, Ja prima, gooi me er maar bij.

Jij zat tijdens RTC samen met die jongen van Argo in een 2 toch?

Op zich is hene en weer gereis in de weekend niet direct een groot probleem. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld in de buurt van Euros. Orca/triton/Argo/Theta zijn iig goed reisbaar.

Er valt natuurlijk elk wedstrijdweekend wel ergens in te vallen als je maar gewoon je pakje meeneemt, maar dat is wel redeljk suf. sluit liever gewoon ergens aan
pi_48045115
Als je geen al te hoge ogen meer wil gooien dit seizoen, is er nog wel een plekje vrij in ons toerploegje
Geloof namelijk dat we nog iemand zoeken voor de NCN...

Magoed, ik hoop opzich wel dat je nog iets vind dit seizoen, naar niveau. Want tis echt zonde dat je 'vorige' combi niet door kan vanwege een blessure.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_48060576
Yo Delnooz, wanneer ga je de Oude Vier starten?
pi_48098728
Delnooz, neem een keer contact op met Arne van Eupen bij Argo, die weet meestal redelijk wat er in de buurt te vinden is. En Wan, je kunt mij ook een volgende keer bij de OP zetten als je wilt.
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:51:04 #57
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_48108529
Heeft iemand toevallig een linkje om de boat race online te volgen?

Ik heb jammer genoeg geen televisie namelijk
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:15:41 #58
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_48116149
Wow, de boatrace was spannend dit jaar! bijna aanvaring, cambridge die zich heeft teruggevochten met een vrouwlijke stuur (zie nou wel dat vrouwen wel kunnen sturen!), kortom een mooie race
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  FOK!fossiel zaterdag 7 april 2007 @ 19:29:28 #59
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48116511
Pfoe jongens, ben even anderhalve week weg (naar de VS! o.a. New York!) en ik kan jullie gelijk niet meer bijhouden met bijlezen.

Sowieso was het voor mij de laatste tijd al meer lezen dan posten omdat er sinds de Gyas wel een mega gat tot de volgende wedstrijd (Skoll-cup) zit. En nu bekend is wie ervaren en onervaren zijn in het dames 4+ veld wordt een overwinning ook zeer onwaarschijnlijk.

Er zijn namelijk binnen het gehele dames 4+ (ervaren + onervaren) twee ploegen (stukken) sneller dan ons geweest op de Gyas, en die zijn beide ervaren. Er zijn trouwens maarliefst 4(...) ploegen die in deze catagorie starten...
Chick on a mission
pi_48125249
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef Keroppi het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 4(...) ploegen die in deze catagorie starten...
Whoehoe wat een druk veld die ervaren 4+
Maar er zijn maar weinig competitieroeiers die nog zin hebben in een bokaal in hun 3e jaar natuurlijk.

De boatrace was wel leuk en weer wat nieuws geleerd: vrouwelijke stuurtjes mogen ook bij de boatrace. Maar er was een klein beetje oarclashen, maar niks heftigs ofzo. Pas op het moment dat ze hun palen niet meer uit elkaar krijgen gaat de umpire mensen diskwalificeren, beetje clashen moet kunnen .

Enneh, achterstand teruggevochten, Pluizel? Ze hebben gedurende de hele buitenbocht nooit meer dan 3 poppetjes achtergelegen, wetende dat ze nog een enorme binnenbocht kregen. Dus ik zag het toen al wel gebeuren ja. Maar het is weer immer spectaculair .
[edit]
Correctie, ik heb het teruggekeken op de site van ITV en de eerste paar kilometer hebben ze inderdaad achtergelegen.

ITV: http://www.itvtheboatrace(...)deo/0,,12539,00.html

Wel jammer dat het commentaar van Christiaan Scheen weer was. Wanneer leert die jongen z'n bek toch eens houden als er _betere_ engelse commentatoren zijn. En helemaal als er stuurtjes aan het schreeuwen zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door cryforhelp op 09-04-2007 00:59:41 ]
  FOK!fossiel zondag 8 april 2007 @ 22:51:10 #61
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48129274
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:16 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Whoehoe wat een druk veld die ervaren 4+
Sowieso, als derdejaars competitieroeier val je al onder 'bejaard'. Veel competitie ploegen/roeiers houden er na max twee jaar wel mee op.
En dan zijn wij ook nog eens een ploeg van gemiddeld 23/24 jaar
Chick on a mission
pi_48139736
Is er ook een apart onervaren 4+ veld dan?
Of wordt die onderscheid alleen gemaakt bij de telling van de Vlietbokaal.

Want wij starten onze wedstrijden geloof ik gewoon in het open H4+ veld, ook al zijn we in ons eerste jaar glad bezig. En dat alleen omdat we niet aan de Vlietbokaal meedoen.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_48141503
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:19 schreef Sjobber het volgende:
Is er ook een apart onervaren 4+ veld dan?
Of wordt die onderscheid alleen gemaakt bij de telling van de Vlietbokaal.

Want wij starten onze wedstrijden geloof ik gewoon in het open H4+ veld, ook al zijn we in ons eerste jaar glad bezig. En dat alleen omdat we niet aan de Vlietbokaal meedoen.
Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.

Schijnbaar kan er geen extra veld worden uitgeschreven, omdat het niet in de KNRB regelementen staat beschreven
  FOK!fossiel maandag 9 april 2007 @ 16:46:24 #64
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48148566
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.
Huh bij de vlietbokaal wel hoor! Het heet dan catagorie A en catagorie B. Bij de wedstrijden inderdaad niet, daar wordt vaak geen onderscheid gemaakt tussen cat. A en B hoewel het soms wél gebeurd.
Chick on a mission
  maandag 9 april 2007 @ 18:54:30 #65
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48151964
Jaap Schouten

Mijn trainingsmaatje
pi_48163084
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jaap Schouten

Mijn trainingsmaatje
Hehe , jij nog in de 2- gestart wan?
pi_48167913
Neenee, was in Keulen - met Argo - op trainingsweekend. Wel hard getwee-zonderd daar. 't Is wel even wennen om een 1500 meter in t36 te knallen in een 2-! Ging gelukkig wel ok!
pi_48169014
en nog genoten van de balletjes in de baan in Keulen? Of er steeds tussen weten te blijven
pi_48183224
Stond vanochtend een mooie foto van hamburger in de krant

Ik blijf tot en met de randstad intraining om te kijken of er een ploeg gevonden kan worden, als er dan niets gevonden wordt is het klaar Train nu door in skiff, 2- met coach die erg veel en goede roei-ervaring heeft en af en toe op de race fiets.

Als iemand iets hoort wat mijn seizoen een vervolg kan geven.......het zou een redelijk geschenk uit de hemel zijn!

jw3, zou je mij de contact gegevens van arne van eupen kunnen mailen? op sdelnooz apestaartje gmail punt com. Thanks
pi_48282958
Delnooz, heb je nog blikken getrokken?
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:50:49 #71
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_48285012
Inhoudelijk mag ik niet op dit topic in gaan , maar 1 ding weet ik wel

En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:07:00 #72
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48285565
Ik zou denk ik toch mijn geld op Skadi zetten
pi_48298298
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef Pikhoofd het volgende:
Ik zou denk ik toch mijn geld op Skadi zetten
Hmm...met v/d Linden, Vermeulen en Coenders bij Nereus? Verklaar je nader...
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_48301666
Njord natuurlijk, en niks anders. Vanavond eerst maar even loting afwachten.
pi_48313001
Finale met loting:

1: Euros, Laga
2: Skadi, Njord
3: Triton, Nereus

[ Bericht 5% gewijzigd door theSummoner op 14-04-2007 01:17:22 (toevoeging) ]
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: