quote:Op maandag 2 april 2007 10:22 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]Uhhh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, dan is dat duidelijkquote:Op maandag 2 april 2007 09:32 schreef RandomReader het volgende:
IMDb is ook alleen maar vrijwilligerswerk...
En om reactie te geven op je vraag:
Jep vanavond laatste
quote:Op maandag 2 april 2007 10:22 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]Ik vind dit plaatje niet erg hoor, het maakt de serie alleen spannender, maar er komt nu wel erg veel gezeik over spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And all the things you do with it
Zal vast wel weer iets met "one week later" zijnquote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Over dat plaatje, hoe zou Michael daar de kans toe kunnen krijgen?
Zwaarbeveiligde rechtzaak en hij zit zelf een paar duizend kilometer zuidelijker.
4 uur 's nachts ofzo..quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef sexylexy het volgende:
Wanneer komt de final uit (NL tijd)
Ik weet denk ik wat de cliffhanger zal worden.quote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen vrij, dus alle tijd. Verwacht een slap einde eigenlijk.
Post maar in een spoiler, kunnen we kijken of je gelijk hebtquote:Op maandag 2 april 2007 20:38 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wat de cliffhanger zal worden.
same here.. seizoen 2quote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen vrij, dus alle tijd. Verwacht een slap einde eigenlijk.
Ik ben begonnen met lezen en vind het juist erg leuk! Juist omdat je weet hoe je het in het 'echt' gaat, is het leuk om te lezen. Je ziet er echt de beelden bij. De teksten kloppen tot nu toe ook echt, wat ik wel grappig vind, in mijn hoofd speelt het zich echt af.quote:Op maandag 2 april 2007 22:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Had er laatst een stukje in gelezen, maar vond het maar 'nep' overkomen. Zeker als je weet welke beelden erbij horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |