quote:Op maandag 2 april 2007 10:22 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]Ik vind dit plaatje niet erg hoor, het maakt de serie alleen spannender, maar er komt nu wel erg veel gezeik over spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And all the things you do with it
Zal vast wel weer iets met "one week later" zijnquote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Over dat plaatje, hoe zou Michael daar de kans toe kunnen krijgen?
Zwaarbeveiligde rechtzaak en hij zit zelf een paar duizend kilometer zuidelijker.
4 uur 's nachts ofzo..quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef sexylexy het volgende:
Wanneer komt de final uit (NL tijd)
Ik weet denk ik wat de cliffhanger zal worden.quote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen vrij, dus alle tijd. Verwacht een slap einde eigenlijk.
Post maar in een spoiler, kunnen we kijken of je gelijk hebtquote:Op maandag 2 april 2007 20:38 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wat de cliffhanger zal worden.
same here.. seizoen 2quote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen vrij, dus alle tijd. Verwacht een slap einde eigenlijk.
Ik ben begonnen met lezen en vind het juist erg leuk! Juist omdat je weet hoe je het in het 'echt' gaat, is het leuk om te lezen. Je ziet er echt de beelden bij. De teksten kloppen tot nu toe ook echt, wat ik wel grappig vind, in mijn hoofd speelt het zich echt af.quote:Op maandag 2 april 2007 22:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Had er laatst een stukje in gelezen, maar vond het maar 'nep' overkomen. Zeker als je weet welke beelden erbij horen.
Dan S3 nog...quote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Haunter het volgende:
Volgens mij hoor ik normaal gesproken echt zin te hebben in de seasonfinale (bij seizoen 1 had ik dat wel), maar ik heb dat nu totaal niet helaas![]()
Vind het echt zonde dat zo'n goede serie in de vorm van seizoen 1 zo slap is geworden... seizoen 2 dus. Ik was in het begin ook super enthousiast over seizoen 2! Dat bleef de 1e paar afleveringen ook zo, maar na de helft van het seizoen vind ik het niet meer dan vermakelijk.
Hopen dat het toch nog een leuk einde wordt dan maar![]()
Vind jij Kate Winslet ook een leuke vrouw?quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 00:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
TVP, spannend, finale, heb d'r zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Post maar in een spoiler, kunnen we kijken of je gelijk hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef magnifor het volgende:
[..]Ik denk dat je gelijk hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
En dan laat onze Doctor Tancredi tatoes zetten om zo Scofield weer te kunnen bevrijden?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:11 schreef UFOtje het volgende:
[..]
En dan laat onze Doctor Tancredi tatoes zetten om zo Scofield weer te kunnen bevrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel net na de zomervakantie zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Hij was leuk, wanneer begint seizoen 3 in USA ?
dat vroeg ik me ok al af.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Haunter het volgende:
Damn... ik krijg nu toch wel zin in seizoen 3... gezellige bende daaro![]()
Was dat nou Bellick die op die grond half lag dood te gaan?
Ik kijk het nog eens terug, lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Haunter het volgende:
Ik geloof van wel, kijk maar eens naar deze screen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Haunter het volgende:
Michael loopt gewoon het cellenblok in.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef Staafje het volgende:
Damn echt te erg!!
- Is Kellerman echt dood? (Niks is zoals het lijkt)
- Ligt die zak met geld nou in het water weg te rotten? (Lijkt me zonde)
- Waar gaan Sarah & Lincoln heen?
- Wie was die kerel die achter Sarah aanging? (die bij de auto stond)
- Wie was die kerel met wie T-Bag een deal had en die set-up had geregeld? Wat voor informatie zou hij achterhouden?
- Wat willen ze met Michael? Waarom moest hij eerst dood en nu niet?
- Is Sucre dood?
- Bellick is de enige die weet waar Maricruz is, ze hebben nog maar twee weken om haar nog levend terug te vinden. Maar Sucre is (half)dood en Bellick ligt te kreperen in de gevangenis.
- Waarom zijn ze in Panama zo vlug met mensen opsluiten voordat ze bewijzen hebben of er uberhaupt al een rechtzaak is geweest??
(Bellick gelijk de cel in, Mahone gelijk de cel in, Michael gelijk de cel in. Of is er in Panama ook een Company?)
- Waar loopt Michael heen? Een soort strijdarena in Sona?
Ik zie seizoen 3 zo: Michael gaat ontsnappen uit de gevangenis met hulp van Sarah en Lincoln.
Seizoen 4: Ze vluchten voor de politie en gaan de onschuld bewijzen en die kale kerel proberen te ontmaskeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |