quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verdediging volgend jaar
De Cler - Hofland - Bahia - De Vrij
Andersom slaapkopquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad zeg de Cler op rechts en De Vrij op links
Waarom zet jij het dan zo vreemd neer ?quote:
Kijk jij vanuit de tegenstander dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zet jij het dan zo vreemd neer ?
Lees jij van rechts naar links?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zet jij het dan zo vreemd neer ?
Op tv en in fifa, Pes, Teletekst En FM staat het toch ook altijd in spiegelbeeld geen idee waarom dat de norm is maar zo is het wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees jij van rechts naar links?
Volgens mij is het op TV ook van links naar rechts. Maar het is verder ook niet boeiend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op tv en in fifa, Pes, Teletekst En FM staat het toch ook altijd in spiegelbeeld geen idee waarom dat de norm is maar zo is het wel.
Het is de meest overrated speler van Oranje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hij stopt na het WK maar volgens mij is het voor iedereen (buiten de tegenstanders) gunstig als hij voor het WK zou stoppen
het is daat we inderdaad weinig anders opties hebben op links. Ik hoop dat v.Marwijk Maduro een Brouwers na het WK een kans gunt om zich te bewijzen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Het is de meest overrated speler van Oranje.
sinds wanneer is Maduro een linksback?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef skittelman het volgende:
[..]
het is daat we inderdaad weinig anders opties hebben op links. Ik hoop dat v.Marwijk Maduro een Brouwers na het WK een kans gunt om zich te bewijzen..
Hij is helemaal niet overrated. Iedereen weet dat hij het aflegt op snelheid tegen snelle buitenspelers, maar aanvallend en met zijn ervaring kan hij zeker nog iets toevoegen aan oranje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:43 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Het is de meest overrated speler van Oranje.
wat is er mis met een rechtsbenige linksback?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds wanneer is Maduro een linksback?
Alles.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef skittelman het volgende:
[..]
wat is er mis met een rechtsbenige linksback?
teveel om op te noemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef skittelman het volgende:
[..]
wat is er mis met een rechtsbenige linksback?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |